1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Департамент митних інформаційних
технологій та статистики
Л И С Т
20.09.2011 N 18/01-15-5730-ЕП
Начальнику Київської
регіональної митниці,
начальникам митниць
Про надання додаткових технічних вимог до СЗНЗ в частині інформаційного обміну з АСМО та придбання обладнання та загальносистемного ПЗ
З метою забезпечення доведення до суб'єктів ЗЕД (СТЗ, МЛС, ВМК тощо) вимог стосовно виконання листа Держмитслужби України від 16.09.2011 N 11.1/2-18/13084-ЕП "Про вимоги до облаштування місць прибуття системами відеоспостереження та зчитування номерних знаків" та на виконання вимог розпорядження від 06.09.2011 N 55/2-р надаємо додаткові технічні вимоги до систем зчитування номерних знаків (далі - СЗНЗ) в частині забезпечення інформаційного обміну з автоматизованою системою митного оформлення "Інспектор-2006" (далі - АСМО) та придбання обладнання для СЗНЗ відповідно до пп. 2.2 зазначеного листа Держмитслужби України (додаються).
Звертаю Вашу увагу на таке:
- додаткові технічні вимоги відповідно до пп. 2.2 до СЗНЗ в частині їхньої взаємодії з АСМО та придбання обладнання є попередніми та робочими, які в подальшому можуть уточнюватися та доповнюватися;
- прошу також поінформувати учасників ЗЕД (СТЗ, МЛС та ВМК тощо) про необхідність звернення до ДМІТС виключно через відповідальних осіб від митниць, призначених забезпечувати взаємодію з такими учасниками ЗЕД.
Т.в.о. начальника ДМІТС О.О.Ніколайчук
Додаток
до листа від 20.09.2011
N 18/01-15-5730-ЕП
ДОДАТКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до СЗНЗ в частині інформаційного обміну з АСМО та придбання обладнання і загальносистемного ПЗ
1. Загальні та структурно-технологічні вимоги до суб'єктів ЗЕД (їхніх територій та інфраструктури) та СЗНЗ
1.1. Загальні вимоги до суб'єктів ЗЕД (їхніх територій та інфраструктури)
1.1.1. Номери транспортних засобів (далі - ТЗ) мають відповідати структурним вимогам та вимогам до оформлення (чистоти) згідно з Венською конвенцією від 08.11.1968 "Конвенція про дорожній рух" з виправленнями та доповненнями (витяг з "Конвенції про дорожній рух" та посилання на джерело інформації наведено у додатку 1 до цих "Додаткових технічних вимог до СЗНЗ ...").
Суб'єкти ЗЕД (СТЗ, МЛС, ВМК тощо) мають забезпечити таку відповідність перед прийняттям ТЗ на власну територію та при покиданні ТЗ їхньої території (бажано із зазначенням цієї вимоги у вигляді окремого друкованого оголошення, яке доцільно розмістити на дошці об'яв підприємства).
1.1.2. Інфраструктура зв'язку суб'єктів ЗЕД має передбачати підключення до мережі Інтернет із достатньою пропускної спроможністю, яка визначається з урахуванням темпів прибуття/вибуття ТЗ, та мати відповідні засоби зв'язку та обчислювальної техніки.
1.1.3. Суб'єкти ЗЕД мають бути оснащені засобами обміну інформацією (машинними носіями, смарт-картами, флеш-накопичувачами тощо) із засобами обчислювальної техніки митних підрозділів, що розташовані на їхньої території.
1.1.4. Суб'єкти ЗЕД мають бути оснащені системами ідентифікації власних працівників та працівників, що виконують певні функції в інтересах суб'єкта на підставі укладених договорів (угод тощо) із сторонніми організаціями.
1.1.5. Виконувані операції та трансакції в автоматизованих системах суб'єктів ЗЕД мають підтверджуватися обов'язковим записом до пакету електронних даних (в першу чергу, відомостей про розпізнаний номер транспортного засобу, дату та час виконання операції), що мають передаватися до АСМО митного органу, відомостей про особу (її ідентифікатор), яка цю операцію (трансакцію) виконувала.
