1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
09.12.2002 N 1/9-543
Про проведення III Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Міністерство освіти України проаналізувало результати проведення першого та другого етапів III Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика і відзначає, що в цьому році поліпшився рівень його організації, зокрема, у Волинській, Житомирській, Донецькій, Одеській, Рівненській, Тернопільській, Луганській, Чернівецькій, Хмельницькій областях, м. Севастополі та Автономній Республіці Крим. Зросла чисельність учасників конкурсу.
Разом з тим звертаємо увагу на неухильне виконання умов проведення конкурсу, доцільність широкого його висвітлення у засобах масової інформації, зокрема у фахових виданнях.
З метою надання методичної допомоги надсилаємо орієнтовні завдання для третього етапу конкурсу (для студентів - другого) і рекомендуємо провести його 21 грудня ц. р. Списки переможців III етапу конкурсу серед учнів загальноосвітніх та професійних навчальних закладів (27 осіб) і II етапу конкурсу серед студентів вищих навчальних закладів (9 осіб) просимо надіслати міністерству до 11 січня 2003 року.
Четвертий (загальнонаціональний), для студентів - третій етап конкурсу відбудеться 25 січня 2003 року в Автономній Республіці Крим, обласних центрах, містах Києві та Севастополі за обов'язковими завданнями, підготовленими Міністерством освіти і науки України. Пакети із завданнями до місць проведення будуть привезені представниками Міністерства освіти і науки України чи Ліги українських меценатів. Перенесення терміну проведення завершального етапу конкурсу не допускається. Виконання конкурсних робіт розпочнеться о 10 годині ранку. Учні 2 - 4 (3) класів працюватимуть над завданнями одну астрономічну годину, 5 - 8 класів - дві астрономічні години, учні 9 - 11 класів, професійно-технічних навчальних закладів та студенти вищих навчальних закладів - три астрономічні години. Учасників конкурсу необхідно розмістити за віковими категоріями у трьох кабінетах в межах одного навчального закладу, студентів ВНЗ - за трьома рівнями завдань.

................
Перейти до повного тексту