1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 32 від 30.01.98
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 червня 1998 р.
за N 378/2818
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 994 від 10.09.2012 )
Про затвердження Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах
Відповідно до Закону України "Про освіту", Положення про Міністерство освіти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.92 N 384, та з метою поліпшення організації роботи дошкільних закладів і ведення ділової документації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про ділову документацію в дошкільних закладах, яка додається.
2. Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести до відома відділів освіти, педагогічних колективів дошкільних закладів зазначену Інструкцію.
Наказ із додатком опублікувати в "Інформаційному збірнику Міністерства освіти України".
3. З прийняттям цієї Інструкції:
вважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти Української РСР від 31.12.86 N 388 "Про обов'язкову документацію педагогічних працівників дитячих дошкільних закладів";
вважати таким, що не застосовується, наказ Державного комітету СРСР з народної освіти та Міністерства охорони здоров'я СРСР від 04.10.88 N 369/745 "Об утверждении Перечня документации детского дошкольного учреждения".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Савченко О.Я.
Міністр М.З.Згуровський
Затверджено
Наказ Міністерства освіти України
30.01.98 N 32
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 червня 1998 р.
за N 378/2818
Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах
1. Загальні положення
1.1. Ведення обов'язкової ділової документації (накази, трудові книжки, особові справи працівників) здійснюється згідно з чинним законодавством.
1.2. Ця Інструкція визначає перелік обов'язкової додаткової ділової документації дошкільного закладу, умови її ведення та зберігання.
Дія Інструкції поширюється на всі типи дошкільних закладів незалежно від форми власності.
1.3. Ділова документація і листування дошкільного закладу ведуться державною мовою.
У місцях компактного проживання громадян, які належать до національних меншин, у внутрішньому веденні ділової документації може використовуватися поряд з державною мовою мова відповідної національної меншини у порядку, встановленому чинним законодавством.
1.4. Книги, які ведуться керівником дошкільного закладу, обов'язково поаркушно пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються і скріплюються печаткою.
1.5. Вся ділова документація зберігається у спеціально обладнаних шафах чи сейфах.
1.6. Ділові папери, що надходять до дошкільного закладу чи надсилаються з нього, реєструються у книзі обліку вхідних та вихідних документів. Допущені виправлення обумовлюються і скріплюються печаткою.
1.7. При зміні керівника дошкільного закладу ділова документація передається за описом, про що в акті передачі робиться відповідний запис.
1.8. Відповідальність за ведення, своєчасність виконання та зберігання ділової документації несе керівник дошкільного закладу.
1.9. Контроль за правильним веденням ділової документації у дошкільному закладі здійснюють відповідні органи управління освітою місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування.
2. Перелік документації педагогічних працівників дошкільного закладу
2.1. Документація керівника дошкільного закладу
2.1.1. Ліцензія на право ведення закладом освітньої діяльності (відповідно до Положення про ліцензування закладів освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.02.96 N 200).
2.1.2. Статут дошкільного закладу.
Для дошкільних закладів, підпорядкованих підприємствам, організаціям, установам - положення про дошкільний заклад, затверджене засновником, та витяг із статуту засновника про освітню діяльність.
2.1.3. Свідоцтво про державну атестацію (згідно з Типовим положенням про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 05.03.96 N 66 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 26.03.96 за N 139/1164).
2.1.4. Книга наказів.
Ведеться в усіх дошкільних закладах за наявності в них не менше трьох працівників.
2.1.5. План роботи дошкільного закладу.
2.1.6. Книга протоколів засідань педагогічної ради дошкільного закладу. Ведеться в дошкільних закладах за наявності в них не менше трьох педагогічних працівників.
В ній фіксуються питання, що розглядаються на засіданні педагогічної ради, прийняті рішення, виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2.1.7. Книга обліку особового складу працівників.
До неї заносяться відомості про працівників дошкільного закладу, наслідки проходження атестації (дата і номер наказу).
2.1.8. Графік роботи працівників дошкільного закладу.
Складається на навчальний рік, у разі потреби може бути переглянутим протягом навчального року.
2.1.9. Особові справи працівників дошкільного закладу.
2.1.10. Трудові книжки.
2.1.11. Книга обліку вхідних та вихідних документів.
Реєстрації підлягають документи, що потребують обліку, виконання і використання з довідковою метою.
Вхідні документи та копії вихідних підшиваються і зберігаються в окремих папках.
2.1.12. Діловий щоденник контролю.
2.1.13. Книга реєстрації приймання і передання документів при зміні керівника дошкільного закладу.
2.1.14. Копії статистичних звітів про діяльність дошкільного закладу за звітний період.
2.1.15. Журнал прибуття (вибуття) дітей в дошкільному закладі.
2.1.16. Документація з питань атестації працівників дошкільного закладу.
Проведення атестації регламентується Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 20.08.93 N 310 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 02.12.93 за N 176.
2.1.17. Документація з питань охорони праці і техніки безпеки.
Ведеться згідно з Положенням про організацію охорони праці та порядком розслідування нещасних випадків у навчально-виховних закладах, затвердженим наказом Міністерства освіти України від 30.11.93 N 429 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 03.12.93 за N 178.
2.1.18. Книга протоколів виробничих нарад.
2.1.19. Протоколи батьківських зборів (конференцій).
2.2. Документація вихователя-методиста, заступника керівника дошкільного закладу з освітньо-виховної роботи
2.2.1. План роботи.
2.2.2. Діловий щоденник аналізу освітньо-виховного процесу.
2.2.3. Книга проведення консультацій.
В ній фіксується тематика, методичні джерела, тези консультації. Якщо в дошкільному закладі працюють спеціалісти з фізичного виховання, образотворчого мистецтва, трудового виховання, корекційної роботи, ведеться книга тематичних консультацій для них.
2.2.4. Плани семінарів, семінарів-практикумів.
Доцільність проведення семінарів, семінарів-практикумів визначається конкретною потребою дошкільного закладу.
2.2.5. Методичні розробки; конспекти занять; програми святкових дійств, розваг, театральних вистав; матеріали з досвіду роботи, експериментальні дослідження, авторські розробки.
2.2.6. Плани проходження підвищення кваліфікації, атестації педагогічних працівників.
2.2.7. Інформаційні матеріали та педагогічні видання з питань дошкільної освіти.
2.2.8. Книга обліку педпосібників, ігрового, дидактичного обладнання тощо.

................
Перейти до повного тексту