- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 965 від 05.06.2001 | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 червня 2001 р. за N 514/5705 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду
державного майна
N 758 від 11.05.2006 )
Про затвердження Положення про порядок проведення Фондом державного майна України науково-дослідних робіт із залученням сторонніх організацій
На виконання Державної програми приватизації на 2000-2002 роки, затвердженої Законом України "Про Державну програму приватизації" від 18 травня 2000 року
N 1723-III, відповідно до частини другої статті 2 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22 лютого 2000 року
N 1490-III, постанови Кабінету Міністрів України від 6 травня 2001 року
N 422 "Про закупівлю послуг в процесі приватизації", а також з метою регламентації отримання послуг сторонніх організацій для проведення науково-дослідних робіт, упорядкування їх розгляду, посилення контролю за ходом їх виконання та підвищення ефективності використання результатів науково-дослідних робіт у практичній діяльності органів приватизації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок проведення Фондом державного майна України науково-дослідних робіт із залученням сторонніх організацій, що додається.
2. Головному управлінню стратегії реформування власності (Білько В.О.) у п'ятиденний термін з дня затвердження цього наказу забезпечити подання Положення про порядок проведення Фондом державного майна України науково-дослідних робіт із залученням сторонніх організацій на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Головному управлінню стратегії реформування власності у місячний термін з дня державної реєстрації цього наказу забезпечити публікацію Положення про порядок проведення Фондом державного майна України науково-дослідних робіт із залученням сторонніх організацій в "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію".
4. Скасувати наказ Фонду державного майна України від 22 грудня 1999 року N 2405 "Про створення науково-експертної ради при Фонді державного майна України".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Фонду державного майна України М.Чечетова.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України
05.06.2001 N 965
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 червня 2001 р.
за N 514/5705
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення Фондом державного майна України науково-дослідних робіт із залученням сторонніх організацій
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок проведення Фондом державного майна України (далі - Фонд) науково-дослідних робіт із залученням сторонніх організацій за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України.
1.2. Метою цього Положення є регламентація отримання послуг сторонніх організацій для проведення науково-дослідних робіт (далі - НДР), упорядкування розгляду НДР, посилення контролю за ходом їх виконання, підвищення ефективності використання результатів НДР у практичній діяльності органів приватизації.
1.3. Закупівля послуг для проведення НДР може здійснюватися шляхом таких процедур:
- торгів з обмеженою участю;
- закупівлі в одного виконавця.
2. Термінологія
2.1. Цим пунктом визначаються основні терміни, які використовуються під час закупівлі послуг для проведення НДР. Під час закупівлі послуг для проведення НДР нижченаведені терміни мають таке значення:
Потенційний виконавець - юридична особа, яка відповідає кваліфікаційним вимогам, що встановлені для виконавця НДР.
Пакет тендерної документації (тендерна документація) - пакет документів, який розробляється і містить вичерпну інформацію щодо всіх умов і правил тендерного відбору. Надається потенційним виконавцям разом із запрошенням.
Кваліфікаційні вимоги - вимоги, яким має відповідати юридична особа, яка пропонується виконавцем конкретної НДР. Визначаються при застосуванні зазначених способів закупівлі послуг. Готуються керівниками структурних підрозділів Фонду та подаються разом з пропозиціями щодо проведення НДР.
Технічна пропозиція - пропозиція, яка включає в себе кваліфікаційні характеристики учасника торгів, що засвідчує його здатність якісно виконати роботу, а також підхід до виконання технічного завдання, терміни виконання НДР, кількісні та якісні показники результатів своєї роботи тощо.
Фінансова пропозиція - розмір суми коштів, яку пропонує учасник торгів для оплати його послуг. Сума не повинна перевищувати суму, зазначену в тендерній документації.
3. Науково-експертна рада
3.1. Науково-експертна рада Фонду державного майна України (далі - Рада) - це постійно діючий колегіальний орган, що створюється Фондом державного майна України з метою:
визначення (обгрунтування) тематики НДР з питань теорії та практики приватизації, післяприватизаційного періоду, корпоративного управління, передприватизаційної підготовки підприємств, структурної перебудови галузей, інвестиційної діяльності, забезпечення інформованості з питань приватизації та діяльності підприємств;
організації роботи Фонду, пов'язаної з проведенням НДР;
контролю за ходом і якістю виконання НДР.
3.2. До складу Ради входять за поданням державних і недержавних структур їх представники, діяльність яких пов'язана з реформуванням відносин власності, а також відомі фахівці та експерти в сфері здійснення та забезпечення економічних реформ в Україні. У складі Ради визначається голова, заступник голови та секретар, які обов'язково є представниками Фонду.
3.3. До роботи в Раді можуть залучатися спеціалісти державних органів, недержавних та міжнародних організацій, провідні вчені за їхньою згодою.
3.4. Здійснення членами Ради своїх функцій проводиться на безоплатній основі.
3.5. Персональний склад Ради в кількості 12 осіб затверджується наказом Голови Фонду.
3.6. На голову Ради, заступника голови Ради та секретаря Ради покладається виконання організаційної роботи, пов'язаної з діяльністю Ради, розробка пропозицій щодо планів роботи Ради і порядку денного засідань Ради, координація роботи членів Ради.
3.7. При застосуванні Радою процедури закупівлі в одного виконавця член Ради, у тому числі голова Ради, заступник голови Ради, який запропонував потенційного виконавця як виконавця НДР, позбавляється права брати участь у голосуванні щодо визначення цієї юридичної особи виконавцем НДР.
3.8. Засідання Ради вважаються повноважними за умови присутності на засіданні більш як половини її членів. За згодою Ради в засіданнях Ради можуть брати участь особи, які не входять до складу Ради.
