- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007
Ознайомившись із доповідною запискою департаменту загальної середньої та дошкільної освіти про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007 колегія відзначає, що Міністерством освіти і науки України спільно з Академією педагогічних наук України, за підтримки проекту Світового банку
"Рівний доступ до якісної освіти в Україні" та Міжнародного фонду "Відродження" було здійснено комплекс заходів щодо забезпечення участі школярів 4 та 8 класів країни у міжнародному дослідженні та аналізу його результатів. Участь у дослідженні дала можливість:
- виміряти рівень навченості учнів 4 та 8 класів з математики та природничих дисциплін;
- порівняти його з результатами однолітків з інших країн;
- виявити проблемні питання у природничо-математичній освіті;
- визначити нові завдання, розв'язання яких сприятиме удосконаленню навчального процесу.
Враховуючи зазначене, колегія У Х В А Л Ю Є:
1. Інформацію взяти до відома.
2. Висловити подяку директорату програм розвитку освіти проекту
"Рівний доступ до якісної освіти в Україні" (Софій Н.З.) та Міжнародному фонду "Відродження" (Бистрицький Є.К.) за допомогу в організації участі школярів України у міжнародному дослідженні.
З.Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.):
3.1. Спільно з Академією педагогічних наук України (Кремень В.Г. - за згодою) до 1.05.09 р. розробити Аналітичний звіт про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007.
3.2. Спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти до 01.10.09 р. забезпечити проведення Всеукраїнських нарад методистів щодо аналізу результатів участі українських школярів у міжнародному порівняльному дослідженні з математики та природничих дисциплін.
................Перейти до повного тексту