- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 614 від 01.10.98 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 жовтня 1998 р. за N 678/3118 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
митної служби
N 293 від 14.04.2005 )
Про затвердження Порядку ведення обліку та звітності під час надходження товарів і продажу їх безмитними магазинами, та ліквідації безмитних магазинів
У зв'язку з виходом постанови Кабінету Міністрів України від 30.06.98
N 984 "Про порядок продажу товарів безмитними магазинами", якою було затверджене Положення про порядок продажу товарів безмитними магазинами, та на виконання окремих пунктів цього Положення
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок ведення обліку та звітності під час надходження товарів і продажу їх безмитними магазинами, та ліквідації безмитних магазинів (додається).
2. Управлінню нетарифного регулювання (Пашинний О.І.) зареєструвати цей наказ у Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Соболя І.М.
Затверджено
Наказ Державної митної
служби України
01.10.98 N 614
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 1998 р.
за N 678/3118
Порядок ведення обліку та звітності під час надходження товарів і продажу їх безмитними магазинами, та ліквідації безмитних магазинів
1. Загальні положення
Порядок ведення обліку та звітності під час надходження товарів і продажу їх безмитними магазинами, та ліквідації безмитних магазинів (далі - Порядок) розроблено з метою впорядкування діяльності безмитних магазинів та на виконання пунктів 40, 47, 48 та 59 Положення про порядок продажу товарів безмитними магазинами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.98
N 984 (далі - Положення).
Товари, що надходять до безмитного магазину та реалізуються в ньому, відповідно до пунктів 29 та 38 Положення підлягають декларуванню шляхом заповнення вантажної митної декларації (далі - ВМД) згідно з розділом 7 Порядку заповнення граф вантажної митної декларації відповідно до митних режимів експорту, імпорту, транзиту, тимчасового ввезення (вивезення), митного складу, магазину безмитної торгівлі, затвердженого наказом Держмитслужби від 30.06.98 N 380 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.98 за
N 469/2909.
2. Облік і звітність
2.1. Товари після надходження до безмитного магазину повинні бути задекларовані згідно з пунктом 29 Положення та зареєстровані власником (керівником) безмитного магазину в електронній базі даних або у книзі обліку за формою, наведеною у додатку 1. Власник (керівник) безмитного магазину за узгодженням з митницею має право доповнювати зазначену форму додатковими графами. Книга обліку ведеться власником (керівником) безмитного магазину або уповноваженою ним особою. Сторінки книги обліку нумеруються, вона попередньо прошивається, підписується начальником митниці або його заступником та скріплюється печаткою митниці. Посадова особа митного органу, яка здійснила митне оформлення товарів, що надійшли до безмитного магазину, підтверджує цей факт шляхом обведення заповнених граф у книзі обліку з проставлянням відбитка особистої номерної печатки.
Власник (керівник) безмитного магазину забезпечує збереження книги обліку, ведення її без виправлень.
При застосуванні електронної бази даних після кожного надходження товарів до безмитного магазину та їх реєстрації реєстри роздруковуються у 2 примірниках. На друкованих примірниках посадова особа митниці, яка здійснила митне оформлення, проставляє відбиток особистої номерної печатки, а власник (керівник) безмитного магазину - відбиток печатки безмитного магазину. Один примірник друкованих реєстрів передається митниці, а другий залишається у власника безмитного магазину.
2.2. Записи про реалізовані товари та отримані кошти повинні робитися щоденно у спеціальних книгах або в реєстрах у друкованому вигляді. Форма спеціальної книги або реєстрів установлюється власником (керівником) безмитного магазину за погодженням з митницею.
Сторінки спеціальної книги нумеруються, вона попередньо прошивається, підписується начальником митниці або його заступником та скріплюється печаткою митниці.
Реєстри в разі їх застосування друкуються щодня у 2 примірниках. На них проставляється відбиток особистої номерної печатки посадової особи митниці, у присутності якої відповідно до пункту 15 Положення закривається безмитний магазин. Один примірник залишається в безмитному магазині, а другий передається митниці, при цьому він має бути підписаний власником (керівником) безмитного магазину або уповноваженою ним особою.
2.3. Власник (керівник) безмитного магазину зобов'язаний на початку кожного місяця подавати митниці звіт про товари, що надійшли та реалізовані у безмитному магазині, за формою, наведеною у додатку 2.
Власник (керівник) безмитного магазину за узгодженням з митницею має право доповнювати зазначену форму додатковими графами.
Книга обліку та спеціальні книги після їх закінчення передаються власником (керівником) безмитного магазину або уповноваженою ним особою митниці. Передача здійснюється за актом про прийняття-передання, що оформляється за формою, наведеною у додатку 3.
3. Ліквідація безмитного магазину
Безмитний магазин ліквідується у таких випадках:
а) у разі анулювання дозволу на право відкриття безмитного магазину (далі - Дозвіл);
б) на підставі заяви власника за його бажанням; при цьому дозвіл скасовується.
Заява щодо ліквідації безмитного магазину за власним бажанням власника подається ним митниці, в зоні діяльності якої знаходиться безмитний магазин. Після розгляду заява надсилається на адресу Держмитслужби із супровідним листом, підписаним начальником митниці та погодженим з командиром загону прикордонного контролю.
Рішення про анулювання Дозволу або його скасування на підставі заяви власника про ліквідацію за його бажанням безмитного магазину ухвалюється у формі спільного наказу Держмитслужби та Держкомкордону, при цьому оригінал Дозволу надсилається митницею до Держмитслужби.
При анулюванні Дозволу - з моменту складання протоколу про порушення, а при скасуванні - з моменту надходження до митниці спільного наказу Держмитслужби та Держкомкордону про скасування Дозволу забороняються розміщення нових партій товарів, а також реалізація товарів у безмитному магазині; усі товари, що знаходяться у торговельних залах та допоміжних приміщеннях безмитного магазину, підлягають при цьому негайному переміщенню на склад магазину.
У триденний термін після отримання наказу про анулювання Дозволу або його скасування на підставі заяви власника про ліквідацію за його бажанням безмитного магазину наказом по митниці приймається рішення про ліквідацію безмитного магазину та створюється комісія з ліквідації магазину (далі - Комісія), яка проводить інвентаризацію, перевірку роботи безмитного магазину, складає опис товарів, що знаходяться в магазині; при цьому термін роботи Комісії не повинен перевищувати 10 календарних днів.
................Перейти до повного тексту