1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 643 від 23.09.97
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 листопада 1997 р.
за N 551/2355
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 684 від 16.07.2013 )
Про створення в системі Державної служби охорони при МВС України Служби інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, та затвердження нормативних актів з питань діяльності цієї Служби
Відповідно до Закону України "Про міліцію" та Положення про Державну службу охорони при Міністерстві внутрішніх справ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 року N 615 "Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної та інших форм власності" (зі змінами та доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 1996 р. N 1233, з метою проведення інкасації в місцях, не охоплених централізованою службою інкасації і перевезень цінностей Національного банку, та забезпечення охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться,
НАКАЗУЮ:
1. Створити в системі Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ України Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться.
2. Затвердити:
2.1. Положення про Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України (додається).*
_______________
* Не подається (до Єдиного державного реєстру нормативних актів не внесено).
2.2. Інструкцію про порядок інкасації Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України (додається).
2.3. Інструкцію про охорону Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться уповноваженими на те особами підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
3. Начальникам головних управлінь, самостійних управлінь та відділів МВС України, начальникам ГУМВС України в Криму, м.Києві та Київській області, УМВС України в областях, м.Севастополі та на транспорті:
3.1. Забезпечити тісну взаємодію органів і підрозділів Міністерства внутрішніх справ зі Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України під час виконання ними завдань щодо інкасації та охорони грошових знаків і цінних паперів.
3.2. На підставі аналізу оперативної обстановки та з урахуванням специфіки регіонів сприяти виконанню підрозділами Державної служби охорони при МВС України завдань, передбачених Положенням про Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України.
4. Начальникам УДСО-ВДСО при ГУМВС України в Криму, м.Києві та Київській області, УМВС України в областях та м.Севастополі організувати вивчення зазначених Положення та інструкцій особовим складом підрозділів Державної служби охорони при МВС України і забезпечити тісну взаємодію з питань організації і здійснення інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, з регіональними управліннями Національного банку України.
5. Начальнику Управління Державної служби охорони при МВС України генерал-майору міліції Шаповалу В.І.:
5.1. Розробити, узгодити з Національним банком України та затвердити типові договори:
5.1.1. Про порядок збирання грошових знаків, доставки грошових коштів і цінних паперів Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України.
5.1.2. Про охорону Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться уповноваженою на те особою підприємства, установи та організації усіх форм власності.
5.2. Організувати навчання, перепідготовку, бойову, службову та психологічну підготовку особового складу Служби інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України на базі підпорядкованих училищ професійної підготовки працівників охорони.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Бородича Л.В. та начальника Управління Державної служби охорони при МВС України генерал-майора міліції Шаповала В.І.
7. Наказ оголосити особовому складу органів внутрішніх справ.
Міністр - генерал-полковник міліції Ю.Кравченко
Затверджено
наказом Міністерства внутрішніх справ
України від 23 вересня 1997 р. N 643
Інструкція
про порядок інкасації Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України
I. Загальні положення
1.1. Інструкція про порядок інкасації Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України (далі - Інструкція) визначає порядок інкасації Службою інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України (далі - Служба інкасації) в місцях, не охоплених централізованою службою інкасації і перевезення цінностей Національного банку України. Вимоги Інструкції поширюються на підприємства, установи та організації усіх форм власності, розташовані на території України.
1.2. Наведені в Інструкції терміни вживаються в такому значенні:
1.2.1. Інкасація - збирання інкасаторами в касах підприємств, установ та організацій усіх форм власності грошових знаків, цінних паперів та інших цінностей і доставлення їх до кас банківських установ або підприємств зв'язку чи інших організацій.
1.2.2. Екіпаж - група інкасаторів Державної служби охорони при МВС України, які збирають в касах підприємств, установ та організацій усіх форм власності грошові знаки, цінні папери та інші цінності і доставляють їх до кас банківських установ або підприємств зв'язку чи інших організацій.
1.2.3. Інкасатор - уповноважений працівник Державної служби охорони зі спеціальною компетенцією, який доставляє грошові знаки, цінні папери та інші цінності з кас підприємств, установ та організацій усіх форм власності до кас банківських установ або підприємств зв'язку чи інших організацій та в зворотному напрямку.
1.2.4. Збирач - один із членів екіпажу, який збирає та доставляє грошові знаки, цінні папери та інші цінності з кас підприємств, установ та організацій усіх форм власності до спеціального автомобіля Служби інкасації або в зворотному напрямку.
1.2.5. Охоронник - один із членів екіпажу, який виконує обов'язки щодо забезпечення охорони грошових знаків, цінних паперів та інших цінностей під час їх інкасації.
1.2.6. Спеціальний автомобіль (спецавтомобіль) - автомобіль, обладнаний світловими і звуковими системами (проблисковими маячками та сигнально-гучномовною установкою - СГУ), на якому нанесені емблеми Державної служби охорони та спеціальна смуга. Належність автомобілів до категорії спеціальних визначається Державною службою охорони.
Основний колір зовнішньої поверхні спеціального автомобіля - це пофарбування заводу-виготовлювача, контрастуючий - яскраво-зелений (НЦ-11, МЛ-197, МЛ-1110) наноситься підрозділом Державної служби охорони. Ширина смуги яскраво-зеленого кольору, яка наноситься на обидва боки та задню сторону автомобіля, для вантажних автомобілів становить 230 мм, для легкових - 150 мм.
1.3. Для здійснення інкасації застосовуються бланки єдиної форми згідно з додатками 1-17 до цієї Інструкції та іншими документами Національного банку України.
1.4. Начальник підрозділу Служби інкасації здійснює контроль за своєчасністю передачі до підрозділу зразків підписів працівників банку, підприємств, установ та організацій, які мають право підписувати касові документи і стежить за своєчасністю вилучення анульованих зразків підписів.
1.5. Від імені Державної служби охорони при МВС України керівник підрозділу Державної служби охорони (далі - Охорона) укладає з підприємством, установою чи організацією усіх форм власності (далі - власниками) договір на інкасацію, на підставі якого проводяться розрахунки за надання послуг.
1.6. Керівництво управління (відділу, відділення) Охорони забезпечує Службу інкасації вогнепальною зброєю, спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони, захисту, зв'язку і технічно справним (як правило, спеціальним або ж пристосованим) автотранспортом, який може також надаватися за рахунок власника або безпосередньо ним, що в подальшому враховується у взаємних розрахунках сторін.
