1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2003 N 22
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 квітня 2003 р.
за N 305/7626
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 199 від 05.03.2007 )
Про затвердження Положення про державний нагляд за використанням радіочастотного ресурсу України
Відповідно до Закону України "Про радіочастотний ресурс України" та постанови Кабінету Міністрів України "Про порядок надання ліцензій на використання радіочастотного ресурсу України" від 7 лютого 2001 р. N 112
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про державний нагляд за використанням радіочастотного ресурсу України (додається).
2. Управлінню радіотехнологій та використання радіочастот (Глотов С.П.) у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Заступнику Голови Держкомзв'язку України Коляденку В.А. забезпечити публікацію наказу "Про затвердження Положення про державний нагляд за використанням радіочастотного ресурсу України" у засобах масової інформації та розміщення на Web-сторінці Держкомзв'язку України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держкомзв'язку України Лобунова М.О.
Голова М.Гончар
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
зв'язку та інформатизації
України
11.02.2003 N 22
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 квітня 2003 р.
за N 305/7626
ПОЛОЖЕННЯ
про державний нагляд за використанням радіочастотного ресурсу України
Це Положення розроблено відповідно до Законів України "Про зв'язок" та "Про радіочастотний ресурс України", нормативно-правових актів, що регламентують використання радіочастотного ресурсу України (далі - РЧР).
1. Загальні положення
1.1. Державний нагляд за використанням РЧР здійснює Державний комітет зв'язку та інформатизації України (далі - Держкомзв'язку) через Державну інспекцію електрозв'язку (далі - ДІЕ) України та її регіональні підрозділи - регіональні Державні інспекції електрозв'язку (далі - органи державного нагляду).
1.2. Державний нагляд за використанням РЧР здійснюється щодо користувачів як загальної категорії, так і спеціальної категорії - у частині, віднесеної до компетенції Центру "Укрчастотнагляд", повноваження якого визначені чинними нормативно-правовими актами України.
1.3. Це Положення визначає порядок:
організації та здійснення державного нагляду за використанням РЧР;
оформлення результатів державного нагляду за використанням РЧР;
контролю за дотриманням законодавства у сфері використання РЧР;
контролю за виконанням розпоряджень та приписів про усунення у встановлений термін порушення ліцензіатом особливих умов використання РЧР, зазначених у ліцензії на використання радіочастотного ресурсу України (далі - ліцензійні умови);
подання пропозицій до Держкомзв'язку щодо розгляду питання про анулювання ліцензії та/чи тимчасового зупинення її дії на термін до одного місяця відповідно до встановлених підстав та визначає повноваження осіб, які здійснюють державний нагляд за використанням РЧР.
2. Основні завдання державного нагляду за використанням РЧР
2.1. Основними завданнями державного нагляду за використанням РЧР є:
нагляд за дотриманням користувачами РЧР чинного законодавства у сфері використання РЧР та запобігання правопорушенням у цій сфері;
здійснення контролю за дотриманням користувачами РЧР установленого порядку частотних присвоєнь, розробки, модернізації, виробництва, придбання, проектування, будівництва, використання радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) та радіовипромінювальних пристроїв (далі - РВП) на території України та ввезення їх з-за кордону;
здійснення заходів щодо усунення радіозавад;
здійснення радіочастотного моніторингу, обліку та державного нагляду за використанням РЧР, передбачених статтею 7 Закону України "Про радіочастотний ресурс України";
нагляд за дотриманням користувачами РЧР умов ліцензій на використання радіочастотного ресурсу України та виданих дозволів на розроблення, модернізацію, виробництво, придбання, використання РЕЗ та РВП на території України, а також на ввезення їх з-за кордону;
нагляд за виконанням вимог наданих дозволів на реалізацію та продаж в Україні РЕЗ та РВП;
надання та анулювання частотних присвоєнь згідно статті 10 Закону України "Про радіочастотний ресурс України".
3. Організація державного нагляду за використанням РЧР
3.1. Державний нагляд за використанням РЧР виконується шляхом здійснення планових, позапланових перевірок, проведення радіочастотного моніторингу та комплексу відповідних заходів, спрямованих на усунення виявлених порушень та недоліків щодо використання РЧР.
