- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 липня 2004 р.
за N 850/9449
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
закордонних справ
N 171 від 21.04.2017 )
Про затвердження Порядку проведення щорічної оцінки виконання працівниками дипломатичної служби покладених на них обов'язків та завдань
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
закордонних справ
N 31 від 28.01.2011 )
На виконання пункту 1.4 Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 31.10.2003
N 122,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення щорічної оцінки виконання працівниками дипломатичної служби покладених на них обов'язків та завдань (додається).
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МЗС від 01.08.2002 N 164 (із змінами, внесеними наказом МЗС від 24.06.2003 N 131).
3. Загальному секретаріату довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів центрального апарату МЗС України, представництв МЗС України на території України та закордонних дипломатичних установ України.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МЗС України
21.06.2004 N 139
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 липня 2004 р.
за N 850/9449
ПОРЯДОК
проведення щорічної оцінки виконання працівниками дипломатичної служби покладених на них обов'язків та завдань
( У тексті Порядку слова "Управління кадрового забезпечення" у всіх відмінках замінено відповідно словами "Департамент персоналу", слова "(далі - УКЗ)" замінено словами "(далі - ДП)", абревіатуру "УКЗ" замінено абревіатурою "ДП" згідно з Наказом Міністерства закордонних справ
N 31 від 28.01.2011 )
1. Загальні положення
1.1. Щорічна оцінка виконання працівниками дипломатичної служби покладених на них обов'язків та завдань (далі - щорічна оцінка) є одним з важливих компонентів управління персоналом та має сприяти покращенню добору і розставленню кадрів, розвитку ініціативи і творчої активності працівників дипломатичної служби, визначенню їх потенціалу, потреб у підвищенні кваліфікації та особистому розвитку; плануванню кар'єри, вдосконаленню процесу планування та організації діяльності як працівника дипломатичної служби, так і системи органів дипломатичної служби в цілому, виявленню організаційних проблем та оперативному реагуванню на них, аналізу посадових інструкцій.
1.2. Щорічна оцінка запроваджується з метою здійснення систематичного контролю за проходженням дипломатичної служби та професійними досягненнями працівників.
1.3. Оцінювання виконання працівниками дипломатичної служби покладених на них завдань і обов'язків є процедурою перевірки діяльності працівників дипломатичної служби відповідно до посадових інструкцій та порівняння якості їх роботи із визначеними критеріями і показниками, що здійснюється безпосереднім керівником шляхом спостереження та контролю.
1.4. Щорічна оцінка проводиться в період між атестаціями працівників та має охоплювати результати їх роботи протягом відповідного календарного року.
1.5. Щорічній оцінці підлягають працівники дипломатичної служби.
1.6. Не підлягають щорічній оцінці відповідно до цього Порядку:
- працівники дипломатичної служби, які переведені, тимчасово відряджені до інших органів державної влади України для виконання службових обов'язків на строк такого переведення, відрядження;
- вагітні жінки та працівники дипломатичної служби, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною;
- працівники патронатної служби;
- працівники дипломатичної служби, призначені на посади у звітному періоді.
2. Організація і проведення щорічної оцінки
2.1. Організаційне забезпечення проведення щорічної оцінки покладається на Департамент персоналу (далі - ДП). ДП до початку проведення оцінювання ознайомлює усіх працівників дипломатичної служби із Порядком проведення щорічної оцінки виконання працівниками дипломатичної служби покладених на них обов'язків та завдань та критеріями і показниками якості роботи, а також забезпечує формою бланка щорічної оцінки виконання працівником дипломатичної служби посадових обов'язків та завдань в електронному вигляді (далі - форма бланка) (додаток 1).
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства закордонних справ
N 31 від 28.01.2011 )
2.2. Щорічна оцінка працівників дипломатичної служби проводиться безпосереднім керівником.
( Абзац перший пункту 2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства закордонних справ
N 31 від 28.01.2011 )
У разі відсутності безпосереднього керівника (хвороба, довготривале відрядження тощо) щорічна оцінка працівників дипломатичної служби проводиться особою, яка його заміщує.
2.3. Процедура щорічної оцінки складається з таких етапів:
- підготовчий період;
- оцінювання;
- співбесіда та підписання результатів обговорення;
- затвердження результатів щорічної оцінки керівником вищого рівня;
- заключний етап.
2.4. У період підготовки до щорічної оцінки аналізується виконання завдань та обов'язків, визначених у посадових інструкціях, у положеннях про структурні підрозділи, а також наданих окремими дорученнями у звітний період; встановлюється дата проведення співбесіди.
2.5. Оцінювання здійснюється працівником дипломатичної служби (через самооцінювання) і безпосереднім керівником, результати якого заносяться до форми бланка (додаток 1). При цьому розділи 1 та 2 форми бланка заповнюються працівником дипломатичної служби, який має її передати безпосередньому керівнику за десять днів до проведення співбесіди.
( Абзац перший пункту 2.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства закордонних справ
N 31 14.03.2011 від 28.01.2011 )
Самооцінка забезпечує активну, конструктивну участь працівника дипломатичної служби в процедурі щорічної оцінки. Працівники дипломатичної служби мають можливість під час самооцінки висловити свою точку зору і самим визначити проблемні питання, а також встановити для себе конкретні цілі для удосконалення професіоналізму.
Безпосередній керівник оцінює виконання працівником дипломатичної служби посадової інструкції, обов'язків та завдань, покладених на працівника протягом звітного періоду, заповнюючи розділ 3 форми бланка. Оцінка має бути обґрунтованою, базуватися на конкретних прикладах. Безпосередній керівник має відзначити хороші показники роботи працівника дипломатичної служби, рівень його знань, вмінь, професійні та ділові якості, які він використав при виконанні службових обов'язків, тобто його сильні сторони. Одночасно у своїх коментарях безпосередній керівник вказує на недоліки в роботі працівника дипломатичної служби та шляхи їх подолання.
( Абзац третій пункту 2.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства закордонних справ
N 31 від 28.01.2011 )
Заповнену форму бланка безпосередній керівник передає за п'ять днів до проведення співбесіди працівнику дипломатичної служби для ознайомлення з оцінкою.
................Перейти до повного тексту