1.7. Особовий склад екіпажу Служби інкасації озброюється вогнепальною, у тому числі автоматичною, зброєю з комплектами набоїв, екіпірується спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони, а також індивідуальними медичними пакетами.
Вид зброї, екіпіровка та форма одягу визначаються керівництвом підрозділу Охорони в кожному конкретному випадку. Крім того, за необхідності екіпаж забезпечується перепустками на об'єкти власників, документами для відрядження із зазначенням номерів зброї, що використовується для інкасації.
1.8. Під час здійснення інкасації власник зобов'язаний забезпечити безперешкодний проїзд спеціальних автомобілів територією об'єктів, а також проходження груп охорони до місця розташування касових приміщень.
1.9. Особовий склад Служби інкасації несе персональну відповідальність за виконання вимог цієї Інструкції, здійснення всіх заходів щодо забезпечення надійної охорони грошових знаків, цінних паперів, інших цінностей під час їх інкасації.
1.10. Організація роботи та контроль за екіпажами Служби інкасації здійснюється начальниками підрозділів Охорони, Служби інкасації, їх заступниками, відповідальними черговими та спеціально призначеними для цього працівниками.
II. Організація інкасації
2.1. Збирання і доставлення грошових знаків, цінних паперів та інших цінностей під час інкасації здійснюється на спеціальних автомобілях.
Спеціальний автомобіль для інкасації грошових знаків подається безпосередньо до вхідних дверей банку чи місця інкасації.
2.2. Рух спеціального автомобіля має здійснюватися без зупинок та відхилень від розробленого маршруту. У разі необхідності зміни маршруту, виникнення небезпеки або затримки на маршруті з обставин, незалежних від працівників Служби інкасації, старший по екіпажу негайно сповіщає про це чергового підрозділу Охорони (пульта централізованої охорони, далі - ПЦО) по радіостанції.
2.3. У разі нападу на спеціальний автомобіль або збирача наряд негайно сповіщає про це по радіостанції чергового підрозділу Охорони (ПЦО) чи територіального органу внутрішніх справ та вживає заходів до відбиття нападу.
2.4. Під час руху спеціального автомобіля або його зупинки чи стоянки наряд (старший по екіпажу, водій) веде постійне спостереження за обстановкою навколо, звертаючи особливу увагу на автотранспорт та пішоходів, які знаходяться поблизу спеціального автомобіля та вхідних дверей пункта інкасації.
2.5. Під час входу в банк або до іншого приміщення збирач має оцінити обстановку, звертаючи увагу на сторонніх осіб, які знаходяться на шляху його руху, а при виході з приміщення - без зупинок прямувати до спеціального автомобіля.
2.6. У разі поломки спеціального автомобіля старший по екіпажу негайно сповіщає про це по радіостанції чергового підрозділу Охорони (ПЦО). Виходити з автомобіля до прибуття іншої автомашини забороняється.
Спеціальний автомобіль, який прибув для заміни поломаного, подається якомога ближче до дверей, з яких буде здійснюватися перевантаження сумок. Водії обох автомобілів забезпечують охорону, а старший по екіпажу та збирач здійснюють перевантаження сумок, після чого екіпаж у старому складі на прибулому спеціальному автомобілі продовжує виконання своїх обов'язків.
2.7. Для безпечного розвантаження грошових знаків установа банку повинна мати бокс інкасації.
У разі його відсутності розвантаження здійснюється наступним чином:
а) першим зі спеціального автомобіля виходить збирач, який оцінює обстановку навколо та сповіщає працівника охорони банку про прибуття екіпажу Служби інкасації;
б) повідомивши про прибуття, старший по екіпажу Служби інкасації і збирач переносять грошові знаки до банку, а водій контролює обстановку навколо та охороняє грошові знаки, цінні папери, інші цінності, які ще не перенесені до банку і знаходяться в спеціальному автомобілі.
III. Інкасація грошових знаків
3.1. Збирання безпосередньо на підприємствах і в організаціях грошових знаків здійснюється Службою інкасації.
Обслуговування підприємств і організацій Службою інкасації здійснюється на підставі тристоронніх угод між власником, підрозділом Державної служби охорони та установою банку.
3.2. Облік власників, грошові знаки яких збираються Службою інкасації, провадиться відповідним підрозділом Охорони в журналі встановленої форми (додаток 1). На кожного власника щомісяця складається явочна картка (додаток 2) з присвоєнням їй номера, за яким власник зареєстрований в журналі. Явочна картка готується начальником підрозділу Служби інкасації або його заступником та підписується начальником підрозділу Охорони з проставленням відбитка офіційної печатки (штампа із зазначенням підрозділу Охорони).
Кожному власнику залежно від обсягу грошових знаків видається необхідна кількість спеціальних інкасаторських сумок чи мішків (далі - сумок) з написом на них "Державна служба охорони". На кожній сумці проставляється номер, в якому чисельником має бути номер власника, під яким він зареєстрований у журналі, а знаменником - порядковий номер сумки.
3.3. Власник подає установі банку два зразки пломби з чітким відбитком пломбіратора. На відбитку пломби вказуються номер реєстрації та скорочена назва власника.
Начальник підрозділу Служби інкасації і завідуючий касою установи банку перевіряють вказані зразки і завіряють їх шляхом накладення пломби на шпагат нижче зразка пломби власника. Один примірник завіреного зразка пломби вручається власнику і пред'являється ним працівнику Служби інкасації при одержанні ним сумки з грошовими знаками. Другий примірник, завірений завідуючим касою, передається до каси установи банку для здійснення контролю під час приймання сумок з грошовими знаками від працівників Служби інкасації.
3.4. Начальник підрозділу Служби інкасації складає схему маршрутів і графіки (час) заїздів екіпажів до власників для збирання грошових знаків. Час прибуття до власника встановлюється з урахуванням часу максимального надходження грошових знаків до каси установи банку та місця знаходження власника.
3.4.1. Графіки заїздів працівників Служби інкасації до власників для збирання грошових знаків погоджуються з керівником установи банку, куди доставляються сумки з грошовими знаками.
3.4.2. Щодня на кожний маршрут для збирання грошових знаків призначається екіпаж працівників Служби інкасації. Кількісний склад екіпажу залежить від умов, у яких здійснюється інкасація, і визначається начальником підрозділу Служби інкасації. Один з членів екіпажу призначається старшим по екіпажу, а другий - збирачем. Під час збирання грошових знаків старший по екіпажу і водій охороняють сумки з грошовими знаками і спостерігають за роботою збирача. Якщо інкасація здійснюється двома працівниками, то обов'язки старшого по екіпажу виконує водій.
