1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
01.12.2005 N 12/2-2
Про освіту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування
На виконання Указу Президента України від 11 липня 2005 року N 1086/2005 "Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей", завдань, визначених Президентом України на всеукраїнській нараді "З любов'ю та турботою до дітей" 29 листопада 2005 року, з метою ефективного правового та соціального захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, попередження соціального сирітства та бездоглядності серед неповнолітніх, заслухавши та обговоривши доповідну записку про освіту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування колегія
УХВАЛЮЄ:
1. Визнати у цілому недостатньою роботу органів управління освітою щодо забезпечення функціонування закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, захисту їх прав.
2. Департаментам загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.), професійно-технічної освіти (Десятов Т.М.):
2.1. Посилити контроль за діяльністю органів управління освітою в частині створення належних умов для виховання і навчання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, їх соціально-трудової адаптації та захисту інтересів;
2.2. Щорічно організовувати навчальні семінари-тренінги для представників органів управлінь освітою та керівників навчальних закладів, де утримуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування з питань їх соціального захисту.
3. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.):
3.1. Розробити до 1.05.06 р. план заходів реформування інгтернатних закладів для дітей-сиріт і дітей; позбавлених батьківського піклування;
3.2. Вивчити та узагальнити досвід роботи Київського дитячого будинку "Малятко" щодо створення умов проживання дітей, наближених до родинних.
4. Науково-методичному центру середньої освіти (Завалевський Ю.І.):
4.1. Розробити науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, для підготовки вихованців до самостійного життя, формування навичок самообслуговування, розвитку самоконтролю тощо;
4.2. Вивчити та узагальнити досвід Дніпропетровського об ладного психолого-медико-педагогічного центру.
5. Департаменту вищої освіти (Болюбаш Я.Я.), Науково-методичному центру вищої освіти (Левківський К.М.) у навчальних планах вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку педагогічних працівників, передбачити обов'язкове вивчення особливостей розвитку та застосування методик навчання й виховання дітей-сиріт, шляхом проведення спецсемінарів та інших форм навчальної роботи.
6. Науково-методичному центру організації розробки та виробництва засобів навчання (Ханюк Т.О.), департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.), Науково-методичному центру середньої освіти (Завалевський Ю.І.) спільно з Інститутом спеціальної педагогіки АПН України (Бондар В.І.) до 10.03.2005 року розробити Базовий перелік засобів навчання та обладнання для спеціальних дошкільних закладів (груп) та спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (класів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

................
Перейти до повного тексту