- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 258 від 04.12.96 м. Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 грудня 1996 р. за N 707/1732 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінзв'язку
N 27 від 04.02.98 )
Про затвердження Порядку відшкодування збитків підприємствами зв'язку споживачам послуг та оплати послуг електрозв'язку споживачами
1. Затвердити Порядок відшкодування збитків підприємствами зв'язку споживачам послуг та оплати послуг електрозв'язку споживачами (додається).
2. Генеральним директорам об'єднань "Укртелеком", "Укрпошта", підприємств електричного і поштового зв'язку забезпечити впровадження зазначеного Порядку та контроль за його дотриманням.
3. Відповідальність за впровадження та дотримання затвердженого цим наказом Порядку покласти на керівників підприємств, які надають послуги зв'язку споживачам.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра зв'язку України Стародуба М.М.
Перший заступник Міністра | О.О.Гнелецький |
Затверджено
наказом Міністерства
зв'язку України від
04.12.96 N 258
Порядок відшкодування збитків підприємствами зв'язку споживачам послуг та оплати послуг електрозв'язку споживачами
Вимоги цього Порядку є обов'язковими для всіх підприємств зв'язку незалежно від підпорядкування та форм власності.
I. Відповідальність підприємств і об'єднань зв'язку за невиконання чи неналежне виконання послуг
Підприємства і об'єднання зв'язку всіх форм власності несуть матеріальну відповідальність перед споживачами послуг за невиконання чи неналежне виконання послуг:
1. Телеграфного зв'язку:
1.1. За невручення або несвоєчасне вручення телеграми, в тому числі їх втрату, - у розмірі вартості послуги та штраф у розмірі 25 відсотків вартості послуги.
1.2. За міжнародне телеграфне повідомлення - згідно з Угодами та Актами Міжнародного союзу електрозв'язку.
1.3. За неналежне виконання зобов'язань, визначених договорами оренди телеграфних каналів, - за умовами договорів.
1.4. Відправнику телеграми, на його вимогу, протягом двохмісячного терміну з дня подання телеграми повертаються:
1.4.1. Частина плати, якщо буде встановлено, що за телеграму внесена зайва плата.
1.4.2. Вартість сплаченої відповіді за талон, який адресат не використав, для чого адресат повинен переслати відправнику невикористаний талон. Вартість сплаченої відповіді повертають відправнику після пред'явлення ним службового повідомлення про невручення телеграми з оплаченою відповіддю.
1.4.3. Плата (крім телеграфного збору) за анульовану відправником телеграму, передача якої за місцем подання не розпочата.
1.4.4. Плата за службову довідкову телеграму, подану на прохання відправника, якщо його заява про невручення адресату телеграми підтверджується наступною перевіркою підприємством зв'язку.
1.5. Відшкодування відправнику або адресату збитків, зазначених у п.п.1.4.1 - 1.4.4 проводиться не пізніше 20 днів після проведення підприємством зв'язку службового розслідування і встановлення вини підприємства зв'язку.
2. Місцевого телефонного зв'язку:
2.1. При усуненні пошкоджень телефонного зв'язку з порушенням контрольного терміну (п'ять діб) абонентна плата за весь час пошкодження не нараховується. Крім цього, підприємство зв'язку сплачує абоненту пеню в розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу перевищення контрольного терміну, але не більш як за три місяці. В останньому випадку, якщо з вини підприємства зв'язку не будуть усунені пошкодження, абонент може доручити усунення недоліків третій особі за рахунок підприємства зв'язку. Такі ж санкції до підприємства зв'язку застосовуються і в разі, якщо якісні показники телефонного зв'язку у споживача не відповідають чинним стандартам та іншим нормативно-технічним вимогам.
Кількість діб, протягом яких не працював телефон, визначається з часу надходження заяви до бюро ремонту до часу усунення пошкодження.
2.2. За неналежне виконання зобов'язань, визначених договорами оренди технічних засобів зв'язку, - за умовами договорів.
2.3. За час, протягом якого телефон та інші абонентські пристрої не працювали з вини абонента (пошкодження кімнатної проводки, розетки, абонентського пристрою), абонентна плата стягується з абонента в повному розмірі.
3. Міжміського та міжнародного телефонного зв'язку:
3.1. За ненадання міжміських (міжнародних) телефонних розмов - в розмірі оплаченої їх вартості.
3.2. За неналежне виконання зобов'язань, визначених договорами оренди міжміських телефонних каналів, - за умовами договорів.
4. Проводового мовлення:
4.1. При усуненні пошкоджень засобів радіотрансляції з порушенням контрольного терміну (п'ять діб) абонентна плата за весь час пошкодження не нараховується. Крім цього, підприємство зв'язку сплачує абоненту пеню в розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу перевищення контрольного терміну, але не більше ніж за три місяці. В останньому випадку, якщо з вини підприємства зв'язку не будуть усунені пошкодження, абонент може доручити усунення недоліків третій особі за рахунок підприємства зв'язку. Такі ж санкції до підприємства зв'язку застосовуються і в разі, якщо якісні показники радіотрансляції у споживача не відповідають чинним стандартам та іншим нормативно-технічним вимогам.
Кількість діб, протягом яких не працювала радіоточка, визначається з часу надходження заяви до бюро ремонту до часу усунення пошкодження (за період проведення реконструкції ЛЕП-0,4кВ з сумісною підвіскою проводів проводового мовлення штраф абонентам не сплачується).
................Перейти до повного тексту