3.4.3. Матеріальна відповідальність за схоронність грошових знаків при її інкасації покладається на членів усього екіпажу, з якими укладається договір про повну матеріальну відповідальність.
3.5. Начальник підрозділу Служби інкасації, а в разі його відсутності - черговий по підрозділу Охорони перед виїздом групи для збирання грошових знаків, під розпис в журналі обліку явочних карток, сумок, печаток та доручень на інкасацію грошових знаків (додаток 3) видає:
- працівнику (збирачу та охоронникам) - доручення на інкасацію грошових знаків (додаток 4), явочні картки, печатку Служби інкасації із зазначенням номера маршруту (додаток 5);
- старшому по екіпажу - порожні сумки, посвідчення особи (додаток 6) і посвідчення на спеціальний автомобіль;
- водію - посвідчення особи та маршрутний лист. Про кількість виданих явочних карток і порожніх сумок він складає і передає контролеру вечірньої каси установи банку довідку про видачу працівникам Служби інкасації сумок (мішків), явочних карток (додаток 7).
3.6. Начальники підрозділів Охорони, Служби інкасації, їх заступники періодично здійснюють перевірку дотримання працівниками Служби інкасації правил збирання і доставлення грошових знаків, цінних паперів та інших цінностей, про результати якої роблять відповідні записи у графі "Примітка" журналу обліку явочних карток, сумок, печаток та доручень на інкасацію грошових знаків. Загальна кількість перевірок не повинна бути менше чотирьох на місяць. Такі ж перевірки можуть здійснюватись:
3.6.1. Самостійно представниками УДСО при МВС України, УДСО-ВДСО при ГУМВС України в Криму, м.Києві та Київській області, УМВС України в областях та м.Севастополі згідно з приписом (додаток 8) та за пред'явленням службового посвідчення.
3.6.2. Представниками УДСО при МВС України, УДСО-ВДСО при ГУМВС, УМВС спільно з керівним складом підрозділу Охорони.
3.6.3. Відповідальними працівниками Національного банку України спільно з керівним складом підрозділу Охорони за погодженням з керівництвом УДСО при МВС України (УДСО-ВДСО при ГУМВС, УМВС).
3.7. Власник при здаванні грошових знаків екіпажам Служби інкасації виписує під копіювальний папір у трьох примірниках супровідну відомість, накладну та копію сопровідної відомості (додаток 9) до кожної сумки з грошовими знаками (перший примірник видається працівнику Служби інкасації при отриманні сумки, другий вкладається в сумку з грошовими знаками та цінностями, а третій залишається у власника, а також супровідну відомість (додаток 10) до сумки з валютними та іншими цінностями, а при здаванні грошових знаків станціями залізниць - супровідні відомості до сумки з грошовими знаками станцій залізниць у чотирьох примірниках (перший примірник вкладається в сумку з грошовою готівкою; другий видається працівнику Служби інкасації при отриманні сумки і, після перерахування та зарахування грошових знаків банком на рахунок залізниці, відсилається до управління доріг; третій вкладається до сумки з грошовими знаками і після їх перерахування відсилається станціям залізниць, а четвертий залишається в начальника станції).
3.8. Працівник Служби інкасації, який збирає грошові знаки, перед прийняттям сумки з грошовими знаками пред'являє її здавачу своє посвідчення особи, доручення на інкасацію грошових знаків та явочну картку.
3.8.1. Уповноважений працівник власника або станції залізниці при здаванні працівнику Служби інкасації сумки з грошовими знаками робить в явочній картці всі записи (робити ці записи працівнику Служби інкасації забороняється).
3.8.2. У разі, якщо працівник Служби інкасації здає дві чи більше сумок з грошовими знаками або від нього одержують дві чи більше порожні сумки, у явочній картці в графі "Номер сумки з грошовими знаками" і в графі "Номер прийнятої від працівника Служби інкасації порожньої сумки" замість номерів вказується літерами кількість сумок.
3.8.3. Приймаючи сумку з грошовими знаками, працівник Служби інкасації (збирач) перевіряє її справність, правильність опломбування (цілісність шпагату, на якому знаходиться пломба, чіткість відбитка пломбувальника, тотожність його зразка), відповідність номера сумки, яку приймають, номеру, зазначеному в явочній картці, накладній і копії супровідної відомості; наявність дати, підписів (підпису) службових осіб власника на накладній; відповідність суми грошових знаків, зазначеної в явочній картці, записам у накладній і в копії супровідної відомості; відповідність сум цифр і літер у накладній і в копії супровідної відомості; наявність підпису касира в явочній картці. Після цього він передає службовій особі власника порожню сумку, розписується на копії супровідної відомості, проставляє на ній дату і ставить печатку.
3.8.4. Приймаючи дві і більше сумок, працівник Служби інкасації (збирач) перевіряє їх кількість і загальну суму грошових знаків за записами в накладній і в копії супровідної відомості на кожну сумку, яку приймає.
3.9. Старший по екіпажу Служби інкасації приймає в зазначеному вище порядку від працівника Служби інкасації (збирача) сумку з грошовими знаками, після чого видає йому порожню сумку для одержання грошових знаків від наступного власника. Накладна на прийняту від власника сумку з грошовими знаками і явочна картка залишаються у працівника Служби інкасації (збирача). Сумки з грошовими знаками на шляху прямування маршрутом зберігаються в мішках або спеціальних ящиках, або у вантажному відділенні спеціального автомобіля.
3.10. Сумки з грошовими знаками, доставлені до установи банку, працівники Служби інкасації здають до каси в наступному порядку:
3.10.1. Приймання касиром вечірньої каси сумок з грошовими знаками від старшого по екіпажу Служби інкасації проводиться в присутності всіх членів екіпажу. Водій автомашини, на якій проводилося збирання грошових знаків, повинен знаходитись у приміщенні установи банку або в автомашині до закінчення приймання сумок з цінностями.