3.2. Радіочастотний моніторинг здійснюється службою радіочастотного моніторингу Центру "Укрчастотнагляд" та відповідними підрозділами регіональних ДІЕ, які забезпечують функціонування системи радіочастотного моніторингу.
3.3. Результати радіочастотного моніторингу є складовою частиною державного нагляду при проведенні перевірок стосовно використання РЧР.
3.4. Планові перевірки додержання користувачами РЧР умов ліцензій і дозволів у сфері використання РЧР проводяться органом державного нагляду не частіше одного разу на рік, але не менше одного разу на 3 роки згідно з річними планами перевірок діяльності користувачів РЧР, які розробляються Центром "Укрчастотнагляд" та затверджуються Держкомзв'язку.
3.5. Позапланові перевірки додержання користувачами РЧР умов ліцензій і дозволів у сфері використання РЧР здійснюються органом державного нагляду на підставі надходження у письмовій формі заяви про виявлення порушень користувачем РЧР законодавства у сфері використання РЧР, порушень умов ліцензій та дозвільних документів, або з метою перевірки виконання розпорядження про усунення виявлених порушень.
Обсяги та терміни проведення позапланових перевірок аналогічні плановим перевіркам.
3.6. При здійсненні державного нагляду за використанням РЧР органи державного нагляду проводять цільові інспекційні перевірки. Цільові інспекційні перевірки - це перевірки, які здійснюються стосовно дотримання користувачем РЧР вимог конкретних нормативно-правових документів у галузі зв'язку та сфері використання РЧР.
3.7. Підставою для здійснення цільової інспекційної перевірки можуть бути:
- порушення параметрів випромінювань, зареєстровані при здійсненні радіочастотного моніторингу;
- створення радіозавад, які становлять небезпеку людському життю, національній безпеці та обороноздатності держави;
- використання РЧР без законних на те підстав;
- доручення Держкомзв'язку;
- звернення Генерального штабу Збройних Сил України;
- звернення та повідомлення правоохоронних органів щодо порушень нормативно-правових документів у галузі зв'язку та сфері використання РЧР, які потребують термінового реагування;
- результати планових та позапланових перевірок інших користувачів РЧР, під час яких виявлені порушення з боку даного користувача;
- невиконання у визначені терміни вимог приписів, розпоряджень, наданих посадовими особами органу державного нагляду.
3.8. Для проведення планової, позапланової або цільової інспекційної перевірки користувачів РЧР посадовим особам органу державного нагляду видається посвідчення на проведення перевірки користувача РЧР (додаток 1), яке підписується начальником Центру "Укрчастотнагляд", його заступниками або начальниками регіональних ДІЕ і засвідчується відповідною печаткою.
За рішенням керівників ДІЕ України або регіональних ДІЕ може створюватись комісія із залученням за взаємною згодою фахівців інших підприємств.
3.9. Посвідчення реєструються в журналах обліку посвідчень, сторінки яких мають бути пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою (додаток 2).
3.10. Для проведення планових та позапланових перевірок можуть за їх згодою залучатись фахівці центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, правоохоронних органів тощо.
3.11. Термін проведення планової, позапланової або цільової інспекційної перевірки становить до п'яти робочих днів, який у разі великого обсягу робіт може бути продовжений начальником Центру "Укрчастотнагляд" (його заступником або начальником регіональної ДІЕ) на п'ять робочих днів.
4. Порядок проведення перевірок
4.1. Про проведення планової або позапланової перевірки орган державного нагляду, який здійснює перевірку, письмово (листом, факсом) або телефонограмою (зареєстрованою у встановленому законодавством порядку) не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку перевірки повідомляє користувача РЧР.
Про проведення цільової інспекційної перевірки орган державного нагляду повідомляє користувача РЧР безпосередньо перед початком перевірки.
4.2. На початку проведення планових, позапланових та інспекційних перевірок посадові особи органу державного нагляду повинні пред'явити керівнику (уповноваженому представнику) користувача РЧР (юридична особа) або користувачу РЧР (фізична особа) посвідчення на проведення перевірки та службові посвідчення із зазначеними повноваженнями (додатки 3, 4).
4.3. Голова комісії (посадова особа органу державного нагляду) у Журналі відвідання користувача РЧР, який ведеться користувачем РЧР, зазначає термін та мету відвідання, свої посаду і прізвище. Указані дані засвідчуються підписом голови комісії (посадової особи органу державного нагляду).
