1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 980 від 06.06.2001


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 червня 2001 р.
за N 522/5713
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 750 від 10.05.2006 )
Про затвердження Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 567 від 28.03.2002 )
На виконання Закону України від 18.05.2000 N 1723-III "Про Державну програму приватизації", постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2001 N 422 "Про закупівлю послуг в процесі приватизації", а також з метою впорядкування процедури закупівель послуг інформаційно-рекламного спрямування
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України (додається).
2. Управлінню інформаційно-маркетингової роботи (Воробйова С.Г.) в п'ятиденний термін з дня затвердження цього наказу забезпечити подання Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України на державну реєстрацію в Міністерство юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Гришана Ю.П.
Голова Фонду О.Бондар
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
06.06.2001 N 980
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 червня 2001 р.
за N 522/5713
ПОЛОЖЕННЯ
про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України
1. Сфера застосування
Це Положення застосовується при закупівлі всіх послуг, що здійснюється за рахунок коштів, передбачених пунктом 126 Державної програми приватизації на 2000-2002 роки, затвердженої Законом України від 18.05.2000 N 1723-III "Про Державну програму приватизації" для здійснення інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності з проведення приватизації, оперативного висвітлення приватизаційних процесів в Україні в засобах масової інформації, та у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 N 422 "Про закупівлю послуг в процесі приватизації".
2. Загальні умови
2.1. Процедуру закупівель здійснює Фонд державного майна України (далі - Фонд) за рішенням тендерної комісії, склад якої затверджується окремим наказом Фонду.
2.2. Підставою для здійснення процедури закупівель (роботи тендерної комісії) є Інвестиційно-маркетингова програма, що затверджується Головою Фонду.
3. Тендерна комісія
3.1. Для здійснення закупівлі послуг відповідно до цього Положення створюється тендерна комісія у складі семи осіб, з числа яких призначається голова комісії та відповідальний секретар. До роботи в комісії можуть залучатись експерти/консультанти (за їх згодою) з правом дорадчого голосу.
3.2. Основними функціями комісії є:
прийняття рішення про застосування процедури закупівель;
розгляд та затвердження умов процедури закупівель;
розгляд та затвердження тендерної документації;
розгляд та затвердження критеріїв оцінки пропозицій;
розгляд та оцінка тендерних пропозицій;
визначення переможця;
ведення протоколів засідань комісії;
подання протокольних рішень тендерної комісії на затвердження Голові Фонду.
3.3. Засідання комісії вважається правочинним за умови участі в ньому не менше п'яти членів комісії. Усі рішення, крім рішення щодо оцінки тендерних пропозицій, приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. За однаковою кількістю голосів "за" і "проти" вирішальний голос належить голові комісії.
3.4. Розкриття комісією тендерних пропозицій може здійснюватися за участю претендентів. Комісія може запросити експертів і спостерігачів до участі у процедурі розкриття конвертів.
3.5. Усі засідання комісії оформлюються протоколами за підписом голови комісії та секретаря комісії.
4. Процедури здійснення закупівель
Закупівля може здійснюватись шляхом таких процедур:
закупівля в одного виконавця;
торги з обмеженою участю.
5. Умови застосування процедури закупівлі в одного виконавця
5.1. Закупівля в одного виконавця - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з виконавцем після проведення з ним переговорів.
5.2. Ця процедура застосовується Фондом у разі:
відсутності конкуренції на послуги, які можуть бути виконані лише певним виконавцем, і при цьому немає альтернативи;
потреби у наданні первісним виконавцем додаткових послуг, призначених для часткової зміни або розширення обсягу послуг, коли заміна виконавця може призвести до закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними послугами або ці послуги технічно чи економічно пов'язані з первісним замовленням;
виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з дорученнями Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України в межах компетенції Фонду.
5.3. Рішення про закупівлю із застосуванням даної процедури приймається тендерною комісією на підставі обгрунтування пропозиції керівником структурного підрозділу Фонду, відповідального за цей напрямок роботи. На засідання комісії можуть бути запрошені представники виконавця та експерти.
5.4. Критерії кваліфікації послуг як таких, що не мають конкуренції:
5.4.1. Компанія, що надає послуги, є монополістом на даному сегменті ринку.
5.4.2. Послуги, що надаються компанією, не мають альтернативи з точки зору співвідношення обсягу аудиторії, яку охоплює виконавець, та структури цільової аудиторії, виходячи з напрямку передбачуваної закупівлі замовника або з технічних причин.
5.4.3. Послуги, що надаються виконавцем, є універсальними для замовника. Обгрунтуванням цього може бути відповідність виконавця таким умовам:
наявність позитивного досвіду роботи з Фондом;
наявність у виконавця умов для якісного виконання широкого спектру послуг, щодо отримання яких у даний момент є потреба у замовника або така потреба виникне ближчим часом, згідно з Інвестиційно-маркетинговою програмою;
ціна послуг не перевищує середньоринкову, що визначається за результатами співставлення цінових пропозицій згідно з прайс-листами інших виконавців (загальною кількістю не менше п'яти), відібраних із числа переможців рейтингових досліджень.
6. Процедура торгів з обмеженою кількістю учасників
6.1. Умови застосування процедури торгів з обмеженою кількістю учасників:

................
Перейти до повного тексту