- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про введення навчального предмета "Українська жестова мова" та внесення змін до Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
освіти і науки
N 813 від 26.07.2018 )
1. Увести у 2009/2010 навчальному році у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей глухих та зі зниженим слухом навчальний предмет "Українська жестова мова".
( Пункт 2 втратив чинність в частині внесення змін в Наказ Міністерства освіти і науки
N 778 від 26.08.2008 згідно з Наказом Міністерства освіти і науки
N 813 від 26.07.2018 )
2. Внести зміни до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) (додатки N 10, 11, 12, 13), затверджених наказом МОН від 03.11.2004 р.
N 849, та Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (II ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (додатки N 1, 2, 3, 5, 6, 7), затверджених наказом МОН від 26.08.2008 р.
N 778.
3. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської міської державної адміністрації:
3.1. спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти провести апробацію експериментальних навчальних програм з української жестової мови протягом 2009/2010 навчального року;
3.2. подати Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) зауваження та пропозиції щодо зазначених експериментальних навчальних програм для їх узагальнення до 1 червня 2010 р.
4. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.), Інституту спеціальної педагогіки АПН України (за згодою) (Засенко В.В.) організувати роботу щодо удосконалення навчальних програм з української жестової мови.
5. Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку опублікувати в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України, розмістити на сайті Міністерства.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.
Додаток 10
до наказу Міністерства
освіти і науки України
03.11.2004 N 849
( v0849290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
початкової школи для дітей зі зниженим слухом з навчанням українською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
підг. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Мови і література |
Українська мова |
8 |
8,5 |
8,5 |
10,5 |
10,5 |
Математика |
Математика |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Людина і світ |
Я і Україна |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Мистецтво |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Технології |
Предметно- практичне навчання |
1 |
- |
- |
- |
- |
Трудове навчання |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Основи здоров'я |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Разом |
19,5 |
20 |
20 |
22 |
22 |
Корекційно- розвиткові заняття |
Розвиток слухового сприймання та формування вимови |
14 |
14 |
14 |
14 |
14 |
Ритміка |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Українська жестова мова |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття |
0,5 |
- |
- |
1 |
1 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня (без корекційно-розвиткових занять) |
20 |
20 |
20 |
22,5 |
22,5 |
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових |
37 |
37 |
37 |
40 |
40 |
Додаток 11
до наказу Міністерства
освіти і науки України
03.11.2004 N 849
( v0849290-04 )
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
початкової школи для дітей зі зниженим слухом з навчанням мовами національних меншин
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
Підг. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Мови і література |
Мова навчання |
8 |
7 |
7 |
9 |
9 |
Українська мова |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Математика |
Математика |
4 |
4,5 |
4,5 |
5 |
5 |
Людина і світ |
Я і Україна |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Мистецтво |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Технології |
Предметно- практичне навчання |
1 |
- |
- |
- |
- |
Трудове навчання |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Основи здоров'я |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Разом |
20,5 |
20 |
20 |
22,5 |
22,5 |
Корекційно- розвиткові заняття |
Розвиток слухового сприймання та формування вимови |
14 |
14 |
14 |
14 |
14 |
Ритміка |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Українська жестова мова |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття |
- |
- |
- |
0,5 |
0,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня (без корекційно-розвиткових занять) |
20 |
20 |
20 |
22,5 |
22,5 |
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових |
37 |
37 |
37 |
40 |
40 |
................Перейти до повного тексту