4.4. Користувач РЧР під час перевірки дотримання ним ліцензійних умов, умов наданих дозволів, стандартів, норм і правил у сфері використання РЧР надає особам, які здійснюють перевірку, усі необхідні для проведення перевірки документи та забезпечує умови для її проведення.
4.5. При проведенні перевірки користувача РЧР комісія (посадова особа органу державного нагляду) перевіряє:
4.5.1. Наявність ліцензій, сертифікатів та інших дозвільних документів, передбачених законодавством України.
4.5.2. Додержання ліцензіатом особливих умов використання РЧР, зазначених у ліцензії.
4.5.3. Додержання користувачами РЧР параметрів випромінювання і норм припустимих радіозавад.
4.5.4. Відповідність параметрів обладнання мережі користувача РЧР наданим ліцензіям та дозволам. Наявність незаконно діючих РЕЗ та РВП.
4.5.5. Додержання користувачами РЧР технічних умов приєднання мереж радіозв'язку та РЕЗ до мереж електрозв'язку загального користування.
4.5.6. Своєчасність подання повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії та відповідних дозволів на використання РЕЗ та РВП.
4.5.7. Своєчасність виконання користувачем РЧР розпоряджень про усунення порушень ліцензійних умов, наданих органом ліцензування, та приписів, наданих органом державного нагляду.
4.5.8. Своєчасність та повноту здійснення платежів за використання РЧР.
4.5.9. Своєчасність та повноту здійснення передбачених чинними нормативно-правовими актами платежів Центру "Укрчастотнагляд" та регіональним ДІЕ.
4.5.10. Відповідність кількості наявних у користувача РЕЗ заявленим у реєстраційній відомості та додатку до договору на роботи, пов'язані з наглядом за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС РЕЗ користувача.
4.5.11. Дотримання користувачами РЧР чинного законодавства у сфері використання РЧР та запобігання правопорушенням у цій сфері.
4.6. При виявленні порушень у сфері використання РЧР, якщо вони тягнуть відповідальність згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення, посадові особи органу державного нагляду складають протоколи та протягом трьох робочих днів передають їх начальникам відповідних ДІЕ для розгляду та прийняття рішення.
5. Порядок оформлення результатів перевірок
5.1.За результатами інспекційних перевірок органом ліцензування або органами державного нагляду складається акт перевірки додержання користувачем РЧР нормативно-правових актів, умов ліцензій, дозволів та нормативно-технічних документів у сфері використання РЧР (далі - акт перевірки), який оформлюється таким чином:
5.1.1. Після проведення перевірки уповноважені посадові особи органу державного нагляду (далі - посадові особи) складають у двох примірниках акт перевірки (додаток 5).
5.1.2. Обидва примірники акта перевірки підписуються посадовими особами, які проводили перевірку. Один примірник акта перевірки надається керівнику (уповноваженому представнику) користувача РЧР (юридична особа) або користувачу РЧР (фізична особа, у тому числі і суб'єкт підприємницької діяльності), який перевірявся. Другий примірник зберігається органом державного нагляду, який здійснив перевірку.
5.1.3. Керівник користувача РЧР (юридична особа) або його уповноважений представник, або користувач РЧР (фізична особа) на другому примірнику акта перевірки особисто засвідчує, що ознайомлений з актом перевірки і отримав один примірник, ставить свій підпис, дату і печатку. У разі необхідності користувач РЧР додає зауваження до акта, про що зазначає під час ознайомлення з результатами перевірки.
Для філій та інших структурних підрозділів - керівник або його уповноважений представник на другому примірнику акта перевірки особисто засвідчує, що ознайомлений з актом перевірки і отримав один примірник, ставить свій підпис, дату і печатку.
5.1.4. У разі відмови користувача РЧР від ознайомлення з актом перевірки або підписання акта перевірки (у тому числі й з зауваженнями), голова комісії або посадова особа органу державного нагляду робить відповідний запис в акті перевірки про те, що ця особа відмовилася від ознайомлення з актом або з актом ознайомлена, але від підпису відмовилася (також засвідчується підписами інших членів комісії або посадових осіб, які здійснювали перевірку).
