1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
Н А К А З
18.03.2003 N 30/64
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 березня 2003 р.
за N 240/7561
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 280/635 від 02.09.2010 )
Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт
Відповідно до статей 8 та 20 Закону України від 1 червня 2000 року "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Указу Президента України від 25 травня 2000 року N 721 "Питання Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва" і постанови Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2000 року N 1698 "Про затвердження переліку органів ліцензування"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт (додається).
2. Департаменту контролю та дозвільної системи Держпідприємництва України (Апатенко О.П.) та Управлінню державної землевпорядної експертизи, нормування і ліцензування робіт Держкомзему України (Моцун О.І.) в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню державної землевпорядної експертизи, нормування і ліцензування робіт Держкомзему України (Моцун О.І.) забезпечити публікацію цього наказу в засобах масової інформації.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держпідприємництва України Третьякова С.І. та першого заступника Голови Державного комітету України по земельних ресурсах Кулініча В.В.
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Голова Державного комітету
України по земельних ресурсах


О.В.Кужель

А.С.Даниленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України з питань
регуляторної політики та
підприємництва і Державного
комітету України по
земельних ресурсах
18.03.2003 N 30/64
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 березня 2003 р.
за N 240/7561
ПОРЯДОК
контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Указу Президента України від 25 травня 2000 року N 721 "Питання Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва", постанови Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2000 року N 1698 "Про затвердження переліку органів ліцензування", спільного наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Державного комітету України по земельних ресурсах від 13 лютого 2001 року N 28/18 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 лютого 2001 року за N 174/5365, та інших нормативно-правових актів.
1.2. Контроль за додержанням суб'єктами господарювання (далі - ліцензіати) Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт (далі - Ліцензійні умови) здійснюють Державний комітет України по земельних ресурсах (далі - Держкомзем) як орган ліцензування, Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва (і його територіальні органи) (далі - Держпідприємництво) як спеціально уповноважений орган з питань ліцензування (далі - органи контролю) у межах своїх повноважень шляхом проведення планових і позапланових перевірок.
2. Організація перевірок
2.1. Планові перевірки додержання ліцензіатом Ліцензійних умов проводяться органами контролю згідно з річним планом перевірок, який затверджується наказом органу контролю. Держкомзем та Держпідприємництво узгоджують ці плани з метою недопущення проведення перевірок одного й того самого суб'єкта господарювання частіше одного разу на рік.
2.2. Позапланові перевірки здійснюються органами контролю лише на підставі надходження до них у письмовій формі заяви (повідомлення) про порушення ліцензіатом Ліцензійних умов або з метою перевірки виконання розпоряджень про усунення порушень Ліцензійних умов.
2.3. Для проведення перевірки орган контролю видає розпорядчий документ (наказ) про призначення голови та членів комісії і посвідчення (додаток 1) для проведення перевірки за підписом керівника органу контролю (його заступника), яке засвідчується печаткою органу контролю.
2.4. Посвідчення реєструється в журналі обліку (додаток 2) з посиланням на розпорядчий документ. Сторінки журналу обліку мають бути пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою.
2.5. До участі у перевірках можуть залучатися фахівці центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, представники громадських організацій, науково-дослідних установ тощо (за їх згодою).
2.6. Орган контролю повідомляє ліцензіата про проведення планової перевірки письмово або телефонограмою не пізніше ніж за п'ять робочих днів до дня проведення зазначеної перевірки.
Термін проведення перевірки становить не більше ніж п'ять робочих днів. У разі великого обсягу робіт, за рішенням керівника органу контролю термін перевірки може бути продовжений до десяти робочих днів.
3. Права комісії з перевірки дотримання Ліцензійних умов
Голова та члени комісії (далі - комісія) мають право витребовувати у ліцензіата матеріали та інформацію, пов'язану з провадженням ліцензійного виду господарської діяльності, та виконання ним Ліцензійних умов.
Комісія має право перевіряти:
можливість ліцензіата забезпечити виконання Ліцензійних умов, установлених для виду господарської діяльності, зазначеного в ліцензії;
наявність спеціалістів, які зазначені в документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії, та документи про їх освіту і кваліфікацію;
наявність матеріально-технічної бази, яка зазначена в документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;
документацію стосовно ліцензійної діяльності та відповідність виконаних робіт вимогам земельного законодавства України та нормативно-правових актів;
наявність копії ліцензії, що підтверджує право філії або іншого структурного підрозділу ліцензіата на провадження певного виду господарської діяльності на підставі отриманої ліцензії;