3.10.2. Під час здачі сумок з грошовими знаками працівники Служби інкасації пред'являють касиру вечірньої каси накладні до них, а в разі здачі сумок з валютними цінностями - супровідну відомість до них та явочні картки бухгалтеру-контролеру вечірньої каси, який перевіряє відповідність записів у накладних (супровідних відомостях) і явочних картках, а також реєструє належні до приймання від працівників Служби інкасації сумки в журналі обліку прийнятих сумок з грошовими знаками і порожніх сумок (додаток 11) у двох примірниках і по мірі реєстрації передає накладні (супровідні відомості) касирові. У журналі в графі "Примітка" мають зазначатися виявлені при прийманні сумок з грошовими знаками виправлення в явочних картках, розбіжності записів в явочних картках з накладними (супровідними відомостями) тощо. Кількість і номери порожніх сумок, що належить здати до каси, бухгалтер-контролер встановлює за даними записів в явочних картках і за фактичною наявністю порожніх сумок.
Після цього бухгалтер-контролер перевіряє відповідність кількості сумок, які здають працівники Служби інкасації до каси, даним довідки про видачу працівникам Служби інкасації сумок, мішків, явочних карток, після чого явочні картки повертаються працівникам Служби інкасації.
3.10.3. Після приймання сумок за кожним маршрутом (заїздом) касир, бухгалтер-контролер і всі члени екіпажу Служби інкасації підписують обидва примірники журналу обліку прийнятих сумок і мішків з грошовими знаками та порожніх сумок і один з них, скріплений печаткою вечірньої каси, видають старшому по екіпажу Служби інкасації.
3.10.4. У разі пред'явлення працівниками Служби інкасації до здачі дефектних сумок з грошовими знаками або іншими цінностями (сумнівність пломби, відрив пломби від шпагату, пошкодження сумки або замка тощо), невідповідності записів у накладній про суму проінкасованих грошових знаків цифрами і літерами, а також у разі розбіжності суми грошових знаків, вказаних в накладній, із сумою, зазначеною в явочній картці, касир у присутності бухгалтера-контролера і працівників Служби інкасації, які пред'явили такі сумки, розкривають їх і перераховують повністю грошові знаки і (або) цінності, що знаходяться в них. Розкриття сумок, які мають дефекти, і поаркушний (поштучний) перерахунок грошових знаків і цінностей, що знаходяться в них, на розсуд керівника установи банку може проводитися в присутності представників власників, яким ці грошові знаки і цінності належать.
3.10.5. У всіх випадках прийняття дефектної сумки за результатами перерахування грошових знаків і цінностей, що знаходяться в ній, складається акт у трьох примірниках, який підписується всіма особами, присутніми при прийнятті і перерахуванні грошових знаків і цінностей. В акті зазначається дата прийняття і розкриття сумки, її номер, за якою організацією вона закріплена, ким, в якому приміщенні і в чиїй присутності проведено перерахування грошових знаків і цінностей, які пошкодження були виявлені, в якій упаковці були грошові знаки і цінності, сума вкладених грошових знаків і цінностей за даними супровідного документа, а також сума, яка фактично виявилася в сумці - за видами і вартістю цінностей.
Перший примірник акта залишається у справах установи банку разом з супровідним документом, другий з повідомленням про факт недостачі цінностей і речовими доказами (сумкою, пломбою, упаковкою, шпагатом тощо) у необхідних випадках передається уповноваженому правоохоронному органу, а третій надсилається організації, яка здала цінності працівнику Служби інкасації.
3.10.6. При недостачі у працівників Служби інкасації сумки з цінностями, явочної картки, порожньої сумки або у разі виявлення недостачі грошових знаків, цінних паперів і інших цінностей в сумці, яка мала будь-які зовнішні пошкодження та інші дефекти, або у разі неявки працівників Служби інкасації з маршруту в установлений строк начальник підрозділу Служби інкасації (його заступник) або бухгалтер-контролер негайно повідомляють про це керівника установи банку, начальників підрозділів Охорони, Служби інкасації, а за необхідності - Голову правління Республіканського банку Криму або начальника регіонального управління НБУ та начальника управління (відділу) Державної служби охорони області (міста) і Управління Державної служби охорони при МВС України.
3.10.7. Після здавання сумок старший по екіпажу передає начальнику підрозділу Служби інкасації журнал обліку прийнятих сумок і мішків з грошовими знаками та порожніх сумок і посвідчення особи, працівник Служби інкасації (збирач) - доручення на інкасацію грошових знаків, явочні картки, печатку і посвідчення особи, а водій - посвідчення особи та маршрутний лист.
3.10.8. Начальник підрозділу Служби інкасації перевіряє, чи всі власники обслуговувались працівниками і чи відповідає кількість сумок, зданих екіпажем до каси банку, кількості прийнятих ними сумок від власників, після чого робить запис про це в журналі обліку прийнятих сумок з грошовими знаками та порожніх сумок, а також у журналі для обліку явочних карток, сумок, печаток та доручень на інкасацію грошових знаків.
3.10.9. Про загальну суму грошових знаків, зданих працівниками Служби інкасації за журналами обліку прийнятих сумок і мішків з грошовими знаками та порожніх сумок, начальник підрозділу Служби інкасації або його заступник складає довідку проінкасованих грошових знаків (додаток 12) і передає її головному бухгалтеру цього банку.
Окрім того, працівнику з прогнозування касових оборотів банку щодня подається довідка про підприємства, організації, які не здали працівникам Служби інкасації грошові знаки за попередній день.
3.11. Сумки з грошовими знаками, доставлені з маршруту, після закінчення операційного дня зберігаються в спеціально виділених сейфах під відповідальність працівників Служби інкасації, які доставили ці сумки, за умови обов'язкового дотримання наступних правил:
3.11.1. Начальником підрозділу Служби інкасації або його заступником видаються під підпис у журналі обліку явочних карток, сумок, печаток та доручень на інкасацію працівнику Служби інкасації і старшому по екіпажу металеві печатки та ключі від сейфів, які придбані установою банку в потрібній кількості і встановлені в спеціально виділеному й обладнаному засобами охоронно-пожежної сигналізації приміщенні для зберігання сумок з грошовими знаками, доставленими з маршрутів, під відповідальність працівників Служби інкасації. Сейфи закриваються на два ключі, опечатуються печатками цих осіб і здаються під охорону під їх підпис та підпис постового по охороні кредитно-фінансових установ, що прийняв під охорону сейф у контрольному журналі на осіб, які допускаються до відкриття, закриття та опечатування грошових сховищ (додаток 13). Контрольний журнал зберігається в старшого по екіпажу Служби інкасації.
3.11.2. Закриття, опечатування і здавання сейфів під охорону здійснюються працівниками Служби інкасації після доставлення сумок з кожного заїзду (маршруту).