У цьому разі один примірник акта перевірки протягом не більш ніж трьох робочих днів після завершення перевірки органом державного нагляду, який здійснював перевірку, направляється рекомендованим листом з повідомленням про вручення користувачеві РЧР.
5.2. Користувач РЧР має право дати письмові пояснення щодо причин виявлених порушень і викласти зауваження щодо змісту акта та проведення перевірки, що є невід'ємною частиною акта перевірки.
5.3. Порушення, викладені в акті перевірки, повинні мати посилання на конкретні пункти, розділи, статті нормативно-правових актів, ліцензій та дозвільних документів. Довільне викладення або трактування вимог нормативно-правових актів посадовими особами, які здійснювали перевірку та/або користувачами РЧР не допускається.
5.4. Забороняється включати до акта перевірки відомості та порушення, які не було виявлено безпосередньо під час перевірки, раніше виявлені порушення, які було усунено користувачем РЧР, та інші відомості, які не підтверджені документально.
5.5. У разі виявлення порушень користувачами РЧР вимог чинного законодавства у сфері використання РЧР чи умов ліцензії , які не є підставою для анулювання ліцензії на використання РЧР, у відповідності до результатів актів перевірки орган державного нагляду, що здійснював перевірку, оформлює розпорядження або приписи встановленої форми (додатки 6, 7).
При цьому:
5.5.1. Центр "Укрчастотнагляд" або регіональні ДІЕ протягом не більш ніж десяти робочих днів з дати складання акта перевірки надсилає користувачеві РЧР приписи щодо усунення виявлених порушень рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
5.5.2. Держкомзв'язку на підставі виявлених порушень умов ліцензії за результатами перевірок органами державного нагляду згідно пункту 9 статті 19 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" видає відповідне розпорядження про усунення порушень та/чи тимчасове припинення дії ліцензії на термін до 1 місяця, яке передається (надсилається) рекомендованим листом з повідомленням про вручення користувачу РЧР не пізніше трьох робочих днів з дати його прийняття.
5.6. У разі усунення користувачем РЧР виявлених порушень протягом десяти робочих днів з дати складання акта перевірки, якщо це підтверджено документально і не потребує додаткової перевірки, розпорядження або приписи не видаються.
5.7. Користувач РЧР, який одержав розпорядження або припис про усунення порушень чинного законодавства у сфері використання РЧР, зобов'язаний в установлений в розпорядженні або приписі строк усунути виявлені порушення та в письмовій формі сповістити про це орган, який видав це розпорядження або припис.
5.8. У разі невиконання користувачем РЧР розпорядження або припису про усунення виявлених порушень та/або ненадання ним відповідної інформації орган державного нагляду складає акт про повторне порушення чинного законодавства у сфері використання РЧР.
5.9. Невиконання припису, наданого органом державного нагляду користувачеві РЧР, тягне за собою відповідальність у відповідності до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
5.10. У разі повторного порушення користувачем РЧР умов ліцензій та умов наданих дозволів орган державного нагляду готує документи про притягнення користувача РЧР до адміністративної відповідальності (додатки 8, 9) та/або звертається до органу ліцензування з пропозицією стосовно порушення питання про анулювання ліцензії на використання РЕЗ. До звернення додається документальне підтвердження порушень.
6. Анулювання ліцензій та припинення дії РЕЗ та РВП
6.1. Регіональні ДІЕ в разі виявлення підстав для анулювання Ліцензії, які викладені в пункті 13 постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2001 N 112 "Про порядок надання ліцензій на використання радіочастотного ресурсу України", надсилають оформлений акт перевірки до Центру "Укрчастотнагляд", який не пізніше п'яти робочих днів з дати складання акта перевірки повинен представити його до органу ліцензування для вирішення в установленому порядку питання про анулювання ліцензії.
6.2. Держкомзв'язку, при виявленні порушень ліцензійних умов, які є підставою для анулювання ліцензії, а також при отриманні від Центру "Укрчастотнагляд" актів перевірки з пропозиціями про анулювання ліцензії, приймає рішення про анулювання ліцензії на використання РЧР. Протягом 10 днів з дати виявлення підстав для анулювання ліцензії копія прийнятого рішення передається (надсилається) ліцензіату рекомендованим листом з повідомленням про вручення особисто не пізніше трьох робочих днів з дати його прийняття (з обгрунтуванням причин її анулювання). Копія рішення про анулювання ліцензії надсилається Державній податковій адміністрації України та Центру "Укрчастотнагляд".
