1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
N 1/9-44 від 31.01.2002
Міністерству освіти
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій
Міністерство освіти і науки України затвердило і публікує для використання в практичній роботі завдання для проведення державної підсумкової атестації учнів класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2001 - 2002 навчальному році (Інформаційний Збірник Міністерства освіти і науки України NN 3-4 2002 р.).
Просимо організувати проведення державної підсумкової атестації відповідно до інструктивного листа Міністерства освіти і науки України "Про закінчення 2001 - 2002 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів" від 31.01.2002 N 1/9-41.
Заступник державного секретаря Г.Г. Науменко
Пояснювальна записка
Відповідно до діючих навчальних програм Міністерства освіти науки України підготовлено й затверджено білети із завданнями для проведення державної підсумкової атестації учнів за курс основної школи з української літератури, зарубіжної літератури, інтегрованого курсу "Література" (для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання), історії України, всесвітньої історії, основ правознавства, іноземної мови, географії, біології.
Білети з курсів літератур інших національностей (польської, молдовської, румунської, кримськотатарської, угорської та ін.) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин розробляються інститутами післядипдомної педагогічної освіти і погоджуються з Міністерством освіти і науки України (не пізніше як за два тижні до початку атестації). Тексти завдань подаються на погодження до Міністерства освіти і науки України українською та рідною мовами.
З курсів літератур учні мають виявити знання програмових художніх творів, уміння висловлювати власні судження про літературних героїв, власні думки і почуття у зв'язку з прочитаним, продекламувати напам'ять улюблений твір.
Білети з історії України і всесвітньої історії охоплюють по два питання. У завданнях особлива увага приділяється осмисленню ролі людини в історії. Перевіряється розуміння учнями причинно-наслідкових зв'язків між найважливішими подіями та явищами вітчизняної і всесвітньої історії, виявляється особистісна позиція. Підчас підготовки до відповіді учням дозволяється користуватися атласами, настінними картами.

................
Перейти до повного тексту