1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
12.11.2008 N 1/9-740
Міністерству освіти
і науки Автономної
Республіки Крим,
управлінням освіти
і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 18.10.2008 N 51868/0/1-08 та з нагоди відзначення в Україні 3 грудня 2008 року Міжнародного дня інвалідів Міністерство освіти і науки України рекомендує провести у загальноосвітніх навчальних закладах відкритий урок на тему: "Дивись на нас, як на рівних".
Метою такого уроку є привернення уваги суспільства до проблем інвалідів і формування позитивної громадської думки, толерантного ставлення до дітей-інвалідів, руйнування психологічних, фізичних, соціальних бар'єрів, які виключають або обмежують їх участь у повноцінній життєтворчій діяльності.
Рекомендації щодо проведення відкритого уроку на тему: "Дивись на нас, як на рівних" додаються.
Заступник Міністра М.В.Стріха
Додаток
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо проведення у загальноосвітніх навчальних закладах України відкритого уроку на тему: "Дивись на нас, як на рівних"
Відкритий урок "Дивись на нас, як на рівних" спрямований на розкриття положень Загальної декларації прав людини, Конвенції про права дитини, формування позитивного ставлення суспільства до дітей з особливими потребами як повноцінних, повноправних громадян України, покликаний допомогти дітям загальноосвітніх навчальних закладів усвідомити проблеми дітей з особливостями психофізичного розвитку, толерантно ставитись до них, налагоджувати й підтримувати дружні стосунки.
На початку XXI століття закономірним є пошук відповідей на запитання: як плекати образ людини - господаря власної долі? Як допомогти дитині з особливими потребами компетентно обрати свій життєвий шлях і ефективно інтегруватись в українське суспільство? Як подолати соціальний параліч, недовіру й відчуженість? Як освіта сприятиме особистісному розвитку, розкриттю потенційних можливостей дитини з особливими потребами?

................
Перейти до повного тексту