наявність рішень про створення філії, відокремлених структурних підрозділів ліцензіата, відповідність затверджених положень чинному законодавству;
своєчасність повідомлення органу ліцензування про зміни в документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензій;
своєчасність переоформлення ліцензій;
виконання розпоряджень про усунення порушень Ліцензійних умов;
наявність довідки органу ліцензування про прийняття заяви на переоформлення ліцензії або про прийняття заяви про видачу дубліката ліцензії тощо;
інші документи та матеріали, пов'язані з провадженням господарської діяльності щодо проведення землевпорядних та землеоціночних робіт.
4. Обов'язки комісії
Голова та члени комісії зобов'язані:
керуватись у своїй роботі виключно нормами законодавства України;
об'єктивно відображати стан додержання ліцензіатами Ліцензійних умов.
Голова та члени комісії є відповідальними згідно з чинним законодавством.
5. Порядок оформлення результатів перевірки
5.1. За результатами перевірки органу контролю складається акт перевірки про додержання суб'єктом господарювання Ліцензійних умов (згідно з формою, наведеною у додатку 3) у двох примірниках. Один примірник акта перевірки надається керівнику ліцензіата (юридичній особі) або ліцензіату (суб'єкту підприємницької діяльності - фізичній особі), який перевірявся, або його уповноваженому представнику, другий - зберігається в органі контролю, який здійснив перевірку.
5.1.1. За результатами спільної перевірки органами контролю складається акт перевірки про додержання суб'єктом господарювання Ліцензійних умов у двох примірниках. Один примірник акта перевірки надається керівнику ліцензіата (юридичній особі) або ліцензіату (суб'єкту підприємницької діяльності - фізичній особі), який перевірявся, або його уповноваженому представнику, другий примірник надається органу контролю, а його копія - спеціально уповноваженому органу з питань ліцензування.
5.1.2. Факт ознайомлення з актом перевірки та отримання належного йому примірника засвідчують із зазначенням дати:
керівник ліцензіата (юридичної особи) або його уповноважений представник - особистим підписом та печаткою суб'єкта господарювання;
ліцензіат (суб'єкт підприємницької діяльності - фізична особа) - особистим підписом та печаткою (у разі її наявності).
5.1.3. У разі відмови керівника ліцензіата (юридичної особи) або ліцензіата (суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи) чи його уповноваженого представника від підписання акта перевірки голова або член комісії в акті робить запис про те, що ця особа від підписання відмовилась. Запис про відмову від підписання посвідчується членами комісії.
Керівник ліцензіата або його уповноважений представник (юридична особа), ліцензіат (суб'єкт підприємницької діяльності - фізична особа) мають право дати пояснення та викласти зауваження щодо змісту акта та проведення перевірки. Ці документи є невід'ємною частиною акта.
5.1.4. Виявлені порушення, зафіксовані в акті перевірки, мають бути підтверджені посиланнями на конкретні пункти, розділи, статті чинних нормативно-правових актів. Довільне викладення або трактування вимог нормативно-правових актів не допускається.
5.1.5. Забороняється вносити до акта перевірки відомості та порушення, які не підтверджені документально.
6. Анулювання ліцензії
6.1. Орган контролю у разі виявлення в ході перевірки порушень, які не є підставами для анулювання ліцензії, не пізніше десяти робочих днів з дати складання акта перевірки додержання ліцензіатом Ліцензійних умов видає розпорядження про усунення виявлених порушень Ліцензійних умов та у триденний строк вручає або надсилає (листом з повідомленням) його ліцензіату.
6.2. У разі усунення ліцензіатом зазначених у акті перевірки порушень Ліцензійних умов до прийняття розпорядження про їх усунення та надання органу ліцензування документів, які це підтверджують і не потребують додаткової перевірки, розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов не видається.
6.3. При ненадходженні у встановлений строк інформації про виконання розпорядження про усунення порушень орган контролю, який видав дане розпорядження, здійснює позапланову перевірку виконання розпорядження про усунення порушень.
6.4. У разі невиконання ліцензіатом розпорядження про усунення виявлених порушень Ліцензійних умов орган контролю складає акт про невиконання розпорядження про усунення виявлених порушень Ліцензійних умов, який є підставою для анулювання ліцензії.
Акт про невиконання розпорядження про усунення виявлених порушень Ліцензійних умов складається за результатами перевірки.
Територіальні органи Держпідприємництва направляють копію акта про невиконання розпорядження щодо усунення виявлених порушень Ліцензійних умов до центрального апарату Держпідприємництва, який звертається до Держкомзему з пропозицією про анулювання ліцензії і повідомляє про це відповідний територіальний орган.
Держкомзем на підставі акта про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов приймає рішення щодо анулювання ліцензії.
6.5. Підставою для анулювання ліцензії є:
заява ліцензіата про анулювання ліцензії;
акт про повторне порушення Ліцензійних умов протягом терміну дії ліцензії;
акт про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб'єктом господарювання для одержання ліцензії;
акт про встановлення факту неподання в установлений строк повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії;
акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов;
акт про встановлення факту передачі ліцензії або її копії іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської діяльності;

................
Перейти до повного тексту