6.3. Припинення використання РЕЗ (РВП) користувач РЧР здійснює одразу після набрання чинності рішення Держкомзв'язку про анулювання ліцензії на використання РЧР.
Центр "Укрчастотнагляд" або регіональна ДІЕ на підставі рішення Держкомзв'язку про анулювання ліцензії протягом не більше ніж трьох днів приймає рішення про анулювання частотних присвоєнь, наданих користувачеві РЧР, і направляє рекомендованим листом з повідомленням про вручення користувачеві РЧР обов'язковий для виконання припис на припинення використання РЕЗ (РВП), передбачений пунктом 4 статті 18 Закону України "Про радіочастотний ресурс України".
6.4. РЕЗ (РВП), які використовуються після одержання рішення про анулювання ліцензії або припису на припинення використання РЕЗ (РВП), вважаються незаконно діючими, і щодо користувачів РЧР, які їх використовують, органи державного нагляду повинні вживати заходів, передбачених чинним законодавством.
6.5. Рішення органу ліцензування про анулювання ліцензії може бути оскаржено в судовому порядку.
7. Права посадових осіб органів державного нагляду за використанням РЧР
Посадові особи Держкомзв'язку, Центру "Укрчастотнагляд" та регіональних ДІЕ (керівники та їх заступники, державні інспектори та інспектори електрозв'язку, а також інші працівники цих органів, спеціально уповноважені наказами їх керівників) при здійсненні планових, позапланових та цільових інспекційних перевірок мають право:
7.1. На доступ на територію користувача РЧР, у виробничі та інші приміщення з метою перевірки розміщених у них РЕЗ та РВП, для обстеження і з'ясування питань, безпосередньо пов'язаних з перевіркою.
7.2. Ознайомлюватися з документами, пов'язаними з напрямком, що перевіряється.
7.3. Отримувати копії (ксерокопії) документів, безпосередньо пов'язаних з напрямками, що перевіряються.
7.4. Отримувати від користувача РЧР письмові пояснення та інформацію з питань, що виникають під час перевірки.
7.5. Перевіряти наявність обладнання, яке використовує користувач РЧР, проводити вимірювання технічних характеристик обладнання та мережі зв'язку, визначати їх відповідність наданим ліцензіям, сертифікатам, дозволам, нормам, стандартам самостійно або з використанням вимірювального обладнання користувача РЧР.
7.6. Перевіряти наявність у користувача РЧР відповідних ліцензій, дозвільних документів, сертифікатів, передбачених чинними нормативно-правовими актами.
7.7. У межах своїх повноважень надавати обов'язкові для виконання розпорядження (приписи) про усунення порушень і недоліків у сфері використання радіочастотного ресурсу.
7.8. У межах своїх повноважень надавати обов'язкові для виконання розпорядження (приписи) про припинення використання РЕЗ та РВП, які використовуються з порушенням чинних нормативно-правових актів або параметри випромінювання яких не відповідають зазначеним у дозвільних документах.
7.9. На підставі статті 18 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" обмежувати, тимчасово зупиняти чи припиняти використання РЕЗ та РВП, які використовуються з порушенням чинних нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів.
7.10. Порушувати в установленому законом порядку питання щодо притягнення до відповідальності юридичних і фізичних осіб, винних у порушенні законодавства про використання радіочастотного ресурсу України.
7.11. Перевіряти дотримання користувачем РЧР вимог нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів щодо порядку приєднання його технічних засобів до мережі зв'язку загального користування.
8. Обов'язки посадових осіб органів державного нагляду за використанням РЧР
Посадові особи Держкомзв'язку, Центру "Укрчастотнагляд" та регіональних ДІЕ (керівники та їх заступники, державні інспектори та інспектори електрозв'язку, а також інші працівники цих органів, спеціально уповноважені наказами їх керівників) при здійсненні планових, позапланових та цільових інспекційних перевірок зобов'язані:
8.1. Керуватись у своїй роботі нормами законодавства України.
8.2. Об'єктивно відображати стан справ щодо додержання користувачами РЧР вимог нормативно-правових актів України.
