- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Положення
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
ПО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
П О Л О Ж Е Н Н Я
N 28/389 від 05.04.96 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 травня 1996 р. за N 215/1240 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
комітету з питань житлово-комунального господарства
N 189/2040 від 17.11.2003 )
Затверджено
наказом Державного комітету України
по житлово-комунальному господарству
та Фонду державного майна України
від 05.04.1996 N 28/389 ( z0214-96 )
Положення про порядок державної реєстрації об'єднань (товариств) співвласників багатоквартирних будинків
1. Загальна частина
1.1. Це Положення визначає порядок державної реєстрації об'єднань (товариств) співвласників багатоквартирних будинків та внесення в них змін та доповнень.
1.2. Державна реєстрація об'єднання проводиться у виконавчому комітеті міської, районної в місті Ради або в районній, районній міст Києва і Севастополя державній адміністрації за їх місцезнаходженням.
1.3. Місцем знаходження об'єднання вважається місце знаходження будинку об'єднання.
2. Державна реєстрація об'єднань співвласників багатоквартирних будинків
2.1. Для державної реєстрації об'єднання уповноважена установчими зборами особа або орган, уповноважений колишнім одноосібним власником будинку, подає до органу державної реєстрації:
- заяву про державну реєстрації у довільній формі;
- установчі документи в двох примірниках.
До установчих документів об'єднання відносяться:
- протокол установчих зборів, в якому зафіксовано рішення співвласників багатоквартирного будинку про створення об'єднання (додаток);
- затверджений статут об'єднання.
При реєстрації установчих документів заявником надаються органу державної реєстрації з наступним поверненням:
- нотаріально завірені копії документів, що засвідчують право власності на всі частини будинку (квартири, жилі приміщення комунальних квартир, нежилі приміщення);
- список співвласників будинку та належні їм квартири, частини квартир, нежилі приміщення.
2.2. Установчі документи складаються державною мовою, пронумеровуються і прошиваються.
2.3. Установчі документи не повинні містити положень, що суперечать чинному законодавству.
2.4. Державна реєстрація об'єднання проводиться безкоштовно.
2.5. Орган державної реєстрації не має права вимагати від заявника подання інших документів, оформлених за вимогами, не передбаченими цим Положенням, а також погодження установчих документів з іншими державними органами.
2.6. Орган державної реєстрації фіксує дату надходження документів.
За умови наявності усіх документів, передбачених п.2.1 цього Положення, орган державної реєстрації протягом п'яти робочих днів з дати надходження документів зобов'язаний провести державну реєстрацію об'єднання співвласників багатоквартирного будинку і видати заявникові один примірник установчих документів з відповідною відміткою про державну реєстрацію. Відмітка засвідчується підписом посадової особи та печаткою органу державної реєстрації.
Мотивована відмова у державній реєстрації об'єднання надсилається у письмовій формі і може бути оскаржена в судовому порядку будь-яким членом об'єднання.
2.7. Об'єднання вважається створеним з моменту його державної реєстрації. Після державної реєстрації об'єднання має право на відкриття розрахункового та інших рахунків в установах банків, виготовлення печаток і штампів.
3. Внесення змін та доповнень до установчих документів
3.1. У разі, коли окремі положення Статуту об'єднання не відповідають або протирічать чинним законодавчим актам, правління об'єднання готує пропозиції про внесення відповідних змін і доповнень до Статуту, які виносяться на розгляд та затвердження загальних зборів членів об'єднання. Прийняті зміни та доповнення до Статуту підлягають державній реєстрації в органі, який зареєстрував об'єднання.
3.2. Внесення змін та доповнень до установчих документів оформляється окремим додатком до них або шляхом їх викладення у новій редакції з додержанням вимог, зазначених в пунктах 2.1-2.3 даного Положення.
4. Скасування державної реєстрації
4.1. Скасування державної реєстрації об'єднання здійснюється органом державної реєстрації згідно з рішенням загальних зборів про ліквідацію об'єднання, а також на підставі рішення судових органів у випадках, передбачених чинним законодавством.
Скасування державної реєстрації може здійснюватись на підставі документів, що засвідчують право власності на всі квартири і нежилі приміщення будинку у однієї чи у двох фізичних або юридичних осіб. В такому випадку новий власник (власники) інформує про це орган державної реєстрації.
................Перейти до повного тексту