1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
БОРИСПІЛЬСЬКА МИТНИЦЯ
(аеропорт Бориспіль)
Н А К А З
30.11.2005 N 654
Про введення в дію "Технології взаємодії посадових осіб Бориспільської митниці, ДМА "Бориспіль" і авіакомпанії "Аеросвіт" під час обслуговування вантажів, що перевозяться літаками авіакомпанії "Аеросвіт"
На виконання вимог Митного кодексу України від 11.07.2002 N 92-IV та з урахуванням вимог Положення про склади тимчасового зберігання, затвердженого наказом Держмитслужби України від 07.10.2003 N 674, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.11.2003 за N 1061/8382,
НАКАЗУЮ:
1. Ввести в дію спільну "Технологію взаємодії посадових осіб Бориспільської митниці, ДМА "Бориспіль" і авіакомпанії "Аеросвіт" під час обслуговування вантажів, що перевозяться літаками авіакомпанії "Аеросвіт" (далі - Технологія) (додається).
2. Начальнику загального відділу довести наказ до підрозділів митного оформлення Бориспільської митниці.
3. Начальникам підрозділів митного оформлення забезпечити ознайомлення особового складу з наказом та неухильне виконання вимог Технології.
4. Начальникам відділу МО N 6, відділу інформаційної роботи та митної статистики довести до суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності введену в дію Технологію.
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на першого заступника начальника митниці.
Загальний контроль залишаю за собою.
Начальник митниці О.С.Більчук
ЗАТВЕРДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. начальника Генеральний директор Генеральний директор
Бориспільської ДМА "Бориспіль" авіакомпанії
митниці "Аеросвіт"
________________ ____________________ _____________________
О.С.Більчук О.Ф.Шишков В.М.Потемський
"___"______ 2005 "___"__________ 2005 "___"___________ 2005
ТЕХНОЛОГІЯ
взаємодії посадових осіб Бориспільської митниці, ДМА "Бориспіль" і авіакомпанії "Аеросвіт" під час обслуговування вантажів, що перевозяться літаками авіакомпанії "Аеросвіт"
1. Загальні положення
1.1. Технологія взаємодії посадових осіб Бориспільської митниці, ДМА "Бориспіль" і авіакомпанії "Аеросвіт" під час обслуговування вантажів, що перевозяться літаками авіакомпанії "Аеросвіт" (далі - Технологія) розроблена з урахуванням Конвенції про міжнародну цивільну авіацію (Чикаго, 1944), Митного кодексу України, Повітряного кодексу України, Закон України про державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації, інших нормативно-правових актів з питань повітряних перевезень і митної справи.
Технологія визначає порядок взаємодії підрозділів авіакомпанії "Аеросвіт" (далі - АК "Аеросвіт") та ДМА "Бориспіль" під час обробки та здійснення митного контролю й митного оформлення вантажів та пошти АК "Аеросвіт".
1.2. Терміни, що вживаються в цій Технології, мають те ж значення, що й у чинному законодавстві України.
1.3. Визначення й скорочення:
AWB (Airwaybill) - авіаційна вантажна накладна;
ULD - стандартний засіб пакування (Unit Load Device);
АБ - авіаційна безпека;
АК - авіакомпанія;
АСУТП - автоматизована система управління технологічним процесом ДМА "Бориспіль";
ВКВПБ на безпеку - відділ контролю вантажу, пошти та бортових припасів на безпеку ДМА "Бориспіль";
ВКПВ - відділ контролю за переміщенням вантажів Бориспільської митниці;
ВМО6 - відділ митного оформлення N 6 Бориспільської митниці;
ВМО7 - відділ митного оформлення N 7 Бориспільської митниці;
ГОВ - група обробки вантажів авіакомпанії "Аеросвіт";
ДВП - директорат вантажних перевезень авіакомпанії "Аеросвіт";
ДПП - добовий план польотів;
КН та ПО - комплекс наземного та пасажирського обслуговування ДМА "Бориспіль";
МКУ - Митний кодекс України;
МЛС - митний ліцензійний склад авіакомпанії "Аеросвіт";
ОНП - особиста номерна печатка посадової особи Бориспільської митниці;
ОЦ САБ - оперативний центр САБ ДМА "Бориспіль";
ПД - попередня декларація;
ПМК - штамп "Під митним контролем" посадової особи Бориспільської митниці;
ПП - попереднє повідомлення;
ПС - повітряне судно;
САБ - служба авіаційної безпеки ДМА "Бориспіль";
CM (Cargo manifest) - зведена вантажна відомість на рейс;
СМП - служба митних процедур авіакомпанії "Аеросвіт";
СПВО - служба поштово-вантажного обслуговування ДМА "Бориспіль";
СТЗ - склад тимчасового зберігання авіакомпанії "Аеросвіт".
1.4. Дані про виконання операцій прийняття, зберігання та видачі вантажів фіксуються в Журналі обліку товарів на СТЗ і в АСУТП "Вантажний термінал" СПВО.
