- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 16/5 від 31.03.99 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 березня 1999 р. за N 199/3492 |
Про затвердження Положення про відділ реєстрації смерті у місті Києві
На виконання Указу Президента України від 30 грудня 1997 р. N 1396/97 "Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України" та наказу Міністерства юстиції України від 12.01.99 N 1/5 "Про створення відділу реєстрації смерті у місті Києві",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про відділ реєстрації смерті у місті Києві, що додається.
2. Департаменту у справах цивільного стану громадян зазначене Положення довести до відома Київського міського управління юстиції.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра юстиції Стичинського Б.С. та директора департаменту у справах цивільного стану громадян Кунду В.В.
Затверджено
Наказ Міністерства юстиції
України 31.03.99 N 16/5
Положення про відділ реєстрації смерті у місті Києві
1. Відділ реєстрації смерті у місті Києві є місцевим органом Міністерства юстиції України, ним створюється і безпосередньо підпорядковується Київському міському управлінню юстиції.
2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, Київського міського управління юстиції, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування м.Києва, прийнятими в межах їх компетенції, та цим Положенням.
3. Основними завданнями відділу є:
3.1. Забезпечення повної, своєчасної і правильної, відповідної до чинного законодавства, реєстрації актів про смерть.
3.2. Забезпечення, у межах визначеної компетенції, охорони особистих і майнових прав громадян.
4. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:
4.1. Проводить первинну реєстрацію смерті.
4.2. Вирішує питання про внесення змін, доповнень, виправлень до записів актів про смерть.
4.3. Вносить зміни, виправлення та доповнення до записів актів про смерть, анулює відповідні записи актів в установленому законодавством порядку.
4.4. Забезпечує належне зберігання та оформлення книг реєстрації актів про смерть та іншої документації, пов'язаної з реєстрацією цих актів.
4.5. Провадить в установленому порядку (на паперових та електронних носіях) облік записів актів про смерть, видає повторні свідоцтва про реєстрацію актів про смерть.
4.6. Забезпечує належний облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про реєстрацію актів про смерть.
4.7. Вивчає і узагальнює практику застосування чинного законодавства про реєстрацію актів про смерть.
4.8. Подає до Київського міського управління юстиції в установленому законодавством порядку звіти про реєстрацію актів про смерть та використання бланків свідоцтв.
................Перейти до повного тексту