- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
N 1/9-389 від 14.11.2001
Міністерству освіти Автономної Республіки
Крим, управлінням освіти і науки
обласних, Київської та Севастопольської
міських держадміністрацій, інститутам
післядипломної педагогічної освіти
Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення III етапу Всеукраїнських олімпіад з інформатики в 2001/02 навчальному році.
Заступник державного секретаря Г.Г.Науменко
Методичні рекомендації
щодо проведення III етапу Всеукраїнських
олімпіад з інформатики
Метою проведення Всеукраїнських олімпіад з інформатики є:
стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у якісному і поглибленому вивченні інформатики;
виявлення та розвиток обдарованих учнів, надання їм допомоги у виборі фаху, залучення до навчання їх у провідних вищих навчальних закладах України;
дотримання принципу наступності освіти шляхом залучення викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів до активної допомоги у підвищені рівня знань, умінь і навичок учнівської молоді;
сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів, підвищення інтересу до програмування;
формування команди для участі в Міжнародній олімпіаді з інформатики.
Документом, що визначає завдання, структуру, технологію проведення Всеукраїнських олімпіад, є Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси Фахової майстерності (Наказ Міністерства освіти України N 305 від
18.08.98 р.).
Відповідно до Положення, III етап олімпіади з інформатики проводиться у два тури (теоретичний + практичний або два практичних за рішенням журі).
На практичному турі бажано запропонувати наступні мови програмування: Паскаль, C/C++ та Бейсік. На IV-му етапі олімпіади з інформатики будуть використані наступні компілятори: Turbo Pascal 7.0, Borland C++ 3.1, учасникам не буде дозволено користуватись мовою Бейсік.
Завдання олімпіади мають бути алгоритмічного типу. Основними результатами роботи учасника має бути:
алгоритм, що правильно та ефективно розв'язує поставлену задачу;
програма, що реалізує запропонований алгоритм.
Час, що учасник витратить на розв'язок задачі має приблизно ділитись у відношенні 2 (побудова алгоритму) до 1 (написання програми).
На теоретичному турі можна не вимагати написання програми на одній з перелічених вище мов, замість цього бажано отримати від учасника обгрунтування правильності запропонованого алгоритму.
Не рекомендується пропонувати задачі, розв'язання яких погребує використання архітектурних особливостей комп'ютерів, знань з області системного програмування (переривання, системні виклики), організації складного інтерфейсу користувача (меню, графіка), використання нестандартних бібліотек.
................Перейти до повного тексту