1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 272 від 30.12.96
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 березня 1997 р.
за N 80/1884
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 774 від 21.11.2005 )
Про затвердження Правил встановлення телефонного номера населенню в кредит
З метою створення сприятливих умов для забезпечення доступності всіх категорій споживачів до послуг зв'язку, своєчасного введення та використання ємностей АТС
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Правила встановлення телефонного номера населенню в кредит (додаються).
2. Генеральним директорам об'єднання "Укртелеком", підприємств електрозв'язку забезпечити впровадження зазначених Правил і контроль за їх дотриманням.
3. Відповідальність за впровадження та додержання затверджених цим наказом Правил покласти на керівників підприємств та філіалів підприємств електрозв'язку.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра зв'язку Третякова О.М.
Міністр Д.А.Худолій
Затверджено
наказом Міністерства
зв'язку України від
30.12.96 р. N 272
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 березня 1997 р.
за N 80/1884
Правила встановлення телефонного номера населенню в кредит
1. Ці Правила регламентують порядок встановлення населенню телефонного номера (надалі - телефон) в кредит оплати господарюючими суб'єктами усіх форм власності, які надають послуги місцевого телефонного зв'язку і мають відповідну ліцензію на зазначений вид діяльності.
2. До телефонних номерів, які підлягають встановленню в кредит, відносяться номери як новозбудованих автоматичних телефонних станцій (АТС), так і тих, що розширюються, а також абонентські номери, що вивільняються на діючих АТС.
3. В кредит можуть бути встановлені тільки основні телефони (абонентські номери).
4. Господарюючі суб'єкти - юридичні особи, які мають в підпорядкуванні регіональні або районні структурні підрозділи, що складають окремий баланс, та можуть передавати їм право укладання договорів.
5. Встановлення телефону в кредит і сплата внесків здійснюється за тарифами, що діють на день його підключення. Наступна зміна тарифів не тягне за собою перерахунку.
6. Плата за встановлення телефону визначається відповідно до граничних тарифів, затверджених Мінзв'язку, або відповідно до умов укладеного договору при залученні коштів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.94 р. N 576 "Про залучення коштів підприємств, організацій та громадян для розвитку місцевих телефонних мереж".
7. Встановлення телефону в кредит здійснюється громадянам, які постійно мешкають і мають постійну прописку у місті або іншому населеному пункті, де знаходиться господарюючий суб'єкт та при наявності технічної можливості встановлення з урахуванням черговості на встановлення згідно з Законом України "Про зв'язок".
8. Відносини сторін регулюються договором, відповідно до якого господарюючий суб'єкт зобов'язується встановити телефон, а громадянин-споживач провести розрахунки за встановлення телефону у терміни і в розмірах, передбачених зазначеним договором. Зразок договору наведено в додатку до Правил.
9. Господарюючий суб'єкт зобов'язаний встановити телефон споживачу в строк, обумовлений договором, та ознайомити з правилами користування телефонним зв'язком.
10. Підключення телефону, що встановлюється в кредит, здійснюється при сплаті споживачем не менше 30 відсотків плати за встановлення, а при вартості послуги понад 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - не менше 50 відсотків.
11. Решта вартості встановлення телефону сплачується споживачем протягом 6 місяців шляхом обов'язкових щомісячних внесків у розмірі її однієї шостої частини з нарахуванням відповідних процентів від суми наданого кредиту, якщо інше не передбачено в договорі. Споживач має право дострокового погашення кредиту.
12. При встановленні телефону в кредит від споживачів на користь господарюючого суб'єкта (відповідно до договору) нараховуються відсотки від суми наданого кредиту, але не більше 15 відсотків річних.
13. Споживач, якому встановлено телефон в кредит, зобов'язаний сплачувати абонентну плату та рахунки за надані міжміські і міжнародні послуги телефонного зв'язку з дня підключення телефону і в терміни, передбачені чинним законодавством України.
14. Договір на встановлення телефонного номера населенню в кредит складається у двох примірниках: перший залишається у господарюючого суб'єкта, другий - у споживача.
15. Терміни та розмір щомісячної плати за встановлення телефону в кредит обумовлюються договором.
16. Щомісячні платежі за встановлений телефон в кредит можуть здійснюватися споживачем шляхом сплати готівкою через пункти прийому платежів підприємств зв'язку чи установи банків або перерахунку грошових коштів у безготівковому порядку через установи банків на рахунок господарюючого суб'єкта.
17. Факт сплати чергового платежу підтверджується видачею споживачеві касового чека, квитанції або іншого платіжного документа та при безготівкових розрахунках - надходженням коштів на рахунок підприємства.
18. Господарюючий суб'єкт організує аналітичний облік надходження коштів від споживачів за кредит та здійснює контроль за своєчасністю оплати відповідно до умов договорів.
19. За несвоєчасне внесення споживачем чергових платежів на користь господарюючого суб'єкта стягується пеня від простроченої суми за кожний день прострочки у розмірі, який обумовлений договором, але не більше передбаченого статтею 14 Закону України "Про зв'язок".
В разі затримки зазначеного платежу понад 15 днів господарюючий суб'єкт письмово повідомляє споживача про необхідність оплати і має право через наступні 15 днів відмовити йому в наданні послуг. Відновлення роботи телефону здійснюється тільки після сплати простроченого платежу з відповідно нарахованою пенею і після надходження коштів на рахунок господарюючого суб'єкта або при пред'явленні платіжного документа про оплату боргу.
За час, коли телефон було відключено, абонементна плата споживачем не сплачується.
20. У випадку, коли споживач розриває договір за власним бажанням, розрахунки з ним (повернення сплачених коштів) провадяться, виходячи з вартості послуги на час підключення телефону. При цьому сплачені відсотки за наданий кредит поверненню не підлягають.
21. В окремих випадках, коли споживач не сплатив чергового платежу за установку телефону в кредит в строк, зазначений в договорі, з поважних причин і це підтверджується відповідними документами, керівник господарюючого суб'єкта може надати відстрочку платежів, але не більше ніж на 2 місяці, про що повідомляється споживачеві письмово і робиться відповідна позначка в примірнику договору, який знаходиться у господарюючого суб'єкта.

................
Перейти до повного тексту