1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
25.12.2008 N 1/9-839
Міністру освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
начальникам управлінь освіти
і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій,
головам Рад ректорів
(директорів), ректорам
(директорам) вищих
навчальних закладів,
інститутів післядипломної
педагогічної освіти
та НМЦ(К)
професійно-технічної освіти
Про проведення загальнонаціонального етапу IX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Відповідно до Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.03.2008 р. N 168, четвертий (загальнонаціональний) для учнів загальноосвітніх шкіл, для студентів ВНЗ та учнів ПТУ - III етап IX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика відбудеться 31 січня 2009 року в Автономній Республіці Крим, обласних центрах, містах Києві та Севастополі.
Перенесення терміну проведення конкурсів не допускається. Завдання для заключного етапу будуть доставлені разом із зошитами уповноваженими представниками Міністерства освіти і науки України чи Ліги українських меценатів.
Виконання конкурсних робіт розпочинається о 10 годині. Учні 3 - 4 класів виконують завдання одну астрономічну годину, 5 - 8 класів - 2 астрономічні години, учні 9 - 11 класів, професійно-технічних навчальних закладів і студенти вищих навчальних закладів - 3 астрономічні години. Учнів - учасників конкурсу необхідно розмістити за віковими категоріями у трьох кабінетах в одному навчальному закладі. Студенти виконують завдання за п'ятьма рівнями:
Студенти ВНЗ I - II рівнів акредитації
(I курс)
- I рівень завдань;
Студенти ВНЗ I - II рівнів акредитації
(старші курси)
- II рівень завдань;
Студенти педагогічних ВНЗ I - II рівнів
акредитації
- III рівень завдань;
Студенти ВНЗ III - IV рівнів акредитації - IV рівень завдань;
Студенти ВНЗ III - IV рівнів акредитації
(філологічні факультети)
- V рівень завдань.

................
Перейти до повного тексту