2. Увезення вантажів на митну територію України
2.1. Вивантаження вантажів з ПС
2.1.1. На підставі попередньої інформації, отриманої каналами SITA, AFTN, про кількість і характер вантажів, що прибувають певним рейсом, начальник зміни ГОВ:
визначає необхідну кількість і вид технічних засобів для АК "Аеросвіт";
згідно "Норм використання технічних ресурсів СПВО" телефоном інформує диспетчера КН та ПО та диспетчера СПВО про необхідність виконання обслуговування поточного рейса. При цьому диспетчер КН та ПО і диспетчер СПВО віддають необхідні розпорядження вантажникам КН та ПО та водію транспортного засобу аеропорту, відповідно, (згідно з технологічним графіком обслуговування ПС та своїх функціональних обов'язків);
призначає вантажника СТЗ, відповідального за прийняття вантажу на СТЗ.
2.1.2. По прибутті до місця стоянки ПС, вантажник СТЗ інформує про транспортні засоби, що надійшли, старшого ланки вантажників КН та ПО для керування їх підгоном до ПС та, за дозволом агента ДВП, на виконання розвантажувальних робіт вантажниками КН та ПО.
2.1.3. Вивантаження вантажів здійснюється вантажниками КН та ПО на підставі AWB, CM й інших товаросупровідних документів за дозволом посадової особи ВМО7 та під її контролем. Дозвіл надається шляхом проставлення на AWB, CM та товаросупровідних документах відбитка штампу ПМК.
2.1.4. За дозволом посадової особи ВМО7 (штамп ПМК) на вивантаження вантажу/пошти, агент ДВП одержує від уповноваженого члена екіпажу ПС товаросупровідні документи на вантаж (AWB, CM, поштову накладну, інші товаросупровідні документи).
2.1.5. Якщо при розвантаженні вантажу з борту ПС виявлено пошкодження упаковки чи наявність вантажу без супровідних документів, агент ДВП вносить до CM відомості про кількість місць з пошкодженою упаковкою та/або без документів. Запис завіряється підписами агента ДВП, вантажника СТЗ і посадової особи ВМО7.
Вантажі, що надійшли без документів або мають пошкодження упаковки, направляються в спеціально визначене для цього місце на СТЗ та зберігаються окремо від інших вантажів.
2.1.6. AWB, CM й інші товаросупровідні документи, що надійшли без вантажу, повертаються агенту ДВП.
2.1.7. Від ПС до СТЗ вантажі переміщуються під контролем ОЦ САБ.
2.1.8. Вантажник СТЗ приймає вантажі до перевезення на СТЗ шляхом вчинення на CM запису "Прийнято до перевезення _______ місць і товаросупровідні документи _______________" й завіряє його зазначенням посади, дати, ініціалів, прізвища, а також проставляє особистий підпис.
2.2. Розміщення вантажів на СТЗ
2.2.1. Розвантаження вантажів із транспортного засобу СПВО для розміщення їх на СТЗ здійснюється на підставі товаросупровідних документів (CM, AWB тощо) з відбитком штампа ПМК посадової особи ВМО7, яка дала дозвіл на розвантаження ПС, а CM з відбитком штампа ПМК посадової особи ВМО6, яка контролює розміщення цих вантажів на СТЗ.
2.2.2. Комірник СТЗ одержує від вантажника СТЗ супровідні документи на вантаж (AWB, CM, інші товаросупровідні документи) і дає йому вказівку щодо вивантаження вантажу з транспортних засобів СПВО (з урахуванням характеру вантажу та першочерговості його прийняття).
Розміщення вантажів на СТЗ здійснюється вантажниками СТЗ за вказівками комірника СТЗ під контролем посадової особи ВМО6.
2.2.3. Вантажник СТЗ, ознайомившись з особливостями вантажу та умовами його обробки (згідно з маркуванням на упаковці та даними у AWB), приступає до вивантаження і сортування вантажу на піддони згідно AWB, безпосередньо із транспортних засобів СПВО.
2.2.4. При розвантаженні вантажів із транспортних засобів СПВО перевіряється кількість місць вантажу згідно з AWB і стан упакування.
2.2.5. Якщо під час розвантаження вантажів з борту ПС або розміщення їх на СТЗ було виявлено факт ушкодження вантажу чи при розміщенні вантажу на СТЗ виявлено розбіжності між фактичною кількістю місць, вагою вантажу та даними, зазначеними в товаросупровідних документах (AWB, CM тощо), комірником СТЗ у присутності посадової особи митниці складається "Акт про невідповідність товарів відомостям, зазначеним у потрібних для здійснення митного контролю документах, про пошкодження товарів чи їх упаковки або маркування" (далі - Акт), форму якого затверджено наказом Держмитслужби України від 18.11.02 N 630.
Акт складається в 3-х примірниках і підписується всіма особами (комірник СТЗ, агент ДВП, посадова особа ВМО6), які брали участь в огляді вантажу при розміщені на СТЗ. Посадова особа митниці проставляє відбиток штампа ПМК. Перший примірник Акта залишається у комірника СТЗ, другий передається посадовій особі митниці, третій - агенту ДВП.
Додатково комірником СТЗ в присутності посадової особи ВМО6 та агента ДВП складаються акт про несправність (Notice of Non-Delivery - Irregularity Report - IRP) і акт про ушкодження вантажу (Cargo-Damage Report - CDR) у трьох екземплярах. Ці акти підписуються представником митного органу, агентом ДВП та комірником СТЗ. Перший примірник залишається у комірника СТЗ, другий передається агенту ДВП.

................
Перейти до повного тексту