- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Міністру освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
начальникам управлінь освіти
і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських
державних адміністрацій
На виконання заходів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006 року
N 864 "Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України", та на численні запити з місць від працівників психологічних служб системи освіти Міністерство рекомендує:
1. Статистичний звіт соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів готувати відповідно до встановленого зразка (додаток 1).
2. Звітність соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснюється за нормативами часу на основні види роботи (додаток 2).
3. Планування діяльності практичного психолога, соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами навчальних закладів здійснювати за річним планом роботи (обов'язково), місячним (за потребою), щоденним обліком роботи (обов'язково).
Заступник Міністра | П.Б.Полянський |
Додаток 1
до листа Міністерства освіти
і науки України
05.03.2008 N 1/9-128
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ___________________
(назва навчального
закладу)
_________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
про роботу соціального педагога
__________________________________________
(назва навчального закладу)
________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
за ______ чверть 200_ - 200_ навчального року
N п/п |
Функції та основні види робіт |
Кількість осіб |
Кількість класів (груп) |
Витрачений час |
1. |
Діагностичні |
|
|
|
|
Індивідуальна діагностика: а) учнів (дітей) всього: у т.ч. - дошкільного віку; початкових класів; середніх класів; старших класів; учнів ПТНЗ; студентів ВНЗ; б) педпрацівників; в) батьків/опікунів |
|
|
|
|
Групова діагностика, соціально-педагогічні дослідження серед: а) класів (груп) всього: у т.ч. - дошкільного віку; початкових класів; середніх класів; старших класів; учнів ПТНЗ; студентів ВНЗ; б) педпрацівників; в) батьків/опікунів |
|
|
|
2. |
Консультативні Проведено індивідуальних консультацій (консультаційних бесід): а) учнів (дітей) всього: початкових класів; середніх класів; старших класів; б) учнів ПТНЗ; в) студентів ВНЗ; г) педпрацівників; д) батьків/опікунів. Проведено групових консультацій: а) учнів (дітей) всього: початкових класів; середніх класів; старших класів; б) учнів ПТНЗ; в) студентів ВНЗ; г) педпрацівників; д) батьків/опікунів |
|
|
|
3. |
Захисні Зв'язки з громадськістю, відвідування (кількість дітей/заходів): учнів (дітей), студентів у гуртожитку, сімей вдома; батьків за місцем роботи; органів виконавчої влади та громадського самоврядування; участь в судових засіданнях щодо розгляду справ стосовно неповнолітніх |
|
|
|
4. |
Соціально-перетворювальні та профілактичні Розвивальна групова робота з учнями (дітьми), студентами (всього): у т.ч. - дошкільного віку; початкових класів; середніх класів; старших класів; учнів ПТНЗ; студентів ВНЗ |
|
|
|
|
Проведення ділових ігор, інтерактивних занять, тренінгів, інтерактивних занять для: а) педпрацівників; б) батьків/опікунів |
|
|
|
|
Просвіта, виступи перед: а) учнями (дітьми), студентами; б) педпрацівниками; в) батьками/опікунами; г) іншими представниками громади |
|
|
|
|
Навчальна діяльність (кількість класів, груп): курси за вибором; факультативні заняття; гурткова робота |
|
|
|
5. |
Організаційні Обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, багатодітних сімей, сімей, які перебувають в кризовій ситуації та ін. категорій (та/або за запитом) (кількість дітей/заходів) Складання акта обстеження житлово-побутових умов (іншого документа) Оформлення документації на оздоровлення дітей Оформлення інших документів (зазначити) Інші види робіт (зазначити) |
|
|
|
Примітка. Дані про проведену групову роботу повинні бути відображені у кількості осіб та кількості груп відповідно.
Статистичний звіт про роботу соціального педагога навчального закладу освіти за семестр подається в районний (міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту.
