- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 жовтня 2004 р.
за N 1341/9940
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку
громад та територій
N 97 від 22.04.2020 )
Про внесення змін до Правил експлуатації трамвая та тролейбуса
1. Унести зміни до Правил експлуатації трамвая та тролейбуса, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 10 грудня 1996 року
N 103 (із змінами) та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 березня 1997 року за N 66/1870, що додаються.
2. Юридичному відділу (Агапова М.Г.) разом з Відділом міського електротранспорту (Вірченко В.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у визначений законодавством термін.
3. Відділу міського електротранспорту (Вірченко В.В.) довести цей наказ до відома підприємств міського електротранспорту та державних регіональних технічних інспекцій міського електротранспорту.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Комітету О.Б.Лотоцького.
Голова Комітету ПОГОДЖЕНО: Заступник Міністра промислової політики України Заступник Голови Державного комітету України з нагляду за охороною праці Заступник Міністра внутрішніх справ України | Г.М.Семчук О.О.Кравцов О.П.Семко А.Й.Присяжнюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держжитлокомунгоспу
України
08.10.2004 N 187
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 жовтня 2004 р.
за N 1341/9940
ЗМІНИ
до Правил експлуатації трамвая та тролейбуса ( z0066-97 )
1. У розділі "1. Загальні положення":
абзац 6 викласти у такій редакції:
"Правила розроблені на основі Законів України
"Про міський електричний транспорт",
"Про дорожній рух",
"Про транспорт",
"Про охорону праці", а також Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001
N 1306, та інших нормативних документів, що регулюють діяльність транспортних підприємств та встановлюють вимоги до рухомого складу, систем електропостачання, трамвайних колій та інженерних споруд, а також організації руху";
................Перейти до повного тексту