- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про порядок розгляду майнових питань
Керуючись діючим законодавством України, та з метою прийняття обґрунтованих і прозорих рішень з майнових питань в частині ефективного та цільового використання державного майна
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок прийняття Міністерством освіти і науки рішень з майнових питань (додаток 1). Розгляд майнових питань здійснювати відповідно до затвердженого порядку.
2. Створити Спеціальну комісію Міністерства освіти і науки з майнових питань (додаток 2).
3. Керівникам департаментів економіки та фінансування (Куліков П.М.), вищої освіти (Болюбашу Я.Я.), професійно-технічної освіти (Десятову Т.М.), загальноосвітньої середньої та дошкільної освіти (Полянському П.Б.), науково-технологічного розвитку (Свіженку В.О.) до 1 жовтня поточного року здійснити інвентаризацію матеріально-технічної бази навчальних закладів та установ освіти і науки за формою (додаток 3).
4. Департаменту економіки та фінансування (Куліков П.М.):
4.1. Підготувати питання про стан та завдання щодо розвитку матеріально-технічної бази навчальних закладів (установ) для розгляду на засіданні колегії МОН у жовтні поточного року.
4.2. Довести наказ до відома керівників управлінь освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, вищих навчальних закладів, підприємств та установ освіти і науки.
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністра освіти
і науки України
10.08.2006 N 610
ПОРЯДОК
прийняття Міністерством освіти і науки рішень з майнових питань
1. Рішення з майнових та земельних питань приймаються Спеціальною комісією міністерства з майнових питань відповідно до цього Порядку.
2. Матеріали для розгляду Спеціальної комісії подаються профільними департаментами та підрозділам міністерства після опрацювання з суб'єктами майнових питань щодо доцільності та необхідності прийняття рішень. Експертний висновок і проект рішення з майнових питань готується профільним департаментом, погоджується першими заступниками міністра та заступниками міністра відповідно до розподілу повноважень і подається Спеціальній комісії не пізніше, ніж за один день до засідання. Керівник профільного департаменту є доповідачем з цього питання.
3. Департамент економіки та фінансування спільно з управлінням бухгалтерського обліку та звітності та профільними департаментами і підрозділами міністерства готує фінансове-економічне обґрунтування (висновок) і доповідає на засіданні Спеціальної комісії.
4. Для розгляду і прийняття рішень з майнових питань подаються такі основні документи та матеріали:
4.1. З питань, пов'язаних з передачею приміщень навчальних закладів і установ освіти і науки в оренду:
- звернення керівників управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, навчальних закладів (установ) до міністерства з обґрунтуванням необхідності передачі нерухомого майна в оренду із зазначенням відсутності заборгованості орендарів по орендній платі, комунальних та інших виплатах;
- матеріали Фонду державного майна (регіональних відділень ФДМ) щодо оренди приміщень;
- довідка про мобілізацію та використання навчальним закладом (установою) коштів від оренди ;
- експертний висновок профільного департаменту;
- фінансово-економічний висновок.
4.2. З питань передачі державного майна від одного навчального закладу (установи) до іншого, що перебувають у сфері управління міністерства:
- звернення керівників управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, навчальних закладів (установ) - суб'єктів передачі, з обґрунтуванням доцільності такої передачі і зазначенням статусу майна, його місцезнаходження;
- підтримка (обґрунтування) обласних управлінь освіти і науки щодо цієї передачі;
- експертний висновок профільного департаменту;
- фінансово-економічний висновок.
4.3. З питань відчуження (залучення) державного майна зі сфери (у сферу) управління міністерства:
- звернення органу, до сфери управління якого передається майно;
- навчального закладу (установи);
- згоди навчальних закладів (установ), суб'єктів передачі майна;
- підтримка (обґрунтування) обласної державної адміністрації щодо цієї передачі;
- довідка з бюро технічної інвентаризації щодо права власності на майно, яке передається;
- рішення сесії обласних (міських, районних) рад щодо згоди на прийняття у власність майна - в разі передачі майна у власність відповідних територіальних громад;
- експертний висновок профільного департаменту;
- фінансово-економічний висновок.
4.4. З питань відчуження державного майна шляхом продажу (приватизації):
- звернення навчальних закладів (установ) з обґрунтуванням доцільності реалізації майна;
- підтримка (обґрунтування) обласних (міських) управлінь освіти і науки щодо такої реалізації;
- експертний висновок профільного департаменту;
- фінансово-економічний висновок.
4.5. З питань оренди та відчуження земельних ділянок;
- звернення керівників управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, навчальних закладів (установ) з обґрунтуванням доцільності оренди та відчуження земельних ділянок;
- експертний висновок профільного департаменту;
- фінансово-економічний висновок.
5. Спеціальна комісія має право одержувати додаткову інформацію та розрахункові матеріали від підрозділів та підпорядкованих навчальних закладів (установ) МОН в частині визначених повноважень.
6. Експертний висновок профільного департаменту містить обґрунтування доцільності (заперечення) майнової дії, а при необхідності - пропозиції щодо залучення інвестицій для зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу (установи), моніторинг використання відповідного майна за останні три роки.
7. Фінансово-економічний висновок містить фінансове обґрунтування майнової дії та має включати вартісну оцінку об'єкту, його стану, витрати на утримання, а також показники ефективності від прийняття рішення щодо майнової дії. Фінансово-економічний висновок готує департамент економіки та фінансування, підписує його керівник (заступник) і доповідає на засіданні комісії.
8. Засідання Спеціальної комісії міністерства з майнових питань проводиться два рази на місяць: 2-й і 4-й вівторок місяця, або за рішенням комісії в інший день.
9. Рішення з майнових питань приймаються за наявності 2/3 складу комісії більшістю голосів і оформляється протоколом. Протокол підписується присутніми членами комісії.
10. Якщо комісія не прийняла позитивного рішення, повторно відповідне питання може бути розглянуто не раніше, ніж через рік.
11. Рішення Спеціальної комісії готується та реєструються секретарем, підписуються Головою або заступником голови Спеціальної комісії.
Додаток 2
до наказу МОН
від 10.08.2006 N 610
СКЛАД
Спеціальної комісії міністерства з майнових питань
Ніколаєнко С.М. |
міністр - голова комісії |
Огонь Ц.Г. |
заступник міністра - заступник голови комісії |
Горобець Т.І. |
начальник відділу матеріально-технічної бази, секретар комісії |
члени комісії: |
Болюбаш Я.Я. |
директор департаменту вищої освіти |
Десятов Т.М. |
директор департаменту професійно-технічної освіти |
Полянський П.Б. |
директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти |
Свіженко В.О. |
директор департаменту науково-технологічного розвитку |
Куліков П.М. |
директор департаменту економіки та фінансування |
Соколенко С.В. |
В. о. начальника управління бухгалтерського обліку і звітності |
Миргородський В.Л. |
начальник контрольно-ревізійного сектору |
Бурлаков О.М. |
голова Державної інспекції навчальних закладів МОН України |
Васечко Т.К. |
начальник юридичного відділу МОН |
Мазаракі А.А. |
голова громадської ради МОН з питань вищої освіти (за згодою) |
Качаловський П.І. |
голова громадської ради МОН з питань професійно-технічної освіти (за згодою) |
................Перейти до повного тексту