3.11.3. Вкладання сумок у сейфи, відкриття сейфів для додаткового вкладення сумок, а також вилучення сумок для здавання касовим працівникам відбувається в присутності всього екіпажу Служби інкасації, про що робиться запис в контрольному журналі за підписом працівників екіпажу Служби інкасації і охорони.
3.11.4. Зберігання в одному сейфі сумок з грошовими знаками, проінкасованими різними екіпажами Служби інкасації, забороняється.
3.12. До початку роботи каси перерахування працівники Служби інкасації зобов'язані прибути в установлений керівником банку та погоджений з начальником підрозділу Служби інкасації час і здати в передбаченому п.3.10 цієї Інструкції порядку сумки з грошовими знаками, явочні картки, доручення на інкасацію грошових знаків, накладні, печатку та посвідчення особи.
3.13. Якщо в установі банку встановлено порядок зберігання сумок з проінкасованими грошовими знаками під відповідальність працівників Служби інкасації, то ними ж може здійснюватись безпосередньо в приміщенні установи банку приймання сумок з грошовими знаками підприємств зв'язку. У такому ж порядку представник вузла зв'язку здійснює в явочній картці всі передбачені записи.
Працівники Служби інкасації перевіряють, чи не мають сумки з грошовими знаками будь-яких пошкоджень чи дефектів (латок, зовнішніх швів, розриву тканини, невідбитих і пошкоджених пломб або печаток, розриву шпагату або вузлів на шпагаті та ін.) і чи відповідають відбитки пломбувальників (печаток) заявленому зразку, а також номери сумок, що здаються інкасаторами підприємств зв'язку - номерам, зазначеним у реєстрі. Що стосується прийнятих сумок з грошовими знаками, то на другому примірнику реєстру робиться напис за підписами старшого бригади інкасаторів підприємств зв'язку і працівника Служби інкасації (збирача) з проставленням дати й печатки.
IV. Порядок доставки грошових знаків, цінних паперів, інших цінностей і документів з філій (агентств, кас) до банківських установ
4.1. Перевезення грошових знаків, цінних паперів, інших цінностей і документів з філій (агентств, кас) може здійснюватись в опломбованих сумках підрозділами Служби інкасації Охорони на підставі двосторонніх угод відповідно до порядку, визначеного в розділі 3 цієї Інструкції.
Відбитки пломбувальників, якими будуть пломбуватися сумки з грошовими знаками, цінними паперами, цінностями і документами, що підлягають доставленню до сховищ банку або в вечірню касу установи банку з підлеглих філій (кас), мають бути завірені в порядку, встановленому п.3.3 цієї Інструкції.
4.2. Для вивезення грошових знаків, цінних паперів, цінностей і документів до сховищ установ банків за підлеглими філіями (касами) закріплюється необхідна кількість інкасаторських сумок, на яких повинні бути проставлені найменування підрозділів Охорони і порядковий номер сумки.
4.3. Порожні інкасаторські сумки, призначені для інкасації надлишків грошових знаків і цінних паперів, разом з явочними картками і маршрутними листами по збиранню сумок з цінностями, що підлягають поверненню філіям банку чи доставці до відділень банку (додаток 14), видаються працівникам Служби інкасації під час виїзду на маршрути у порядку, встановленому п.3.11 цієї Інструкції, під розписку в журналі для обліку явочних карток, сумок, печаток та доручень на інкасацію грошових знаків. Дані про кількість виданих працівникам Служби інкасації сумок повинні бути включені в довідку про видачу сумок, мішків, явочних карток працівникам Служби інкасації.
4.4. Для доставки до установи банку сумок з надлишком грошових знаків з філії (агентства, каси) завідуючий філією (агентством, касою) або контролер виписує супровідну відомість до кожної сумки з грошовими знаками згідно з п.3.7 цієї Інструкції. Видача сумок працівникам Служби інкасації здійснюється в порядку, передбаченому п.3.8 цієї Інструкції.
4.5. Для доставки до установи банку сумок з оплаченими облігаціями державних позик, цінними паперами, іншими цінностями і документами завідуючий філією (агентством, касою) складає і підписує супровідну відомість на цінності, що підлягають доставці ранком наступного дня (додаток 15) у трьох примірниках.
Сумки з цінностями і перші примірники супровідних відомостей до них завідуючий філією (агентством, касою) вручає працівнику Служби інкасації (збирачу), другий вкладається в сумку, а третій з розпискою на ньому збирача, скріплений печаткою, залишається у філії, після чого пересилається у складі денного звіту до установи банку.
4.6. Приймання сумок з цінними паперами працівник Служби інкасації здійснює в порядку, встановленому згідно з п.3.8 цієї Інструкції, тільки замість явочної картки до філії (агентства, каси) пред'являється маршрутний лист. Завідуючий філією (агентством, касою) записує у відповідних графах маршрутного листа під копіювальний папір у двох примірниках найменування філії (агентства, каси), кількість зданих сумок і суму цінностей, вкладених у них. Замість одержаних сумок з цінностями працівник Служби інкасації передає працівникам цієї філії (агентства, каси) порожні сумки.
Перші примірники маршрутних листів з розписками працівників Служби інкасації брошуруються в окрему справу, яка зберігається в завідуючого філією (агентством, касою) протягом одного року, другий видається працівнику Служби інкасації.
4.7. Передача сумок з цінностями і порожніх сумок старшому по екіпажу Служби інкасації, а також зберігання цих сумок на маршруті відбуваються в порядку, зазначеному в п.3.9 цієї Інструкції.
4.8. Доставлені до установи банку сумки з цінностями приймаються уповноваженими працівниками банку відповідно до пп.3.10.1-3.10.9 цієї Інструкції.
V. Доставка підкріплення грошовими знаками підлеглим філіям (агентствам, касам) банківських установ
5.1. Доставка підкріплення грошовими знаками банківськими установами своїм філіям (агентствам, касам) може проводитися підрозділами Служби інкасації Охорони.
Підготовка підкріплення грошовими знаками проводиться касовим працівником установи банку на підставі вимоги на підкріплення готівкою філій, агентств, кас банку (додаток 16) і належно оформленого видаткового касового ордера. На ярлику до сумки з грошовими знаками проставляється найменування установи банку, номер, дата і сума вкладення. Сумка вручається працівнику Служби інкасації (збирачу) під підпис у видатковому касовому ордері (на вимогу).
