1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.10.2008 N 936
Про завершення I (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой Автономної Республіки Крим
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.11.2007 р. N 1055 на базі загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой проводиться дослідно-експериментальна робота за темою "Школа-комплекс як оптимальна модель забезпечення потреб учнів та їх батьків в особистісній творчій самореалізації дитини".
Протягом I (підготовчого) етапу проведена цілеспрямована робота з педагогічним колективом щодо його готовності працювати в умовах експерименту. За результатами аналізу діагностичних даних побудовано прогностичну модель школи-комплексу.
З метою продовження дослідно-експериментальної роботи у 2008-2009 навчальному році
НАКАЗУЮ:
1. Схвалити діяльність педагогічного колективу загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой (директор Блашко І.О.) щодо виконання Програми I (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою "Школа-комплекс як оптимальна модель забезпечення потреб учнів та їх батьків в особистісній творчій самореалізації дитини".
2. Відповідно до висновків Комісії з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (додаток 1) затвердити Звіт (додаток 2) та Програму II (формувального) етапу (2008-2009 рр.) дослідно-експериментальної роботи за вищезазначеною темою (додаток 3).
3. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Завалевський Ю.І.):
3.1. Надавати науково-методичну допомогу педагогічному колективу загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой.
3.2. Заслухати звіт про роботу експериментального навчального закладу у червні 2009 року.
3.3. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua.
4. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим (Лавров В.В.) надавати допомогу педагогічному колективу загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой та забезпечити необхідні умови щодо організації та проведення дослідно-експериментальної роботи.
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.
Міністр І.О.Вакарчук
Додаток 2
до наказу МОН України
16.10.2008 N 936
ЗВІТ
про завершення I (підготовчого) етапу (2007-2008 рр.) дослідно-експериментальної роботи за темою "Школа-комплекс як оптимальна модель забезпечення потреб учнів та їх батьків в особистісній творчій самореалізації дитини" на базі загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой Автономної Республіки Крим
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.11.2007 року N 1055 на базі загальноосвітньої школи-комплексу I-III ступенів N 2 м. Джанкой Автономної Республіки Крим проводиться дослідно-експериментальна робота за темою "Школа-комплекс як оптимальна модель забезпечення потреб учнів та їх батьків в особистісній творчій самореалізації дитини".
На I (підготовчому) етапі були поставлені такі завдання:
- формування позитивного ставлення учасників навчально-виховного процесу до дослідно-експериментальної роботи;
- науково-теоретична підготовка педагогічного колективу до проведення дослідно-експериментальної роботи;
- проведення діагностики стану інтелектуального, естетичного розвитку учнів і вчителів, психолого-педагогічна діагностика особистісного розвитку учнів;
- виділення учнів з високим рівнем інтелектуального розвитку та художніми здібностями для організації індивідуальної роботи.
Протягом I етапу дослідно-експериментальної роботи педагогічний колектив цілеспрямовано підвищував рівень професійної компетентності шляхом участі у педагогічних радах: "Підвищення рівня навчальних досягнень учнів методами особистістно орієнтованого навчання", "Організація ситуації успіху на уроці й гуртковому занятті. Прийоми й методи", "Співробітництво родини й школи-комплексу в моральному вихованні особистості"; постійно діючому семінарі "Сучасні педагогічні технології" (тема "Сучасні педагогічні освітні технології й специфіка їхнього застосування з метою активізації процесу навчання"); Школа педагогічної майстерності (для керівників гуртків) (тема "Побудова взаємин "педагог - учень" у гуртковій роботі для підвищення ефективності навчання"); психолого-педагогічному семінарі "Формування творчого потенціалу особистості"; семінарі для керівників шкіл "Система спільної роботи педагогічного колективу й адміністрації школи-комплексу з впровадження в навчальний процес активних форм навчання з метою вдосконалення освіченості учнів".
На базі загальноосвітнього навчального закладу працює постійно діючий семінар для керівників гуртків з декоративно-прикладного напряму: розпис, вишивка, м'яка іграшка, декоративне рукоділля; декоративний рисунок, флористика, дизайн інтер'єру; музичного напряму: вокал, танець, академічний вокал, хоровий спів, класичний танець, естрадний вокал, сучасний танець, художня гімнастика; художнє читання, театр; гурток юних інспекторів дорожнього руху, історичне краєзнавство, гурток бізнесу, шкільне самоуправління.
Значну роль у підвищенні професійної компетентності вчителів відіграє робота лабораторій навчально-методичної роботи школи-комплексу, до складу яких входить: 7 предметних об'єднань, 3 творчі групи, постійно діючий семінар "Сучасні педагогічні технології", Школа молодого вчителя, які традиційно працюють у навчальному закладі.
Лабораторією навчально-методичної роботи поставлені такі завдання: підвищення кваліфікації вчителів, удосконалення методик проведення уроків, індивідуальної й групової роботи з невстигаючими та обдарованими учнями. За цей час підвищили кваліфікацію 14 вчителів та 19 керівників гуртків й акомпаніаторів. За підсумками професійної атестації трьом керівникам гуртків присвоєно звання "керівник-методист", а троє вчителів підтвердили педагогічне звання "вчитель-методист".
Дані вхідної діагностики педагогічного, учнівського й батьківського колективів дали можливість побудувати прогностичну модель школи-комплексу.
За підсумками діагностики навчальних досягнень учнів, у якій взяли участь у I семестрі - 543 учні, у II семестрі - 538 учнів, отримали такі результати: початковий рівень - 18 учнів у I семестрі, 3 - у II семестрі; середній рівень - 343 учні у I семестрі, 289 - у II семестрі; достатній рівень - 158 учнів у I семестрі, 205 - у II семестрі; високий рівень - 24 учні у I семестрі, 41 - у II семестрі.
Це дало можливість зробити висновок, що рівень навченості учнів з усіх предметів зростає за рахунок постійної уваги до підвищення професійної компетентності вчителів навчального закладу.

................
Перейти до повного тексту