1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Правила


УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ОБ'ЄДНАНЬ, ПІДПРИЄМСТВ І ОРГАНІЗАЦІЙ
ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
П Р А В И Л А
N 11 від 20.10.95
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 грудня 1995 р.
за N 436/972
Затверджено
наказом Українського союзу об'єднань,
підприємств і організацій побутового
обслуговування населення від
20 жовтня 1995 року N 11 ( z0432-95 )
Правила присвоєння категорій підприємствам по ремонту годинників
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Укрсоюзсервісу N 21 від 12.09.96 ) ( Рішення про державну реєстрацію Правил скасовано на підставі Висновку Міністерства юстиції N 8/31 від 22.11.2004 )
1. Загальні положення
1.1. Ці Правила визначають умови щодо присвоєння відповідних категорій господарюючим суб'єктам - підприємствам по ремонту годинників (далі - підприємства) всіх форм власності і разом з Положенням про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 1995 року N 674 "Про затвердження Положення про порядок присвоєння категорій підприємствам, що надають побутові послуги населенню", є обов'язковими нормативними документами для проведення роботи, пов'язаної з присвоєнням категорій підприємствам.
1.2. Для підприємств залежно від видів, складності та якості послуг (робіт), забезпеченості технологічним оснащенням, вимірювальною та випробувальною технікою, рівня кваліфікації фахівців основних професій та наявності необхідних комфортних умов для замовників установлюється перша або друга категорія.
У випадках, коли підприємство має в своєму складі кілька структурних підрозділів (майстерень, приймальних пунктів тощо), розташованих в окремих приміщеннях, атестація кожного підрозділу проводиться окремо. Кожному підрозділу видається свідоцтво про присвоєння категорії.
( Пункт 1.2 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Укрсоюзсервісу N 21 від 12.09.96 )
Дрібні майстерні на одне робоче місце, приймальні пункти тощо, а також окремі робочі місця, що розташовані в приміщеннях магазинів, готелей, вокзалів і таке інше атестуються без присвоєння категорій.
( Пункт 1.2 доповнено абзацом третім згідно з Наказом Укрсоюзсервісу N 21 від 12.09.96 )
Присвоєння категорій структурним підрозділам, що надають побутові послуги населенню і підпорядковані підприємствам, для яких побутове обслуговування населення не являється основною діяльністю, проводиться у порядку, визначеному цими Правилами.
( Пункт 1.2 доповнено абзацом четвертим згідно з Наказом Укрсоюзсервісу N 21 від 12.09.96 )
1.3. Основні види послуг (робіт) по ремонту годинників:
ремонт наручних і кишенькових механічних годинників;
ремонт механічних будильників;
ремонт настільних, настінних і підлогових механічних годинників;
ремонт наручних і кишенькових електронно-механічних, кварцевих та електронних годинників;
ремонт настільних і настінних електронно-механічних та електронних годинників;
ремонт автомобільних годинників;
ремонт секундомірів, крокомірів, таймерів;
реставрація антикварних та старовинних годинників;
заміна елементів живлення.
1.4. Підприємства можуть надавати зазначені в пункті 1.3 цих Правил послуги (роботи) в комплексі або спеціалізуватися з окремих видів послуг.
1.5. Ремонт годинників здійснюється згідно з діючими нормативними документами.
1.6. Підприємства згідно із своєю спеціалізацією мають бути забезпечені необхідним технологічним оснащенням, вимірювальними приладами та випробувальними засобами.
1.7. Виробничі приміщення та оснащення повинні відповідати правилам і нормам техніки безпеки, протипожежної безпеки та виробничої санітарії.
2. Вимоги до підприємств першої категорії
2.1. Підприємства першої категорії забезпечують згідно із своєю спеціалізацією якісний ремонт годинників усіх типів і складності, оригінальних конструкцій, а також реставрацію антикварних та старовинних годинників.
2.2. Виконання основних видів робіт здійснюється фахівцями, що мають кваліфікаційний розряд згідно з Єдиним тарифно-кваліфікаційним довідником робіт та професій робітників (ЄТКД) відповідно до складності робіт.
2.3. На підприємствах першої категорії:
а) повинні застосовуватись технології, оснащення та контрольно-вимірювальні засоби, які забезпечують ремонт годинників будь-якої складності;
б) потрібно мати необхідну кількість запасних частин в асортименті для забезпечення швидкого виконання замовлень згідно з номенклатурою послуг;
в) обслуговування замовників належить проводити в комфортному і відповідно оздобленому приймальному приміщенні, в якому розміщуються стенди з інформацією про типи та моделі годинників і надаються консультації.

................
Перейти до повного тексту