5.2. Працівникам Служби інкасації на маршрут видається книга обліку грошових знаків, відправлених філіям (агентствам, касам) через працівників Служби інкасації (додаток 17), до якої завідуючий касою (контролер) вносить відповідні записи і засвідчує їх своїм підписом.
5.3. Доставлена працівниками Служби інкасації сумка з підкріпленням грошовими знаками приймається уповноваженим працівником філії (агентства, каси), який перевіряє її справність, правильність пломбування і відповідність відбитка номера пломбувальника, вказаному в книзі обліку грошових знаків, відправленої філіям (агентствам, касам) через працівників Служби інкасації.
Працівник філії (агентства, каси), який прийняв сумку з грошовими знаками, розписується в книзі обліку грошових знаків, відправленої філіям (агентствам, касам) через працівників Служби інкасації, і скріплює свій підпис печаткою каси, після чого повертає книгу і сумки, що вивільнились, працівнику Служби інкасації. Завідуючий касою установи банку за даними книги обліку грошових знаків, відправленої банком через працівників Служби інкасації, перевіряє повноту доставлення працівниками Служби інкасації за призначенням сумок з підкріпленням грошовими знаками.
5.4. Підкріплення філій (агентств, кас) цінними паперами і цінними бланками можуть проводитись банком, якому вони підпорядковані, через підрозділи Служби інкасації в опломбованих сумках.
5.4.1. До кожної сумки за підписом завідуючого касою (контролера) складається супровідна відомість на вивезення і доставку цінностей у трьох примірниках, з яких перший примірник видається працівнику Служби інкасації при отриманні сумки, другий вкладається в сумку з грошовими знаками та цінностями, а на третьому примірнику супровідної відомості (квитанції) про одержання сумки із вказаними цінностями, який залишається в банку, працівники Служби інкасації розписуються і скріплюють свої підписи печаткою.
5.4.2. Приймаючи сумки з цінностями, працівник філії (агентства, каси) перевіряє їх справність, цілісність шпагату, на якому знаходиться пломба, чіткість відбитка пломбувальника, розписується на пред'явлених працівником Служби інкасації перших примірниках супровідних відомостей до сумок, скріплює свій підпис печаткою і вручає відомості працівнику Служби інкасації для подальшого пред'явлення завідуючому касою банку, який споряджав сумку з цінностями.
5.4.3. Працівники банку після перевірки в присутності працівників Служби інкасації повноти здачі підлеглим філіям (агентствам, касам) сумок з цінностями, повертають перший примірник супровідної відомості працівникам Служби інкасації для передачі начальнику підрозділу Служби інкасації (або його заступнику) для подальшого розрахунку за перевезені цінності.
5.5. Якщо працівники Служби інкасації не мають можливості вручити сумки з цінностями через відсутність уповноважених працівників філій (агентств, кас), то вони зобов'язані повернути їх разом з грошовими знаками і цінностями установі банку, яка ці сумки споряджала, і повідомити про це керівників банку, про що зробити відмітку в книзі обліку грошових знаків, відправленої банком через працівників Служби інкасації.
VI. Обов'язки працівників Служби інкасації, які безпосередньо здійснюють інкасацію
6.1. До складу працівників, які безпосередньо здійснюють інкасацію, входять:
6.1.1. Старший по екіпажу Служби інкасації.
6.1.2. Охоронник - член екіпажу Служби інкасації.
6.1.3. Збирач - член екіпажу Служби інкасації.
6.1.4. Водій - член екіпажу Служби інкасації.
6.2. Особовий склад екіпажів Служби інкасації зобов'язаний:
6.2.1. Добре знати і точно виконувати покладені на нього обов'язки.
6.2.2. Дотримуватись при виконанні функціональних обов'язків порядку і правил інкасації.
6.2.3. Пильно охороняти грошові знаки, цінні папери і інші цінності під час їх інкасації.
6.2.4. Суворо дотримуватись законності, дисципліни, режиму таємності, виявляти в роботі культуру.
6.2.5. Вивчати і досконало знати характеристику та особливості маршрутів.
6.2.6. Вживати заходів до збереження грошових знаків, цінних паперів і інших цінностей під час їх інкасації у разі стихійного лиха та за інших надзвичайних обставин.
6.2.7. Зберігати службову та комерційну таємницю Охорони і власника.
6.2.8. Уміло користуватися засобами зв'язку, знати світлові, звукові та інші сигнали, що використовуються на транспорті.
6.2.9. Під час виконання функціональних обов'язків бути одягненим у формений одяг, мати при собі службове посвідчення, необхідні документи, табельну зброю, набої до неї, радіостанцію, кишеньковий ліхтарик, свисток.
6.2.10. Дотримуватись правил особистої безпеки.
6.2.11. Про усі надзвичайні події на маршруті негайно доповідати начальникам підрозділів Служби інкасації чи Охорони.
6.3. Старший по екіпажу Служби інкасації безпосередньо підпорядковується начальнику підрозділу Служби інкасації і призначається з числа осіб молодшого начальницького складу або найбільш досвідчених працівників ВОХОР. В окремих випадках за розпорядженням керівництва підрозділу Охорони старший по екіпажу може бути призначений з числа осіб середнього начальницького складу підрозділу Служби інкасації.
6.4. Старший по екіпажу Служби інкасації відповідає за:
6.4.1. Суворе і точне виконання особовим складом вимог Положення про Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України, цієї Інструкції, а також інших нормативних актів МВС України.
6.4.2. Організацію служби екіпажу щодо виконання функціональних обов'язків, додержання маршруту руху згідно з маршрутним листом, забезпечення схоронності грошових знаків, цінних паперів і інших цінностей, що перевозяться.
6.4.3. Дотримання законодавства в разі застосування зброї особовим складом екіпажу.
6.4.4. Використання спецавтомобіля за прямим призначенням, не перевозити сторонніх осіб.
6.5. Старший по екіпажу Служби інкасації зобов'язаний:
6.5.1. Безпосередньо організовувати та сумлінно виконувати функціональні обов'язки на дорученому маршруті щодо здійснення інкасації.
6.5.2. Дотримуватись маршруту руху та черговості інкасації, чітко знати розташування підприємств, що обслуговуються, своєчасно доповідати в підрозділ Охорони про проведення інкасації.
6.5.3. Вживати заходів до надання допомоги іншим екіпажам у здійсненні інкасації, у разі нападу на них, аварії спеціального автомобіля або інших подій, коли екіпажем не здійснюється інкасація.