3.9. Усі рішення приймаються простою більшістю голосів. Члени Ради повинні бути повідомлені про порядок денний наступних засідань і забезпечені необхідними для роботи матеріалами не менш як за 2 дні до початку засідань.
3.10. Протоколи засідань Ради затверджуються головою Ради. Ведення протоколів засідань Ради покладається на секретаря Ради.
3.11. Голова Ради, заступник голови Ради та секретар Ради здійснюють поточний контроль за виконанням рішень Ради, а також вирішують невідкладні питання щодо її діяльності в період між засіданнями Ради.
3.12. Основними принципами діяльності Ради є:
додержання чинного законодавства;
додержання принципу конкуренції (під час проведення торгів з обмеженою участю);
колегіальність прийняття рішень;
повнота розгляду поданих пропозицій;
обгрунтованість прийнятих рішень;
незалежність членів Ради;
професійність членів Ради.
3.13. До основних функцій Ради належать:
розгляд пропозицій щодо проведення НДР та визначення тематики НДР;
визначення суми коштів на проведення кожної НДР;
визначення способу закупівлі послуг сторонніх організацій для проведення НДР;
схвалення запрошення на торги з обмеженою участю, технічного завдання на виконання НДР та пакета тендерної документації на предмет наявності в ньому документів, необхідних для успішного проведення торгів;
визначення переліку потенційних виконавців, які будуть запрошені до участі в торгах;
визначення виконавця НДР (у разі застосування процедури закупівлі в одного виконавця);
розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників тендерного відбору;
визначення переможця тендерного відбору та учасника, який посів друге місце.
3.14. Рада має право прийняти рішення щодо застосування процедури закупівлі послуг в одного виконавця з урахуванням того, що:
послуги можуть бути надані тільки певним потенційним виконавцем у зв'язку зі специфікою досліджень;
потенційний виконавець, що пропонується, має попередній досвід надання Фонду аналогічних послуг;
потенційний виконавець, що пропонується, має генеральну угоду з Фондом про надання аналогічних послуг;
НДР є продовженням попередньої НДР, яку виконував потенційний виконавець, що пропонується;
існує нагальна потреба в проведенні НДР у зв'язку з виникненням обставин, яких Фонд не міг передбачити.
3.15. Процедура торгів з обмеженою участю може застосовуватися Радою з урахуванням того, що:
відсутні умови, зазначені в пункті 3.14;
закупівля послуг у зв'язку з їх спеціальним призначенням становить державну таємницю.
4. Підготовка до проведення НДР
4.1. Керівники структурних підрозділів Фонду на відповідний запит голови Ради або його заступника готують пропозиції на поточний рік щодо проведення НДР із залученням сторонніх організацій та надають їх секретарю Ради.
4.2. Пропозиції обов'язково повинні містити:
1) назву НДР; анотацію до НДР; проект технічного завдання на виконання НДР; пропозиції щодо обсягу фінансування кожної НДР; кваліфікаційні вимоги до виконавців НДР; прізвище, ім'я та по батькові відповідальних за проведення НДР керівників структурних підрозділів Фонду;
2) якщо пропонується застосування процедури закупівлі в одного виконавця, - обгрунтовані пропозиції щодо застосування такої процедури з детальною інформацією про потенційного виконавця НДР, яка підтверджує відповідність його кваліфікаційним вимогам;
3) якщо пропонується застосування процедури торгів з обмеженою участю, - перелік потенційних виконавців НДР з детальною інформацією про кожного, яка підтверджує відповідність їх кваліфікаційним вимогам.
4.3. Анотація до НДР обов'язково повинна включати в себе:
актуальність НДР для Фонду;
перелік документів, на виконання яких пропонується проведення НДР (закони України; укази, розпорядження та доручення Президента України; постанови, розпорядження та доручення Кабінету Міністрів України та ін.);
кінцевий результат роботи з обов'язковим зазначенням того, як і де він буде використовуватись Фондом.
4.4. Секретар Ради узагальнює надані пропозиції і готує відповідні матеріали разом з порядком денним засідання Ради до чергового засідання Ради.
4.5. Після схвалення Радою проведення НДР та визначення процедури закупівлі послуг сторонніх організацій для виконання НДР відповідальні за проведення НДР керівники структурних підрозділів Фонду:
- у разі застосування процедури закупівлі послуг в одного виконавця організовують укладання договорів із виконавцями на створення (передачу) науково-технічної продукції після проведення з ними переговорів;
- у разі застосування процедури торгів з обмеженою участю організовують відбір виконавця НДР відповідно до наведеної нижче процедури.
5. Процедура торгів з обмеженою участю
5.1. Під час проведення торгів з обмеженою участю тендерні пропозиції мають право надавати лише ті потенційні виконавці, які запрошені Фондом узяти участь у торгах.
5.2. Під час проведення торгів з обмеженою участю Фонд запрошує до участі в процедурі закупівлі таку кількість потенційних виконавців, яка могла б забезпечити вибір найбільш вигідної пропозиції та конкуренцію, але не менше двох.
5.3. У запрошенні до торгів з обмеженою участю обов'язково зазначається така інформація:
назва НДР, короткий опис НДР, бажані строки виконання;
реквізити Фонду як замовника;
місце та дата розкриття тендерних пропозицій.
5.4. Разом із запрошенням до участі в торгах Фонд надсилає тендерну документацію.
5.5. Строк для подання тендерних пропозицій має становити 15 календарних днів від дати відправлення запрошення до участі в торгах. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 10 календарних днів, про що зазначається в тендерній документації.
................Перейти до повного тексту