1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 48 від 25.01.2002
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 лютого 2002 р.
за N 126/6414
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 451 від 06.05.2015 )
Про внесення змін до Правил обов'язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових та приладдя, затверджених наказом Держстандарту України від 17.01.97 N 23
Відповідно до статті 14 Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію та сертифікацію" від 10.05.93 N 46-93 та на виконання статті 8 Закону України від 15.11.2001 N 2779-III "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо державної підтримки автомобілебудівної промисловості України"
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Правил обов'язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових та приладдя, затверджених наказом Держстандарту України від 17.01.97 N 23 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 11.02.97 за N 29/1833, із змінами, внесеними наказом Держстандарту України від 25.09.2000 N 572, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15.01.2001 за N 17/5208, такі зміни і доповнення:
1) пункт 1.2 викласти у такій редакції:
"1.2. Правила є обов'язковими для органів із сертифікації ДТЗ, акредитованих випробувальних лабораторій (центрів), а також суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та фізичних осіб, у тому числі іноземних";
2) розділ 2 доповнити новим пунктом 2.4 такого змісту:
"2.4. Сертифікація ДТЗ, складових частин, що були в користуванні та ввозяться в Україну, - це процедура, під час якої перевіряється і засвідчується відповідність конструкції виробу вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів, нормативів і стандартів, а також його стан (наявність змін конструкції) на час увезення в Україну";
3) пункт 3.2 викласти у такій редакції:
"3.2. Об'єктами сертифікації в Системі УкрСЕПРО є: автомобілі, автобуси, тролейбуси, мотоцикли, мопеди, причіпи, напівпричіпи, що:
а) виготовлені в Україні або ввозяться в Україну (нові, у тому числі складові та приладдя до них);
б) ввозяться в Україну (такі, що були в користуванні, а також кузови та шасі згідно з кодами 87.06 та 87.07 Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності - далі УКТ ЗЕД) .
Не підлягають сертифікації згідно з цими Правилами:
- тихохідні ДТЗ, конструктивна швидкість яких не перевищує 25 км/г;
- ДТЗ, які призначені виключно для військових потреб або для використання яких на дорогах загального користування існують спеціальні правила";
4) пункт 3.6 після слів "проведення сертифікації ДТЗ" доповнити словом "(нових)";
5) розділ 3 доповнити новим пунктом 3.8 такого змісту:
"3.8. Порядок проведення сертифікації ДТЗ, шасі та кузовів за кодами 87.06 і 87.07 УКТ ЗЕД, що були в користуванні (далі - ДТЗ, що були в користуванні), передбачає:
- подання заявки на сертифікацію;
- розгляд та прийняття рішення за заявкою; при цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. ( Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року) щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії);
- прийняття виробу випробувальною лабораторією (центром);
- складання опису конструкції та випробування виробу;
- аналіз одержаних результатів і прийняття рішення про можливість надання сертифіката відповідності;
- оформлення сертифіката відповідності та занесення його до Єдиного реєстру сертифікованої в Україні продукції";
6) підпункт 4.1.1 викласти в такій редакції:
"4.1.1. Для проведення сертифікації нових ДТЗ, їх складових частин та приладдя заявник подає до органу із сертифікації заявку згідно з додатком 1, а для ДТЗ, що були в користуванні, - згідно з додатком 9";
7) абзац третій підпункту 4.2.1 викласти в такій редакції:
"- проводять експертизу наданих документів.
Органи із сертифікації у разі наявності повідомлення про офіційне схвалення типу ДТЗ, що були в користуванні, та/або протоколів сертифікаційних випробувань на них (з урахуванням варіанта та версії), виданих компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р., здійснюють їх зарахування, якщо наведені у них результати відповідають вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів, нормативів і стандартів. У цьому разі випробування об'єкта сертифікації на відповідність Правилам ЄЕК ООН не проводяться. У разі відсутності вказаних документів проводяться випробування за всіма обов'язковими вимогами";
8) пункт 4.2 доповнити новим підпунктом 4.3.2 такого змісту:
"4.3.2. Сертифікація ДТЗ, що були в користуванні і ввозяться на митну територію України, проводиться за схемою 1 додатка 5";
9) пункт 4.10 доповнити новим підпунктом 4.10.7 такого змісту:
"4.10.7.Опис конструкції ДТЗ, що був у користуванні, складається акредитованою в Системі УкрСЕПРО випробувальною лабораторією (центром) за формою, що наведена в додатку 3";
10) пункт 4.14 доповнити підпунктом 4.14.2 такого змісту:
"4.14.2. Для сертифікації нових ДТЗ та ДТЗ, що були в користуванні, заявник подає до органу із сертифікації ДТЗ заявку згідно з додатком 1 або додатком 9.
Орган із сертифікації ДТЗ:
- укладає із заявником договір про проведення робіт із сертифікації;
- надає заявнику рішення за заявкою та довідку про укладання такого договору для подання митним органам відповідно до Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.97 N 1211" ;
11) пункт 4.16 доповнити новим підпунктом 4.16.7 такого змісту:
"4.16.7. Сертифікація кузовів та шасі транспортних засобів за кодами 87.06 та 87.07 УКТ ЗЕД як нових, так і тих, що були в користуванні, що ввозяться на митну територію України, здійснюється як зібрані транспортні засоби.

................
Перейти до повного тексту