1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Відділення дидактики, методики та
інформаційних технологій АПН України
Л И С Т
N 1/9-420 від 09.10.2000
м.Київ
Міністерству освіти
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Аналіз перших практичних кроків із впровадження 12-бальної шкали та нових критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти свідчить про те, що в окремих навчальних закладах неправомірно завищуються вимоги до отримання учнями, зокрема випускних класів, оцінок вищого рівня (10-12 балів).
З огляду на викладене вище, Міністерство освіти і науки України наголошує на тому, що при оцінюванні навчальних досягнень учнів оцінки 10, 11 і 12 балів виставляються за опанування на відповідному рівні навчального матеріалу, передбаченого діючими програмами.
Участь у предметних олімпіадах та турнірах усіх рівнів, конкурсах наукових робіт Малої академії наук тощо не може бути попередньою умовою для виставлення найвищих балів.
Також роз'яснюємо, що поточне оцінювання навчальних досягнень учнів органами управління освітою не скасовувалося; воно не є обов'язковим, і у разі його здійснення виконує стимулюючу, коригуючу та виховну функції.
Доручаємо органам управління освітою зосередити свої зусилля не лише на контролі, а насамперед на наданні допомоги педагогічним колективам у процесі переходу на нові критерії і 12-бальну шкалу оцінювання навчальних досягнень учнів, у вирішенні інших питань навчально-виховного процесу.
Заступник Міністра В.О.Огнев'юк
"Інформаційний збірник Міністерства освіти України",
N 21, листопад, 2000 р.
Перейти до повного тексту