6.5.4. У разі нападу чи під час стихійного лиха та інших надзвичайних подій - вживати вичерпних заходів до охорони грошових знаків, цінних паперів і інших цінностей, що перевозяться, і негайно сповіщати чергову частину підрозділу Охорони чи органу внутрішніх справ або групу затримання ПЦО чи начальника підрозділу Служби інкасації.
6.5.5. У разі виходу з ладу спецавтомобіля вимагати від керівництва підрозділу Охорони його заміни, а відтак забезпечити перевантаження в нього грошових знаків, цінних паперів та інших цінностей.
6.5.6. У разі раптового захворювання чи поранення будь-кого зі складу екіпажу - надати першу медичну допомогу та вжити заходів до його доставки до лікувального закладу, про що негайно доповісти в підрозділ Охорони або Служби інкасації.
При раптовому захворюванні водія, якщо в екіпажі відсутній працівник, який має дозвіл на право управління спецавтомобілем, то його замінює водій, якого направляє начальник Охорони чи Служби інкасації.
6.5.7. Контролювати правильне і своєчасне заповнення необхідних документів представником власника та збирачем (охоронником).
6.5.8. Після закінчення служби доповідати начальнику підрозділу Служби інкасації про результати роботи і здавати йому заповнені маршрутний лист, припис, картки об'єктів та інші документи, пов'язані з виконанням службових обов'язків.
6.6. Член екіпажу Служби інкасації (охоронник) під час виконання своїх функціональних обов'язків підпорядковується старшому по екіпажу та відповідає за суворе і точне виконання вимог Положення про Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України, цієї Інструкції, а також інших нормативних актів МВС України.
6.7. Член екіпажу Служби інкасації (охоронник) зобов'язаний:
6.7.1. Твердо знати свої функціональні обов'язки, порядок та особливості несення служби.
6.7.2. Виконувати вказівки начальника підрозділу Служби інкасації, старшого по екіпажу.
6.7.3. Знаходитись у спецавтомобілі на стоянці біля банку або місця збирання чи доставки грошових знаків, цінних паперів, інших цінностей і під час руху за маршрутом.
6.7.4. Безпосередньо здійснювати охорону грошових знаків, цінних паперів і інших цінностей, що перевозяться в спеціальному автомобілі.
6.8. Член екіпажу Служби інкасації (збирач) під час збирання грошових знаків підпорядковується старшому по екіпажу і відповідає за виконання вимог Положення про Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України, цієї Інструкції, а також інших нормативних актів МВС України.
6.9. Член екіпажу Служби інкасації (збирач) зобов'язаний:
6.9.1. Твердо знати свої функціональні обов'язки, порядок та особливості служби.
6.9.2. Виконувати вказівки начальника підрозділу Служби інкасації, старшого по екіпажу.
6.9.3. Рухатись від спецавтомобіля до пункту інкасації та в зворотному напрямку найоптимальнішим шляхом, без зупинок, не спілкуючись із сторонніми особами.
6.9.4. Безпосередньо здійснювати заходи щодо схоронності інкасаторських сумок з грошовими знаками під час руху від пункту інкасації до спеціального автомобіля.
6.9.5. Контролювати правильність заповнення відповідних документів представником власника, перевіряти відповідність підписів, печаток, пломб тощо їх зразкам.
6.10. Водій Служби інкасації відповідає за виконання вимог Положення про Службу інкасації, охорони грошових знаків і цінних паперів, що перевозяться, Державної служби охорони при МВС України, цієї Інструкції, а також інших нормативних актів МВС України і зобов'язаний:
6.10.1. Твердо знати свої функціональні обов'язки, порядок та особливості несення служби.
6.10.2. Виконувати вказівки начальника підрозділу Служби інкасації, старшого по екіпажу.
6.10.3. Своєчасно подавати спеціальний автомобіль в зазначене місце.
6.10.4. Підтримувати спеціальний автомобіль та спеціальні технічні засоби, якими він обладнаний, у справному стані.
6.10.5. Дотримуватись маршруту руху, не допускати необгрунтованих зупинок.
6.10.6. Суворо дотримуватись вимог Правил дорожнього руху.
6.10.7. Добре знати дислокацію підприємств власника, що обслуговуються, а також маршрути руху.
6.10.8. Невідступно знаходитись у спеціальному автомобілі на стоянці біля банку або підприємства.
6.10.9. У разі відсутності старшого по екіпажу - підтримувати радіозв'язок з начальником підрозділу Служби інкасації, черговою частиною підрозділу Охорони або ПЦО.
6.10.10. Під час інкасації грошових знаків контролювати передачу збирачем інкасаторської сумки з грошовими знаками старшому по екіпажу.
6.11. Особовому складу екіпажу Служби інкасації під час виконання службових обов'язків забороняється:
6.11.1. Допускати сторонніх осіб до спеціального автомобіля, в якому знаходяться грошові знаки, цінні папери та інші цінності, що перевозяться.
6.11.2. Передавати за допомогою засобів радіозв'язку відомості, які містять інформацію про кількість грошових знаків, цінних паперів, інших цінностей, а також про час і маршрут їх перевезення.
6.11.3. Вступати в розмову зі сторонніми особами про методи і способи роботи екіпажу Служби інкасації, давати довідки відносно маршрутів руху спеціальних автомобілів та отриманого завдання.
6.11.4. Спати, вживати їжу чи в інший спосіб послаблювати пильність, відволікатися від несення служби, приймати від сторонніх осіб будь-які предмети, пакунки.
6.11.5. Передавати або показувати будь-кому табельну зброю, за винятком осіб, яким він підпорядковується, а також без достатніх підстав діставати зброю з кобури та приводити її в бойову готовність.
6.11.6. Залишати без охорони грошові знаки, цінні папери та інші цінності, що перевозяться, навіть тоді, коли життю особового складу екіпажу загрожує небезпека.
6.11.7. Здійснювати будь-які інші дії, не пов'язані з виконанням функціональних обов'язків.
Додаток 1
до Інструкції про порядок інкасації
Службою інкасації, охорони грошових
знаків і цінних паперів, що
перевозяться, Державної служби
охорони при МВС України
Журнал обліку
підприємств, установ та організацій, грошові знаки яких збираються працівниками підрозділів Служби інкасації
____________________________________________________
(найменування підрозділу ДСО)
Найменування установи банку ________________________
____________________________________________________
Почато "___" ____________ 199_ р.
