1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Н А К А З
06.12.2004 N 217
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 грудня 2004 р.
за N 1596/10195
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 260 від 17.09.2014 )
Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв трамвая і тролейбуса
На виконання статті 19 Закону України "Про міський електричний транспорт", з метою організації безпечної праці та контролю за роботою водіїв трамвая і тролейбуса
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про робочий час і час відпочинку водіїв трамвая і тролейбуса, що додається.
2. Юридичному відділу (Агапова М.Г.) разом з Відділом міського електротранспорту (Вірченко В.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у визначений законодавством термін.
3. Відділу міського електротранспорту (Вірченко В.В.) довести цей наказ до відома підприємств міського електротранспорту та державних регіональних технічних інспекцій міського електротранспорту.
4. "Инструктивные указания по режиму и учету рабочего времени и составлению графика работы поездных бригад трамвая и троллейбуса в городах УССР", затверджені Міністерством комунального господарства УРСР від 27 лютого 1974 року, вважати такими, що не застосовуються.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету О.Б.Лотоцького.
Голова Комітету
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра праці
та соціальної політики України
Г.М.Семчук


В.Тьоткін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держжитлокомунгоспу
України
06.12.2004 N 217
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 грудня 2004 р.
за N 1596/10195
ПОЛОЖЕННЯ
про робочий час і час відпочинку водіїв трамвая і тролейбуса
1. Загальні положення
1.1. Це Положення встановлює особливості регулювання робочого часу і часу відпочинку водіїв трамвая та тролейбуса (далі - водії) на підприємствах міського електротранспорту (далі - підприємства).
1.2. Дія цього Положення поширюється на підприємства, що надають послуги з перевезення пасажирів і вантажів трамваями та тролейбусами або забезпечують перевезення для власних потреб незалежно від форм власності.
1.3. Додержання вимог цього Положення є обов'язковим під час складання розкладу руху і графіків роботи водіїв.
2. Робочий час
2.1. Робочий час - це час, протягом якого водій зобов'язаний виконувати роботу, визначену трудовим договором і правилами внутрішнього трудового розпорядку підприємства.
2.2. Нормальна тривалість робочого часу водіїв встановлюється відповідно до законодавства.
2.3. До складу робочого часу водія включається час:
керування транспортним засобом на маршруті;
стоянки транспортного засобу в місцях посадки та висадки пасажирів;
простою не з вини водія;
на виконання робіт з огляду рухомого складу перед виїздом на маршрут та після повернення з нього;
проведення медичних оглядів водія перед виїздом на маршрут та після повернення;
зупинок, що передбачені графіком руху, для короткочасного відпочинку від керування транспортним засобом, а також його огляду на маршруті та кінцевих станціях;
проведення робіт з усунення технічних несправностей транспортного засобу, що виникли на маршруті;
перебування водія в резерві;
проведення інструктажів та навчання з питань охорони праці та безпеки руху;
інший час, передбачений законодавством.
2.4. Водіям, за погодженням з профспілковим комітетом підприємства, запроваджується підсумований облік робочого часу з обліковим періодом тривалістю один місяць.
Робочий час водіїв регулюється графіками роботи (змінності), які складаються на весь обліковий період. У цих графіках визначаються кількість робочих днів (змін), вихідних та додаткових днів відпочинку, тривалість щоденного (міжзмінного) та щотижневого відпочинку.
2.5. Нормальна тривалість щоденної роботи (зміни) водія при підсумованому обліку робочого часу може бути встановлена не більше 10 годин.
У випадках, якщо нормальна тривалість щоденної роботи (зміни) охоплює тривалі періоди на очікування чи перерви в роботі, а також у випадках, коли водію необхідно дати час на проїзд до місця відпочинку, тривалість його робочого дня може бути збільшена до 12 годин за умови, що час безпосереднього керування транспортним засобом протягом робочого дня (зміни) не перевищує 9 годин.
2.6. На підприємстві, за погодженням з профспілковим комітетом, для водіїв може бути введений робочий день з поділом зміни на дві частини.
Підсумована тривалість робочого часу при поділі зміни на дві частини повинна бути в межах, зазначених у пункті 2.5 цього Положення, а тривалість перерви між частинами зміни повинна бути від 2 до 6 годин.
2.7. Залучення водіїв до надурочних робіт та їх тривалість здійснюється у порядку, передбаченому законодавством.
3. Час відпочинку
3.1. Водії відповідно до законодавства України користуються правом на:

................
Перейти до повного тексту