1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
25.01.2007
Протокол N 1/2-1
Про стан роботи із зверненнями громадян у 2006 році
Заслухавши та обговоривши інформацію адміністративно-господарського департаменту "Про стан роботи із зверненнями громадян у 2006 році" (доповідна записка додається), колегія Міністерства освіти і науки України
УХВАЛЮЄ:
1. Інформацію директора адміністративно-господарського департаменту Ханюка В.А. взяти до відома.
2. Першим заступникам, заступникам міністра, керівникам структурних підрозділів міністерства:
2.1. Продовжити цілеспрямовану та системну роботу щодо впровадження відкритості та прозорості при вирішенні питань прийняття та реалізації державної політики у сфері освіти, науки, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності, широко використовуючи при цьому засоби масової інформації, зустрічі з громадськістю, публічні виступи тощо.
2.2. Звернути увагу на необхідність посилення персональної відповідальності посадових та службових осіб за належну організацію роботи із зверненнями громадян та результативність вирішення порушених питань.
2.3. Ввести до критеріїв щорічної оцінки роботи державних службовців міністерства якісні показники розгляду ними звернень громадян, дотримання виконавської дисципліни.
3. Першим заступникам, заступникам міністра, керівникам структурних підрозділів міністерства, Державній інспекції навчальних закладів Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Забезпечити ретельну перевірку усіх звернень громадян щодо недоліків у роботі органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб та вживати невідкладних заходів згідно із законодавством для припинення неправомірних дій і скасування незаконних рішень.
3.2. Здійснювати постійний контроль за дотриманням положень Закону України "Про звернення громадян", актів Президента України і Кабінету Міністрів України щодо роботи із зверненнями громадян у підпорядкованих установах та закладах освіти.
3.3. Продовжувати практику проведення оцінки діяльності управлінь освіти і науки обласних (міських) держадміністрацій, районних відділів освіти, навчальних закладів всіх рівнів акредитації з урахуванням їх роботи із запитами і зверненнями громадян.
3.4. Посилити роботу на місцях на вирішення проблем, що породжують звернення громадян до центральних органів виконавчої та законодавчої влади , вжити додаткових заходів задля їх вирішення на місцях.
3.5. Посилити вимоги до якості розгляду звернень громадян. Відповіді заявникам надавати у визначені чинним законодавством терміни, після всебічного і у повному обсязі розгляді всіх питань, порушених у зверненнях громадян.
3.5. Активізувати проведення упереджувальних консультацій, розширити проведення роз'яснювально-консультативної роботи через засоби масової інформації, Інтернет-видання, виступи у трудових колективах, при зустрічах із громадськістю, інших форм роботи щодо роз'яснення громадянам їх прав, положень законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів та інструктивних листів МОН.

................
Перейти до повного тексту