1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
13.05.2009 N 1/9-324
Міністерство освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки
обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Про обговорення проекту Плану дій щодо створення та організації діяльності освітніх округів у контексті впровадження профільного навчання на 2009-2012 роки.
23 - 24 квітня ц.р. на базі Рівненської області проведено Всеукраїнську нараду-семінар міністра освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальників управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій на тему : "Створення освітнього середовища для реалізації нахилів та здібностей дитини у процесі упровадження профільного навчання".
За дорученням Міністра освіти і науки І.О.Вакарчука та згідно з рекомендаціями, напрацьованими під час проведення заходу, розроблено проект Плану дій щодо створення та організації діяльності освітніх округів у контексті впровадження профільного навчання на 2009-2012 роки (додається).
Просимо опрацювати зазначений проект та пропозиції й зауваження направити до 27 травня 2009 року за адресами: malysheva_mon@ukr.net;i_budenna@mon.gov.ua;L_golubenko@mon.gov.ua.
Заступник Міністра П.Полянський
Проект
ПЛАН
дій щодо створення та організації діяльності освітніх округів у контексті впровадження профільного навчання на 2009-2012 роки
N Зміст заходу Термін виконання Відповідальні
1. Визначення етапів підготовчої роботи
1.1 Аналіз наявної
мережі освітніх
округів у розрізі
адміністративних
одиниць
до
01.06.2009р.
Департамент
загальної середньої
та дошкільної,
Міністерство освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій
1.2 Вивчення досвіду
діяльності освітніх
округів у
Вінницькій,
Житомирській,
Львівській,
Хмельницькій та
Чернігівській
областях
до 30.06.2009р. Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти, Інститут
інноваційних
технологій і змісту
освіти, Академія
педагогічних наук
України
1.3. Визначення базових
опорних навчальних
закладів, що
забезпечуватимуть
реалізацію
профільного навчання
на відповідній
території
обслуговування.
Забезпечення
інтеграції
профільного та
професійного
навчання,
організація
спільної діяльності
зі службами
зайнятості,
навчально-
виробничими
комбінатами,
позашкільними
установами,
професійно-
технічними
училищами, вищими
навчальними
закладами.
2008-2009
роки
Міністерство освіти
і науки
Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій,
регіональні
інститути
післядипломної
педагогічної освіти
1.4. Упровадження різних
моделей (форм)
організацій
профільного навчання
та технологій
навчального процесу
(освітні округи) в
залежності від
місцевих умов та
освітніх потреб
населення
2009-2010 н.р. Міністерство освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій
1.5. Створення
експериментальних
педагогічних
майданчиків з
упровадження різних
моделей освітніх
округів
2009-2010 н.р Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти, Інститут
інноваційних
технологій і змісту
освіти, Академія
педагогічних наук
України, управління
освіти і науки
Вінницької,
Житомирської,
Львівської,
Хмельницької,
Чернігівської
обласних державних
адміністрацій
1.6. Створення мережі
освітніх округів
2009-2012 роки Міністерство освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій
1.7. Розроблення та
забезпечення
апробації "дорожніх
карт" підвезення
учнів сільської
місцевості до
навчальних закладів,
які визначені
опорними для
забезпечення
профільного
навчання; визначення
реальної потреби у
шкільних автобусах
2009 р. Міністерство освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій
2. Удосконалення нормативної бази з питань забезпечення
функціонування освітніх округів
2.1 Методичні
рекомендації щодо
порядку фінансування
суб'єктів освітнього
округу
I квартал 2010р. Департамент
економіки та
фінансування
Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти
2.2 Проект методичних
рекомендацій щодо
створення та
організації
діяльності
освітнього округу
01.06.2009р. Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти, Інститут
інноваційних
технологій і змісту
освіти
2.3 Типове положення
щодо створення та
організації
діяльності
освітнього округу
01.07.2010р. Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти, Інститут
інноваційних
технологій і змісту
освіти
2.4 Нова редакція
концепції
профільного навчання
в старшій школі,
затвердженої
рішенням Колегії
МОН N 10/2-2 від
25.09.03
Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти, Інститут
інноваційних
технологій і змісту
освіти, Академія
педагогічних наук
України
2.5 Розроблення системи
управління моделями
організації
профільного навчання
у тому числі
освітніх округів
2010р. Департамент
загальної середньої
та дошкільної
освіти, Академія
педагогічних наук
України
3. Підготовка та підвищення кваліфікації педагогічних працівників
3.1 Відкриття нових
спеціальностей
(спеціалізації) у
вищих навчальних
закладах на основі
аналізу потреб
регіонального ринку
праці й ринку
освітніх послуг
регіону
2009-2010
роки
Департамент вищої
освіти,
Міністерство освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій
3.2 Коригування планів
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників у
контексті
організації
профільного навчання
2008-2009 роки Міністерство освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управління освіти
і науки обласних,
Київської та
Севастопольської
міських державних
адміністрацій
Інститути
післядипломної
педагогічної освіти
3.3 Забезпечення
системного
підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників з питань
вивчення профільних
предметів;
викладання курсів за
вибором,
факультативів
2008-2010 роки. Інститути
післядипломної
педагогічної освіти
3.4 Забезпечення
організації
дистанційного
навчання
педагогічних
працівників, які
працюють у
профільних класах
2009-2010 роки Інститути
післядипломної
педагогічної освіти
3.5 Включення до
навчальних планів
курсів підвищення
кваліфікації
педагогічних
працівників модуля
"Профільне навчання
і допрофільна
підготовка"
2009-2010 роки Інститути
післядипломної
педагогічної освіти
Перейти до повного тексту