- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Керівникам вищих навчальних
закладів I-IV рівнів
акредитації
усіх форм власності
та підпорядкування
Аналіз звернень громадян до оперативного штабу Міністерства освіти і науки України з питань вступної кампанії, організацій та установ з питань вищої освіти, які надходили у 2006 році, засвідчують, що у вищих навчальних закладах всіх рівнів акредитації та форм власності мають місце недоліки у питаннях дотримання норм діяльності, визначених законодавчими та нормативними актами у галузі освіти, забезпечення відкритості і прозорості освітніх процесів, інформованості споживачів освітніх послуг щодо законодавчої та нормативної бази вищої освіти України і перспектив її розвитку.
У зв'язку з початком вступної кампанії 2007 року, Міністерство освіти і науки України звертає увагу керівників вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації всіх форм власності та підпорядкування на необхідність безумовного дотримання вимог нормативно-правових актів з питань прийому до вищих навчальних закладів України, а також вимагає усунення недоліків та грубих порушень у роботі приймальних комісій.
У минулому році мали місце випадки, коли приймальні комісії вимагали від абітурієнтів плату за канцелярські товари, не приймали копії документів та не завіряли їх за оригіналом, відмовляли в прийомі сертифікатів Українського Центру оцінювання якості освіти, не надавали достовірної інформації про обсяги прийому за державним замовленням, конкурсну ситуацію. Абітурієнти та їх батьки повідомляли про вимагання благодійних внесків, несвоєчасне оголошення оцінок вступних випробувань, відмову ознайомити з письмовими роботами, укладання договорів на підготовку фахівців ще до отримання вступником рекомендації до зарахування на навчання тощо.
Міністерство зобов'язує керівників вищих навчальних закладів забезпечити роботу приймальних комісій таким чином, щоб кожен абітурієнт та його батьки мали можливість отримати своєчасну кваліфіковану і коректну відповідь на питання щодо вступу до вищого навчального закладу. Робота приймальних комісій повинна відзначатись прозорістю, доброзичливістю, об'єктивністю та якнайширшою інформованістю на стендах приймальної комісії і в засобах масової інформації. Для консультування абітурієнтів та їх батьків з питань вступу до вищих навчальних закладів рекомендуємо організувати у навчальних закладах на період проведення вступної кампанії функціонування консультаційних телефонних ліній.
................Перейти до повного тексту