Закінчено "___" _________ 199_ р.
--------------------------------------------------------------------
|Найменування |Код|Вища |Адреса |Дата |Закріплені сумки|Дата |
|підприємства,| |орга-|та номер|укладе-|----------------|припине-|
|організації, | |ніза-|телефону|ння до-|кіль- |NN сумок|ння до- |
|установи | |ція | |говору |кість | |говору |
|-------------+---+-----+--------+-------+-------+--------+--------|
|-------------+---+-----+--------+-------+-------+--------+--------|
--------------------------------------------------------------------
Охорона __________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище та ініціали)
Банк _____________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище та ініціали)
Додаток 2
до Інструкції про порядок інкасації
Службою інкасації, охорони грошових
знаків і цінних паперів, що
перевозяться, Державної служби
охорони при МВС України
Вихідний
Служба інкасації _________________________________________________
(найменування підрозділу ДСО)
Печатка підрозділу ДСО Начальник підрозділу ДСО ________________
Явочна картка N ______
NN закріплених сумок: ____________________________________________
(вказується номер кожної сумки або від номера до номера)
Маршрут N _______
__________________________________________________________________
(найменування власника, його відомча належність)
Адреса ___________________________________________________________
Номер телефону: _______________________________
Розрахунковий рахунок ____________________________________________
Час закінчення касово-розрахункових операцій ____ годин ___ хвилин
Час заїзду інкасаторів ______ годин ______ хвилин
Час заїзду в неділю ______ годин ______ хвилин
Час заїзду в ________ ______ годин ______ хвилин
Спосіб обслуговування ____________________________________________
Якщо грошові знаки не здані інкасаторам, службова особа
підприємства зобов'язана в рядку за цю дату вказати причину
нездачі.
Виправлення припущених помилок роблять шляхом викреслювання
помилково зробленого запису, а запис здійснюється на полях картки.
При здаванні й отримуванні двох чи більше сумок у графах
"Номер сумки з грошовими знаками" і "Номер прийнятої від
інкасатора порожньої сумки" замість номерів вказують літерами
кількість сумок.
Факт здачі грошових знаків при повторному заїзді інкасаторів
вказується в розділі "Повторні заїзди".
Робити записи інкасатору забороняється.
на _______________ 199_ р.
(місяць)
----------------------------------------------------------------------
|Дата|Час здачі гро-|N сумки з|Сума грошових|N прийнятої|Підпис служ-|
| |шових знаків |грошовими|знаків, вкла-|від інкаса-|бової особи |
| |--------------|знаками |дених у сумку|тора порож-|підприємства|
| | год. | хв. | |-------------|ньої сумки | |
| | | | | грн. | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 1 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 2 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 3 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 4 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 5 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 6 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 7 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 8 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 9 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 10 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 11 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 12 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 13 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 14 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 15 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 16 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 17 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 18 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 19 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 20 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 21 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 22 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 23 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 24 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 25 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 26 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 27 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 28 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 29 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 30 | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| 31 | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------
Разом:
_______________________________________________________
проінкасовано за одним заїздом
Повторні заїзди
----------------------------------------------------------------------
| | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| | | | | | | |
|----+------+-------+---------+-------------+-----------+------------|
| | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------
Разом: ___________________________________________________________
(проінкасовано за повторним заїздом)
Усього: __________________________________________________________
(проінкасовано за місяць грошових знаків)
Перевірив: _______________________________________________________
(начальник підрозділу ДСО)
Додаток 3
до Інструкції про порядок інкасації
Службою інкасації, охорони грошових
знаків і цінних паперів, що
перевозяться, Державної служби
охорони при МВС України
Титульна сторінка
------------------------------------------------------------------
|Найменування установи банку: ___________________________________|
| Журнал |
| обліку явочних карток, сумок, печаток |
| та доручень на інкасацію грошових знаків |
|Служба інкасації _______________________________________________|
| (найменування підрозділу ДСО) |
|________________________________________________________________|
|Записи в цьому журналі проводяться до його повного використання |
------------------------------------------------------------------
Ведеться начальником підрозділу Служби інкасації (або його
заступником).
Даний журнал прошнуровується та опечатується сургучною печаткою
(опломбовується), аркуші його нумеруються.
Відповідний напис на звороті журналу засвідчується підписами
керівників установи банку та начальника підрозділу Охорони.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дата і |Прізвище |NN ма- |Видано начальником підрозділу Служби інкасації працівниками:|Підпис працівників|Отримано начальником підрозділу Служби інкасації |Дата і |Підпис начальника|Примі-
час (у |та ініці-|ршрутів|------------------------------------------------------------|про отримання су- |від працівників: |час от-|підрозділу Служби|тка
годинах|али пра- |та ін- |сумок |явочних |печаток|дору-|маршрутних |ключів від сейфів|мок, явочних кар-|------------------------------------------------------------|римання|інкасації в отри-|
і хви- |цівників |касато-|(кіль- |карток |(вказа-|чень |листів (кі-|та сургучних пе- |ток, печаток, до- |явочних ка-|печаток|доручень|маршрутних ли-|ключів від сей- |(в го- |манні явочних |
линах) |Служби |рських |кість |(кількі-|ти но- |(вка-|лькість ко-|чаток (кількість |ручень, ключів від|рток (кіль-|(вказа-|(вказати|стів (кількі- |фів та сургучних|динах і|карток, печаток, |
видачі |інкасації|пунктів|вказати|сть вка-|мери) |зати |мплектів |вказати літерами)|сейфів та сургуч- |кість вка- |ти но- |номери) |сть комплектів|печаток (кількі-|хвили- |доручень, ключів |
| | |літера-|зати лі-| |номе-|вказати | |них печаток |зати літе- |мери) | |вказати літе- |сть вказати лі- |нах) |від сейфів та су-|
| | |ми) |терами) | |ри) |літерами) | | |рами) | | |рами) |терами) | |ргучних печаток |
| | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | |
-------+---------+-------+-------+--------+-------+-----+-----------+-----------------+------------------+-----------+-------+--------+--------------+----------------+-------+-----------------+------
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18
-------+---------+-------+-------+--------+-------+-----+-----------+-----------------+------------------+-----------+-------+--------+--------------+----------------+-------+-----------------+------
| | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Остання сторінка
------------------------------------------------------------------
|Найменування установи банку: ___________________________________|

................
Перейти до повного тексту