1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


У К О О П С П І Л К А
П О С Т А Н О В А
N 1 від 6.02.94
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 січня 1994 р.
за N 10/219
Про Інструкцію про контрольний журнал в об'єктах роздрібної торгівлі та громадського харчування споживчої кооперації України
Для дальшого удосконалення роботи об'єктів роздрібної торгівлі та громадського харчування, підвищення культури обслуговування споживачів відповідно до Закону України "Про споживчу кооперацію" і Статуту Центральної спілки споживчих товариств України (Укоопспілки) правління Укоопспілки
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Інструкцію про контрольний журнал в об'єктах роздрібної торгівлі та громадського харчування споживчої кооперації України.
2. Правлінням Кримспоживспілки, облспоживспілок і Київського міського споживчого товариства:
2.1. Довести зазначену Інструкцію про контрольний журнал в об'єктах роздрібної торгівлі та громадського харчування споживчої кооперації України до кооперативних підприємств і організацій для керівництва у роботі.
2.2. Організувати вивчення працівниками торгівлі та громадського харчування зазначеної інструкції і забезпечити контроль за її дотриманням.
3. Інструкцію по веденню контрольного журналу в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування, затверджену наказом Мінторгівлі СРСР від 08.04.76 N 69 вважати такою, що не застосовується в системі Укоопспілки.
4. Контроль за виконанням постанови покласти на Управління організації торгівлі і харчування (Пришляк О.Й.).
Голова правління С.Г.Бабенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою правління Укоопспілки
від 6 січня 1994 р. N 1
ІНСТРУКЦІЯ
про контрольний журнал в об'єктах роздрібної торгівлі та громадського
харчування споживчої кооперації України
1. Всі об'єкти роздрібної торгівлі та громадського харчування споживчої кооперації (магазини, їдальні, кафе та інші) зобов'язані мати контрольний журнал встановленої форми (додаток 1), до якого перевіряючими вносяться результати перевірки і пропозиції, направлені на усунення недоліків і порушень в роботі.
У дрібнороздрібній торговельній мережі (кіоски, палатки, ларки, павільони тощо), де працює один продавець, контрольний журнал не ведеться. Результати перевірки об'єктів дрібнороздрібної торгівлі доводяться до відома керівника тієї кооперативної організації (підприємства), якій вони підпорядковані, і відповідні записи вносяться в контрольний журнал цієї організації (підприємства).
2. Контрольний журнал в об'єкті роздрібної торгівлі та громадського харчування знаходиться у завідуючого (директора).
3. Контрольний журнал пред'являється на вимогу представників організацій, що здійснюють контроль за роботою об'єктів роздрібної торгівлі та громадського харчування при виконанні ними службових обов'язків:
- представників кооперативної організації (підприємства), якій підпорядковані об'єкти роздрібної торгівлі та громадського харчування (споживчі товариства, роздрібне торговельне об'єднання, об 'єднання (комбінати) громадського харчування тощо);
- членів комісій кооперативного контролю;
- працівників споживспілок, Укоопспілки в межах делегованих їм справ споживчими товариствами і їх спілками;
- представників державних органів у межах наданої їм законодавством компетенції.
Всі вказані вище особи, які здійснюють перевірку, повинні пред'явити службове посвідчення або інший документ, що дає право контролю, і здійснюють її в межах наданої законодавством компетенції.
4. Представники споживчої кооперації України, які перевіряють об'єкт роздрібної торгівлі та громадського харчування, записують в контрольний журнал всі виявлені недоліки у роботі і зловживання службових осіб, а також пропозиції по усуненню відмічених недоліків і вказують назву організації (підприємства), котру вони представляють, і посаду.
У разі складання акта чи протоколу про результати перевірки іншими контролюючими органами перевіряючий може зробити про це запис у контрольному журналі, а копію акта чи протоколу вручити керівництву кооперативної організації (підприємства).
5. Завідуючий (директор) об'єкта роздрібної торгівлі та громадського харчування зобов'язаниий в п'ятиденний строк довести до відома керівництва кооперативної організації (підприємства), якій він підпорядкований, про проведену перевірку, виявлені недоліки, зроблені перевіряючими записи, а також вжиті заходи щодо їх усунення.
Керівництво кооперативної організації (підприємства) повинно вжити заходів до усунення зазначених недоліків у роботі об'єкта роздрібної торгівлі і громадського харчування і при необхідності прийняти відповідне рішення, періодично проводити перевірку порядку ведення контрольного журналу, виконання пропозицій, внесених в журнал об'єкта, з обговоренням на зборах колективу кооперативної організації (підприємства).

................
Перейти до повного тексту