1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 599 від 25.10.2000
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної митної служби N 673 від 24.11.2000 )
Про затвердження Тимчасового порядку прийняття Держмитслужбою об'єктів митної інфраструктури на територіях спеціальних (вільних) економічних зон, на яких запроваджується режим спеціальної митної зони (спеціальний митний режим)
На виконання законів України, які визначають порядок утворення та функціонування спеціальних (вільних) економічних зон, на територіях яких запроваджується режим спеціальної митної зони (спеціальний митний режим), в окремих регіонах України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тимчасовий порядок прийняття Держмитслужбою об'єктів митної інфраструктури на територіях спеціальних (вільних) економічних зон, на яких запроваджується режим спеціальної митної зони (спеціальний митний режим), що додається.
2. Начальникам митниць:
2.1. Довести зазначений Тимчасовий порядок до місцевих органів самоврядування та місцевих державних адміністрацій, органів господарського розвитку й управління спеціальних (вільних) економічних зон.
2.2. Своєчасно інформувати Держмитслужбу про дату остаточного обстеження й прийняття об'єктів митної інфраструктури на території спеціальних (вільних) економічних зон.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Служби Соболя І.М.
Голова Служби Ю.П.Соловков
Затверджено
наказом Держмитслужби України
від 25 жовтня 2000 р. N 599
Тимчасовий порядок прийняття Держмитслужбою об'єктів митної інфраструктури на територіях спеціальних (вільних) економічних зон, на яких запроваджується режим спеціальної митної зони (спеціальний митний режим)
Тимчасовий порядок прийняття Держмитслужбою об'єктів митної інфраструктури на територіях спеціальних (вільних) економічних зон, на яких запроваджується режим спеціальної митної зони (спеціальний митний режим) (далі - Тимчасовий порядок), розроблено відповідно до Закону України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон", законів України про створення спеціальних (вільних) економічних зон в окремих регіонах, Митного кодексу України та інших законодавчих актів з метою дотримання митними органами єдиної методології під час приймання Держмитслужбою об'єктів митної інфраструктури на територіях спеціальних (вільних) економічних зон.
Організація фінансування робіт з облаштування об'єктів митної інфраструктури на території спеціальної (вільної) економічної зони (далі - СЕЗ) здійснюються органом господарського розвитку й управління СЕЗ.
Підставою для обстеження та прийняття Держмитслужбою об'єктів митної інфраструктури на території СЕЗ є повідомлення органу господарського розвитку й управління СЕЗ про завершення всіх робіт з облаштування території, об'єктів митної інфраструктури, про отримання необхідних дозволів державних органів на експлуатацію об'єктів.
Для прийняття об'єктів митної інфраструктури Держмитслужбою чи за її дорученням регіональною митницею створюється комісія, до складу якої можуть входити представники центрального апарату Держмитслужби, регіональних митниць та митниць, місцевих держадміністрацій і органів господарського розвитку й управління СЕЗ. Комісією може проводитися попередня перевірка стану готовності до експлуатації об'єктів митної інфраструктури на території СЕЗ. За результатами попередньої перевірки складається протокол, у якому мають бути відображені виявлені недоліки з питань, які вноситимуться до акта про прийняття об'єкта.
Прийняття об'єктів митної інфраструктури на території СЕЗ здійснюється за актом, який складається комісією, й у разі усунення всіх недоліків, виявлених під час попередніх перевірок, затверджується Держмитслужбою чи уповноваженою нею регіональною митницею.
Акт про прийняття в експлуатацію об'єктів митної інфраструктури затверджується Держмитслужбою в разі дотримання таких вимог:
1. Територія СЕЗ має бути огороджена по периметру таким чином, щоб забезпечувати запобігання несанкціонованому й неконтрольованому проникненню та переміщенню на неї або за її межі фізичних осіб, транспортних засобів, товарів та інших предметів. З урахуванням характеру виробництва, особливостей розташування на місцевості, режиму пропуску на територію СЕЗ тощо регіональна митниця може встановлювати додаткові вимоги до обладнання огорожі та забезпечення охорони території СЕЗ (наявність договору зі службою охорони, якщо в підприємства відсутні підрозділи, які здійснюють охорону території; освітлення в нічний час; застосування електронної системи охорони та спостереження; мобільний контроль; установлення вишок для візуального спостереження).

................
Перейти до повного тексту