8.3. Забезпечувати збереження державної таємниці та нерозголошення конфіденційної інформації користувача РЧР.
9. Відповідальність посадових осіб органів державного нагляду за використанням РЧР
9.1. Посадові особи Держкомзв'язку, Центру "Укрчастотнагляд" та регіональних ДІЕ (керівники та їх заступники, державні інспектори та інспектори електрозв'язку, а також інші працівники цих органів, спеціально уповноважені наказами їх керівників) при здійсненні планових, позапланових та цільових інспекційних перевірок несуть відповідальність у порядку, визначеному чинним законодавством, за таке:
9.1.1. Необ'єктивне відображення в акті перевірки даних про діяльність користувача РЧР.
9.1.2. Приховування фактів порушень чи зловживань, допущених користувачем РЧР.
9.1.3. Інші дії, учинені в процесі перевірки, які порушують чинне законодавство України.
9.2. Рішення і дії посадових осіб, які здійснюють державний нагляд за використанням радіочастотного ресурсу, можуть бути оскаржені в десятиденний термін:
начальника ДІЕ України - у Держкомзв'язку;
начальника регіональної ДІЕ - у начальника ДІЕ України;
інших посадових осіб ДІЕ України та регіональних ДІЕ - у начальника ДІЕ України або начальника регіональної ДІЕ відповідно.
9.3. Посадові особи Держкомзв'язку, начальник ДІЕ України або начальник регіональної ДІЕ протягом десяти днів розглядають скарги та приймають щодо них відповідні рішення, які є обов'язковими для виконання. Про наслідки розгляду повідомляється заявник.
10. Права й обов'язки користувачів РЧР
10.1. Користувачі РЧР мають право:
використовувати РЧР згідно із Законом України "Про радіочастотний ресурс України" та іншими нормативно-правовими актами;
згідно із законодавством України оскаржувати в суді дії голови та членів комісії, яка проводила перевірку, та посадових осіб органу державного нагляду, а також рішення про анулювання ліцензії на використання РЧР та наданих йому частотних присвоєнь.
10.2. Користувачі радіочастотного ресурсу України зобов'язані:
додержуватися вимог нормативно-правових документів у сфері зв'язку та використання РЧР, умов наданих ліцензій та дозволів, а також утримуватися від будь-яких дій, які можуть призвести до порушень законодавства про використання радіочастотного ресурсу України;
подавати до Держкомзв'язку графік використання РЧР із зазначенням послідовності регіонів;
повідомляти орган, який видав ліцензію та/чи відповідний дозвіл, про тимчасове або постійне припинення використання РЧРдіочастотного ресурсу України;
надавати посадовим особам Центру "Укрчастотнагляд" та регіональних ДІЕ інформацію щодо тактико-технічних характеристик, розміщення РЕЗ та РВП, а також пред'являти на їх вимогу відповідні ліцензії, дозволи, сертифікати та інші документи, які належать до питань використання радіочастотного ресурсу України;
своєчасно вносити збір за використання радіочастотного ресурсу України, здійснення нагляду за його використанням та інші платежі, передбачені нормативно-правовими актами України;
своєчасно подавати довідки до регіональних ДІЕ про сплату щомісячного збору за використання РЧР;
своєчасно надавати до Держкомзв'язку щорічні звіти за використання РЧР.
Заступник начальника
Управління радіотехнологій
та використання радіочастот


В.П.Звєрєв
Додаток 1
до пункту 3.8 Положення
про державний нагляд за
використанням
радіочастотного ресурсу
України
-----------------------------------------------------------------
(найменування органу, який видав посвідчення)
ПОСВІДЧЕННЯ
на проведення перевірки користувачів РЧР
від "______" ____________ 200__ р. N _____
Видане голові комісії ___________________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
та членам комісії : _____________________________________________
_____________________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
для проведення _______________ перевірки користувача РЧР ________
(вид перевірки)
_________________________________________________________________
(найменування об'єкта перевірки, адреса)
щодо додержання вимог нормативно-правових актів та
нормативно-технічних документів, які регламентують діяльність у
сфері використання радіочастотного ресурсу України.
у термін з "___" __________ 200_ р. до "___" __________ 200_ р.
Керівник органу державного нагляду ______________________

................
Перейти до повного тексту