- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 76 від 30.04.93 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 травня 1993 р. за N 54 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державного комітету статистики
N 47 від 27.01.2004 )
Про порядок затвердження форм державної статистичної звітності
по проведенню державних статистичних спостережень та з метою вдосконалення організації роботи Мінстату України з питань державної статистичної звітності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок перегляду діючих і введення нових форм державної статистичної звітності (додається).
2. Надіслати Порядок управлінню статистики Республіки Крим,
обласним, Київському і Севастопольському міським управлінням статистики, а необхідні витяги з нього, що стосуються загальних положень, - міністерствам, відомствам, державним комітетам, корпораціям, концернам, іншим об'єднанням, регіональним органам влади.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ ЦСУ УРСР від 3 квітня 1991 року N 80 "Про порядок розгляду пропозицій міністерств і відомств по введенню табелів (переліків) звітності і внесення змін до статистичної звітності об'єднань, підприємств, організацій і установ".
4. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на заступника Міністра статистики Жука О. П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінстату України
30.04.1993 N 76
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 1993 р.
за N 54
ПОРЯДОК ПЕРЕГЛЯДУ ДІЮЧИХ І ВВЕДЕННЯ НОВИХ ФОРМ ДЕРЖАВНОЇ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ
I. Загальні положення
1. Державна статистична звітність - це статистична звітність, форми якої затверджуються Мінстатом України, або, за його згодою, регіональними органами державної статистики.
На відміну від державної статистичної звітності форми галузевої статистичної звітності затверджуються безпосередньо відповідними міністерствами, відомствами, державними комітетами, концернами, корпораціями, іншими об'єднаннями для виконання завдань, що входять до їх компетенції, за погодженням з Мінстатом України.
Державна статистична звітність може бути регулярною, яка збирається з певною періодичністю (як правило, місячною, квартальною, піврічною, річною), або разовою, коли статистичні спостереження провадяться лише на певну дату.
2. Державна статистична звітність складається з форм звітів, розробка яких здійснюється органами державної статистики (централізована звітність), та форм, які розробляються безпосередньо міністерствами, відомствами, державними комітетами, концернами, корпораціями, іншими об'єднаннями (нецентралізована звітність).
Перші в абсолютній більшості мають міжгалузевий, другі - галузевий або обмежений міжгалузевий характер. В усіх випадках державна статистична звітність має забезпечувати загальнодержавні інтереси і нести в собі інформацію переважно соціально-економічного характеру, що забезпечує обгрунтований аналіз розвитку народного господарства України або її регіонів і задовольняє потреби управління на державному рівні.
Безоплатне забезпечення звітних одиниць бланками форм централізованої державної статистичної звітності здійснює Мінстат України та його регіональні органи. Ці ж питання щодо нецентралізованої державної звітності знаходяться у віданні відповідних міністерств, відомств, державних комітетів, концернів, корпорацій, інших об'єднань.
3. Форми регулярної державної статистичної звітності на наступний рік затверджуються (перезатверджуються) до 1 травня поточного року; форми, що вводяться в оперативному порядку, - не пізніше, ніж за 3 місяці до моменту введення їх у дію.
Форми і програми одноразових державних спостережень затверджуються не пізніше, ніж за 5 місяців до початку обстеження.
4. Строк дії форми регулярної державної статистичної звітності, як правило, має бути розрахований не менш як на 3 роки.
Кожна пропозиція по внесенню будь-яких змін до діючої форми повинна випливати з конкретних реальних соціально-економічних обставин і бути в достатній мірі обгрунтована.
5. Пропозиції щодо зміни діючих або введення нових форм державної статистичної звітності на наступний рік вносяться до Мінстату України (або його регіональних органів) до 1 березня поточного року тільки за поданням керівництва міністерства, відомства, державного комітету, концерну, корпорації, інших структур, а також регіональних органів влади з обов'язковим доданням проектів форм та інструкцій по їх заповненню, а за необхідності - і відповідних форм первинного обліку.
Всі пропозиції повинні передбачати раціоналізацію і уніфікацію звітності, бути спрямовані на вдосконалення інформаційної бази для вивчення та аналізу ходу економічних реформ, ураховувати практику міжнародних статистичних організацій і, разом з тим, виключати можливість подальшого збільшення загальних обсягів показників державної статистичної звітності з відповідних питань.
6. Обсяг державної статистичної звітності в цілому по народному господарству України визначається в Загальнодержавному табелі форм державної статистичної звітності, що затверджується Міністром статистики і до якого щорічно вносяться відповідні зміни та доповнення.
7. Обсяг державної статистичної звітності для конкретного міністерства, відомства, державного комітету, концерну, корпорації, іншого об'єднання доцільно визначати у відомчому табелі форм звітності, який готується (формується) на основі Загальнодержавного табеля, узгоджується з Мінстатом України і після затвердження доводиться до підвідомчих підприємств, установ та організацій.
................Перейти до повного тексту