1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
N 1134 від 01.09.99
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 вересня 1999 р.
за N 625/3918
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 39 від 15.01.2003 )
Про затвердження Інструкції щодо застосування Положення про порядок накладення штрафів на суб'єктів господарської діяльності
Відповідно до Указу Президента України від 14 березня 1995 року N 213 "Про заходи щодо забезпечення діяльності Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України" (із змінами і доповненнями, внесеними Указами Президента України від 21.04.98 N 335 та від 01.02.99 N 108) та постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 р. N 1312 "Про затвердження Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику" Національна комісія регулювання електроенергетики України П О С Т А Н О В Л Я Є:
1. Затвердити Інструкцію щодо застосування Положення про порядок накладення штрафів на суб'єктів господарської діяльності (додається).
2. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на Управління ліцензування (Васильєву Л.П.).
3. Юридичному управлінню (Самборській О.Я.) забезпечити реєстрацію постанови в Міністерстві юстиції України.
Голова Комісії О.Светелік
Затверджено
Постанова НКРЕ від
01.09.99 N 1134
Інструкція щодо застосування Положення про порядок накладення штрафів на суб'єктів господарської діяльності
I. Загальні положення
1. Інструкція щодо застосування Положення про порядок накладення штрафів на суб'єктів господарської діяльності (далі - Інструкція) визначає процедуру застосування Національною комісією регулювання електроенергетики України (далі - Комісія) Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.99 N 1312 "Про затвердження Положення про порядок накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику".
2. Повноваження посадових осіб, передбачені цією Інструкцією, можуть виконуватися посадовими особами, що їх заміщують (заступають) в установленому порядку.
3. Згідно із статтею 27 Закону України "Про електроенергетику" Комісії надано право накладати на суб'єктів господарської діяльності штрафи за такі порушення законодавства про електроенергетику:
- неподання інформації або подання завідомо недостовірної інформації, передбаченої в ліцензіях на виробництво, передачу та постачання електричної енергії та в нормативно-правових актах, що регулюють питання функціонування об'єднаної енергетичної системи України і споживання енергії, - у розмірі до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Комісії та порушення ліцензійних умов - у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
II. Підстави для розгляду справ
4. Справи про накладення штрафів за порушення законодавства про електроенергетику розглядаються на підставі:
- безпосередньо виявлених уповноваженими посадовими особами Комісії ознак порушення;
- заяв державних органів, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, громадських об'єднань, суб'єктів господарської діяльності і громадян.
III. Внесення подання уповноваженими посадовими особами Комісії та вимоги до їх оформлення
5. При виявленні ознак порушення законодавства про електроенергетику уповноважені посадові особи Комісії складають подання з попередніми висновками і вносять їх на розгляд Комісії.
6. Подання вноситься в письмовій формі й повинно містити:
- найменування органу, до якого воно подається;
- найменування, адресу, інші реквізити (факс, телефон) особи, яка вносить подання;
- найменування, адресу, телефон відповідача;
- зміст вимог та виклад обставин, якими обгрунтовуються вимоги особи, яка вносить подання;
- суть правопорушення, визначення його рівня та посилання на нормативно-правовий акт;
- обгрунтування розміру штрафу;
- перелік документів та доказів, що додаються;
- підпис особи, яка вносить подання, із зазначенням дати.
IV. Вимоги до оформлення заяв
7. Заява про порушення законодавства про електроенергетику подається до Комісії, її регіональних представництв за місцем вчинення порушення.
8. Заява подається в письмовій формі й повинна містити:
- найменування органу, до якого вона подається;
- найменування, адресу, інші реквізити (факс, телефон) заявника;
- найменування, адресу, телефон відповідача;
- зміст вимог та виклад обставин, якими заявник обгрунтовує свої вимоги;
- перелік документів та доказів, що додаються;
- підпис заявника або його представника із зазначенням дати.
9. Заява, оформлена з порушенням вимог, викладених у пункті 8 цієї Інструкції, до розгляду не приймається.
V. Розгляд заяви, подання
10. Заява, подання розглядаються в термін, що не перевищує десяти днів з дня надходження.
11. За наявності ознак порушення законодавства про електроенергетику приймається рішення про початок розгляду справи, яке оформлюється розпорядженням Комісії, про що письмово повідомляються сторони.
При відсутності ознак порушення заява залишається без розгляду, про що виноситься розпорядження Комісії.
VI. Терміни розгляду справ
12. Справи про порушення законодавства про електроенергетику повинні бути розглянуті в термін, що не перевищує одного місяця з моменту прийняття розпорядження про початок розгляду справи.
13. Зазначений термін може бути продовжений Комісією на термін, що не перевищує трьох місяців, про що виноситься відповідне рішення.
14. До терміну розгляду справи не зараховується час на одержання необхідних доказів і проведення експертизи.
VII. Особи, які беруть участь у справі, їхні права та обов'язки
15. Особами, які беруть участь у справі, визнаються сторони, треті особи, їхні представники.
Сторонами у справі є заявник і відповідач.
Заявником є юридична чи фізична особа, яка звертається до Комісії з заявою про порушення законодавства про електроенергетику.
Відповідачем є суб'єкт господарської діяльності, у діях якого вбачаються ознаки правопорушення.
Треті особи можуть виступати у справі на боці заявника або на боці відповідача як за власною ініціативою, так і за клопотанням сторін або на запрошення Комісії.
Сторони і треті особи мають право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази; оскаржувати рішення у порядку, визначеному законодавством.
VIII. Розгляд справи
16. Уповноважені посадові особи Комісії, регіональних представництв, яким доручено збирання й аналіз доказів, забезпечують повне і об'єктивне з'ясування обставин справи, а саме:

................
Перейти до повного тексту