Додаток 2
до листа Міністерства освіти
і науки України
05.03.2008 N 1/9-128
НОРМАТИВИ
часу на основні виду роботи соціального педагога, соціального педагога по роботі з дітьми-інвалідами
N п/п |
Найменування видів робіт |
Одиниця виміру обсягу роботи |
Нормативи часу (год.) |
1 |
Організаційно-методична робота |
|
|
|
Складання плану роботи: |
План |
|
|
на місяць |
- " - |
2,5 |
|
на рік |
- " - |
6,0 |
|
Складання звіту про виконану роботу: |
Звіт |
|
|
за місяць (чверть) |
- " - |
4,0 |
|
за півріччя (рік) |
- " - |
8,0 |
|
Підготовка до проведення тренінгів, інтерактивних занять, ділових ігор тощо з учнями (дітьми), батьками, педпрацівниками |
Один захід |
7,0 |
|
Підготовка до педагогічних консиліумів |
Один захід |
5,0 |
|
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів |
Один захід |
3,0 |
|
Підготовка до проведення виховних годин з учнями (дітьми), навчальних занять (курси за вибором, факультативи, гуртки) |
Один захід |
3,0 |
|
Робота в бібліотеці, самопідготовка |
Місяць |
8,0 |
|
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах (закладах) |
Один захід |
5,0 |
|
Участь в навчально-методичних семінарах (нарадах) соціальних педагогів |
Місяць |
8,0 |
|
Складання та корекція банку даних (списків учнів/студентів, сімей різних соціальних категорій тощо) |
Один список |
Фактично |
|
Робота з документами: опрацювання нормативно-правових актів, написання листів, позовів та ін. |
Один документ |
Фактично |
|
Проведення/участь у благодійних акціях |
Один захід |
Фактично |
2 |
Соціально-педагогічні дослідження (обстеження) |
|
|
|
Індивідуальна діагностика (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) |
Один учень (дитина, педпраців- ник, батько) |
3,0 |
|
Групова діагностика (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків, рекомендацій): спостереження, анкетування; соціометричне дослідження; референтометрія; експертне опитування |
Один клас (група дітей), група педпраців- ників, батьків |
6,0 |
3 |
Консультативна робота |
|
|
|
Індивідуальне консультування (консультативна бесіда): |
Одна бесіда |
|
а) учнів (дітей) у т.ч.: |
- " - |
1,0 |
початкових класів; |
- " - |
1,5 |
середніх класів; |
- " - |
1,5 |
старших класів; |
- " - |
1,5 |
б) учнів ПТНЗ; |
- " - |
1,5 |
в) студентів ВНЗ; |
- " - |
1,5 |
б) педпрацівників; |
- " - |
2,0 |
в) батьків/опікунів |
|
|
|
Проведено групових консультацій: |
Одна група |
|
а) учнів (дітей) всього: |
|
|
початкових класів; |
- " - |
1,0 |
середніх класів; |
- " - |
1,0 |
старших класів; |
- " - |
1,0 |
б) учнів ПТНЗ; |
- " - |
1,5 |
в) студентів ВНЗ; |
- " - |
1,5 |
г) педпрацівників; |
- " - |
1,5 |
д) батьків/опікунів |
- " - |
2,0 |
4 |
Профілактична та розвивальна робота |
|
|
|
Соціально-реабілітаційна та розвивальна робота з учнями/студентами (дітьми) у т.ч.: |
Один учень (дитина) Один клас (група) |
|
а) індивідуальна; |
12,0 |
б) групова |
18,0 |
|
Проведення ділових ігор, тренінгів для учнів, студентів, педпрацівників, батьків/опікунів |
Одна група |
20,0 |
|
Психологічна просвіта: |
|
|
|
Виступи перед учнями/студентами (дітьми), педпрацівниками, батьками/опікунами в установах та організаціях тощо |
Один виступ |
Фактично використаний час |
|
Навчальна діяльність: |
|
|
|
Викладання навчального матеріалу за програмами курсів за вибором, факультативів, гуртків |
Одне заняття |
1,0 |
|
Зв'язки з громадськістю: |
|
|
|
Відвідування учнів (дітей) вдома, бесіди з батьками |
Один захід |
2,0 |
|
Відвідування батьків за місцем роботи |
Один захід |
3,0 |
|
Участь у судових засіданнях щодо розгляду справ стосовно неповнолітніх |
Один захід |
Фактично |
|
Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування |
Один захід |
2,5 |
5 |
Соціальне інспектування |
|
|
|
Обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, багатодітних сімей, сімей, які перебувають в кризовій ситуації та ін. категорій (та/або за запитом) |
Одне обстеження |
3,0 |
|
Складання акту обстеження житлово-побутових умов (іншого документа) |
Один документ |
1,0 |
|
Оформлення документації на оздоровлення дітей |
Один документ |
1,0 |
|
Оформлення інших документів |
Один документ |
Фактично |
................Перейти до повного тексту