- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про надання статусу експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня гімназії N 2 м. Біла Церква Київської області
1. Надати статус експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня гімназії N 2 м. Біла Церква Київської області.
2. Затвердити Програму дослідно-експериментальної роботи (2007-2017) за темою "Превентивне виховання учнів в умовах здоров'язберігаючого навчально-виховного простору" (додаток N 1).
3. Призначити:
3.1. Науковим керівником Оржеховську Валентину Михайлівну - завідувачку лабораторії превентивного виховання Інституту проблем виховання АПН України, доктора педагогічних наук (за погодженням);
3.2. Науковими консультантами Беха Івана Дмитровича - директора Інституту проблем виховання АПН України, доктора психологічних наук, академіка АПН України (за погодженням), Удалову Олену Адамівну - старшого наукового співробітника Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, кандидата педагогічних наук;
3.3. Консультантами з науково-методичного забезпечення експерименту: Зінченко Світлану Володимирівну - начальника відділення виховної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Карпушевську Лесю Романівну - завідувачку сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.
4. Доручити науково-методичне відстеження експерименту Інституту проблем виховання АПН України (Бех І.Д.) та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України (Кудін А.В.)
5. Директору експериментального загальноосвітнього навчального закладу (Плешаков А.В.):
5.1. Провести апробацію програмного та навчально-методичного забезпечення відповідно до Програми дослідно-експериментальної роботи гімназії.
5.2. Щорічно до 1 липня звітувати про підсумки дослідно-експериментальної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України (відділення виховної роботи).
6. Управлінню освіти і науки Київської обласної державної адміністрації (Бутник В.Г.) постійно сприяти діяльності експериментального загальноосвітнього навчального закладу гімназії N 2 м. Біла Церква Київської області.
7. Опублікувати даний наказ в "Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України" та розмістити на сайті www.mon.gov.ua.
8. Контроль за виконанням даного наказу покласти на директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України Кудіна А.В.
Додаток N 1
до наказу МОН України
03.10.2007 N 870
ПРОГРАМА
проведення дослідно-експериментальної роботи за темою "Превентивне виховання учнів в умовах здоров'я зберігаючого навчально-виховного простору"
Етапи, зміст роботи |
Очікувані результати |
I етап - діагностично-функціональний Термін виконання - серпень 2007 - вересень 2008 |
Коригування загальної теми дослідження |
Розробка розгорнутої програми експерименту |
Вивчення та аналіз прогресивного досвіду педагогічних колективів України |
Отримати згоду на проведення експерименту |
Формування загальної гіпотези дослідження |
Виявити відношення учнів, батьків до дослідно- експериментальної роботи закладу |
Проведення анкетування учнів, батьків, учителів |
Виявити відношення учнів, батьків до дослідно- експериментальної роботи закладу |
Проведення комплексної діагностики особистісного розвитку учнів-першокласників (визначення коефіцієнту інтелекту, наявність природного дару, увага і моторика, уява та спостережливість) |
Комплектація перших класів початкової школи за даними діагностичної служби на психологічну готовність до навчання |
Підготовка вчителів |
Опанування педагогічним колективом відповідних компетентностей |
Методичне забезпечення |
Підготовка науково-методичного забезпечення курсів, факультативів, спецкурсів |
II етап - впроваджувально-формуючий Термін виконання - вересень 2008 - червень 2013 |
Підготовка матеріальної бази |
Комплектація навчальних кабінетів необхідним обладнанням, технічними засобами, партами-конторками |
Розподіл управлінських рішень |
Формування творчих груп для організації і проведення дослідно-експериментальної роботи закладу |
Виконання навчального плану, сформованого відповідно до теми дослідно-експериментальної роботи |
Створення широкої мережі клубів та творчих об'єднань |
Створення культурологічного простору навчання та виховання, атмосфери духовної культури |
Створення ситуацій, за яких у гімназистів виникає стійка орієнтація на продуктивні діяльнісні взаємини |
Організація здоров'язберігаючого навчально-виховного простору в школі I-III ступенів шляхом введення факультативів, курсів, спецкурсів (за рахунок годин варіативної складової навчального плану) |
Розвиток мотиваційної сфери особистості. Побудова перспективи діяльності учня |
Засвоєння учнями основ інформаційної, психологічної, правової, громадянської, валеологічної та інших видів культури |
Вибудова перспективи діяльності учня-гімназиста |
Створення оптимальних умов для розкриття здібностей та творчого зростання особистості учня, культивування в учня почуття самоцінності, впевненості, відкриття "родзинки" в кожній особистості |
Розвиток рефлексії, формування вміння оцінювати себе як предмет змін; організація самоконтролю за особистим просуванням у навчанні; рух до здійснення нових соціально значущих задумів |
Розвиток педагогічної творчості та інтенсивне підвищення професійного рівня |
Зростання професійної майстерності педагога, його професійної компетентності |
Створення системи роботи з виховання інтелектуальної, етичної, естетичної культури і на основі їх - культури життєдіяльності учнів |
Визначення перспектив самореалізації в індивідуальній і колективній діяльності |
III етап - узагальнюючий Термін виконання - червень 2013 - червень 2017 |
Узагальнення отриманих результатів |
Оформлення результатів моніторингу діагностики і корекції стану здоров'я дітей і молоді; рівня сформованості духовності, порядності, співчутливості; рівня сформованості компетентного ставлення до свого життя; рівня сформованості імунітету до негативних впливів соціального оточення |
Оформлення й опис ходу та результатів дослідно- експериментальної роботи |
Випуск методичного посібника "Організація дослідно- експериментальної роботи в закладах освіти"; публікації в пресі; узагальнення позитивного досвіду педагогічного колективу, видання методичної збірки "Превентивне виховання учнів в умовах здоров'язберігаючого навчально- виховного простору"; проведення науково-практичної Всеукраїнської конференції "Учитель - творець духовної культури і здоров'я суспільства" |
................Перейти до повного тексту