- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Учасникам конкурсу рукописів
підручників для учнів
10-х класів загальноосвітніх
навчальних закладів
Наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2009 р.
N 836 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів" визначено перелік підручників, на які оголошено конкурс.
На запити учасників конкурсу рукописів підручників щодо додаткової інформації про відповідність рівня змісту навчальних програм рукописам підручників Міністерство інформує про наступне.
З української мови, іноземних мов (9-й рік вивчення), фізики оголошено конкурс на три рівні підручників, що відповідають змісту трьох рівнів навчальних програм: окремо рівня стандарту, академічного та профільного.
З математики (інтегрований курс) готуватиметься один підручник для рівня стандарту. З алгебри та геометрії - по одному підручнику для академічного та профільного рівнів.
З української літератури, другої іноземної мови (англійська, німецька, французька 6-й рік, іспанська - 1-й рік вивчення), історії України, всесвітньої історії, правознавства, трудового навчання (по 1 підручнику для рівня стандарту та академічного та по 1 - для профільного рівня) навчальні програми рівня стандарту та академічного є ідентичними. На сайті Міністерства для цих рівнів змісту пропонується одна навчальна програма. Для профільного рівня - відповідно окрема інша програма.
Змістове наповнення програм з художньої культури обох зазначених рівнів - стандарту та академічного є також ідентичним. При створенні підручника з художньої культури (рівня стандарту та академічного) для 10 класу слід орієнтуватися на програму академічного рівня. Для створення підручника профільного рівня - на програму профільного рівня.
Із зарубіжної літератури однаковими за змістом та кількістю годин для вивчення є програми академічного та профільного рівнів. Для учнів, які навчаються за цими рівнями готується один підручник.
................Перейти до повного тексту