22.04.2008 N 6/1-603 |
Начальник управління | М.В.Михайліченко |
Назва показника (нормативу) |
Значення показника (нормативу) за освітньо- кваліфікаційними рівнями |
|||
Молодший спеціаліст |
Бакалавр | Спеціаліст | Магістр | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. Загальні вимоги | ||||
1. Результати моніторингу ринку праці та ринку освітніх послуг, погоджені з Радою міністрів АРК, обласною, Київською, Севастопольською міською державною адміністрацією |
+ | + | + | + |
2. Кадрове забезпечення підготовки фахівців заявленої спеціальності |
||||
2.1. Забезпеченість дисциплін навчального плану науково- педагогічними (педагогічними) працівниками відповідної науково- педагогічної спеціальності, кваліфікації (%) |
100 | 100 | 100 | 100 |
2.2. Частка лекційних годин дисциплін навчального плану, що викладаються науково- педагогічними (педагогічними) працівниками з науковими ступенями та вченими званнями |
||||
2.2.1. соціально- гуманітарного циклу (%) |
- | 75 | 85 | 95 |
у тому числі науково- педагогічними (педагогічними) працівниками, які працюють у даному навчальному закладі за основним місцем роботи (%) |
- | 50 | 50 | 50 |
2.2.2. природничо- наукового (фундаментального) циклу (%) |
- | 75 | 85 | 95 |
- у тому числі за основним місцем роботи (%) |
- | 50 | 50 | 50 |
- докторів наук або професорів (за основним місцем роботи) (%) |
- | 10 | 20 | 40 |
2.2.3. професійно- практичного (фахового) циклу (%) |
- | 65 | 80 | 90 |
- у тому числі за основним місцем роботи (%) |
- | 50 | 50 | 50 |
- докторів наук або професорів (%) |
- | 10 | 30 | 60 |
2.3. Частка аудиторних годин дисциплін навчального плану природничо- наукового та професійно- практичного циклів, що виконується педагогічними працівниками вищої категорії, які працюють в даному навчальному закладі за основним місцем роботи (%) |
25 | - | - | - |
2.4. Наявність кафедр (циклової комісії) з природничо- наукової (фундаментальної) підготовки |
+ | + | - | - |
2.5. Наявність кафедри (циклової комісії) з професійно- практичної (фахової) підготовки, яку очолює фахівець, що працює за основним місцем роботи: |
+ | + | + | + |
2.5.1. доктор наук або професор |
+ | |||
2.5.2. кандидат наук або доцент |
+ | + | ||
2.5.3. викладачів вищої категорії або викладач методист |
+ | |||
2.6. Наявність аспірантури з наукової галузі |
+ | |||
2.7. Частка науково- педагогічних працівників кафедри фахової підготовки з науковими ступенями, вченими званнями за основним місцем роботи (%) |
50 | 50 | 50 | |
3. Матеріально-технічне забезпечення | ||||
3.1. Відповідність навчальних площ на одного студента санітарно- технічним нормамДБН В2.2-3-97 |
+ | + | + | + |
3.2. Забезпеченість навчального процесу та науково-дослідної роботи: |
||||
- спеціалізованими лабораторіями, кабінетами тощо (%) |
100 | 100 | 100 | 100 |
- обладнанням, устаткуванням, необхідним для виконання навчальних планів та програм дисциплін |
+ | + | + | + |
3.3. Забезпеченість студентів гуртожитком (у % від потреби) |
70 | 70 | 70 | 70 |
3.4. Кількість навчальних комп'ютерів (ПОЕМ) на 100 студентів ВНЗ |
6 | 12 | 12 | 12 |
3.5. Наявність пунктів харчування |
+ | + | + | + |
3.6. Наявність спортивної бази: |
||||
3.6.1. Спортивний зал |
+ | + | + | + |
3.6.2. Стадіон (спортивний майданчик) |
+ | + | + | + |
3.7. Наявність медичного пункту |
+ | + | + | + |
4. Навчально-методичне забезпечення | ||||
4.1. Наявність освітньо- кваліфікаційної характеристики фахівця (у т.ч. варіативної компоненти) |
+ | + | + | + |
4.2. Наявність освітньо- професійної програми підготовки фахівця (у т.ч. варіативної компоненти) |
+ | + | + | + |
4.3. Наявність засобів діагностики якості (у т.ч. варіативної компоненти) |
+ | + | + | + |
4.4. Відповідність навчального плану освітньо- професійній програмі |
+ | + | + | + |
4.5. Наявність навчально- методичного забезпечення кожної дисципліни навчального плану (%): |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.1. Навчальних програм дисциплін |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.2.Планів семінарських, практичних занять, завдань для лабораторних робіт |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.3. Методичних рекомендацій з виконання курсових робіт (проектів) |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.4. Наявність засобів діагностики якості вищої освіти з дисциплін навчального плану |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.5. Забезпеченість програмами всіх видів практик |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.6. Наявність методичних рекомендацій з державної атестації студентів |
+ | + | + | + |
4.5.7. Навчально- методичне забезпечення самостійної роботи студентів (%) |
100 | 100 | 100 | 100 |
4.5.8. Наявність критеріїв оцінювання знань і вмінь студентів за дисциплінами |
+ | + | + | + |
5. Інформаційне забезпечення | ||||
5.1. Забезпеченість студентів рекомендованими підручниками (навчальними посібниками, в тому числі електронними), що містяться у власній бібліотеці навчального закладу, з кожної дисципліни навчального плану (%) |
100 | 100 | 100 | 100 |
5.2. Співвідношення посадкових місць у власних читальних залах до загального контингенту студентів (%) |
3 | 4 | 4 | 5 |
5.3. Забезпеченість читальних залів вітчизняними та зарубіжними періодичними виданнями з відповідної галузі знань (кількість видань) |
2 | 3 | 5 | 5 |
5.4. Можливість доступу викладачів і студентів до Інтернет як джерела інформації: |
+ | + | + | + |
- наявність обладнаних лабораторій |
+ | + | + | + |
- наявність каналів доступу |
+ | + | + | + |