1.2. Структурно-технологічні вимоги до СЗНЗ
1.2.1. СЗНЗ має забезпечувати одночасне (або послідовне) сканування переднього номера ТЗ (тягача / вантажівки) та заднього номера напівпричепу (причепу) при в'їзді на територію (виїзді з території), а також фіксацію фронтального вигляду ТЗ у будь-який час доби в момент коли ТЗ знаходиться перед в'їздом на територію (виїздом з території) .
При наявності процедури зважування СЗНЗ має забезпечувати одночасне сканування переднього номера ТЗ (тягача) та заднього номера напівпричепу (причепу) при в'їзді на вагову платформу, а також фіксацію фронтального вигляду ТЗ у будь-який час доби.
2. Вимоги до організації інформаційного обміну СЗНЗ із АСМО
2.1. Загальні вимоги до інформаційного обміну СЗНЗ з АСМО
2.1.1. Обмін інформацією СЗНЗ з АСМО для суб'єктів ЗЕД, що:
- мають митні підрозділи, які розташовані на їхньої території, здійснюється з використанням засобів зв'язку та телекомунікацій таких митних підрозділів;
- не мають митних підрозділів, які розташовані на їхньої території, здійснюється з використанням засобів мережі Інтернет.
2.1.2. Першочергова передача даних від суб'єкта ЗЕД до АСМО здійснюється при реєстрації фактів в'їзду ТЗ на територію суб'єкта та виїзду ТЗ з території суб'єкта. У другу чергу здійснюється передача інших даних при наявності проміжних операцій з ТЗ, що виконуються на території суб'єкта у проміжок часу між в'їздом ТЗ на територію та виїздом з території.
2.1.3. Передача даних від суб'єкта ЗЕД до АСМО здійснюється у темпі в'їзду ТЗ на територію та виїзду відразу ж після завершення реєстрації фактів в'їзду/виїзду ТЗ на/з території суб'єкта, а при наявності на території суб'єкта митного підрозділу відразу ж після передачі інформації при прибуття/вибуття ТЗ до підрозділу (посадової особи), що відповідає за контроль доставки вантажів.
2.2. Вимоги до інформаційного обміну СЗНЗ з АСМО при наявності митних підрозділів на території суб'єкта
2.2.1. Обмін даними між автоматизованою системою обліку (далі - АСО) суб'єкта ЗЕД та АСМО є двонаправленим та здійснюється з використанням машинного носія інформації, на якому зафіксовані дані щодо певних видів операції, а також певних даних (наприклад, реєстраційних номерів ТЗ, дати та часу прибуття/вибуття на/з території тощо), а також інших реквізитів, склад яких буде уточнюватися.
Запис даних необхідних для передачі до АСМО виконується працівником суб'єкта ЗЕД на машинний носій інформації з використанням спеціального пристрою запису/зчитування та відповідного програмного забезпечення (далі - ПЗ).
Обмін даними з АСМО здійснюється безпосередньо після зчитування даних з цього носія у базу даних АСМО працівником митного органу, що виконує певну операцію, на своєму робочому місці, яке має бути обладнане аналогічним пристроєм для зчитування (запису) інформації з відповідного типу машинного носія.
Обмін даними з АСО суб'єкта ЗЕД здійснюється безпосередньо після зчитування даних з цього носія у базу даних АСО працівником суб'єкта ЗЕД, що виконує певну операцію, на своєму робочому місці, яке має бути обладнане аналогічним пристроєм для зчитування (запису) інформації з відповідного типу машинного носія.
2.2.2. При наявності проміжних операцій з ТЗ, що виконуються на території суб'єкта у проміжок часу між в'їздом ТЗ на територію та виїздом з території обмін даними здійснюється з використанням машинного носія інформації, на якому зафіксовані певні дані щодо реєстраційних номерів ТЗ, дати та часу виконання цієї операції, а також інших реквізитів, склад яких буде уточнюватися. Обмін даними здійснюється безпосередньо після зчитування (запису) даних з цього носія у базу даних АСМО працівником митного органу, що виконує певну операцію.
3. Вимоги до обладнання та загальносистемного програмного забезпечення СЗНЗ, що необхідно придбати та встановити
3.1. Загальні вимоги до технічних параметрів СЗНЗ*
Вимоги до технічних параметрів системи (в'їзд, виїзд та одні терези):
- кількість відеокамер - 6 штук (за умови окремого в'їзду - камера спереду та позаду ТЗ; окремого виїзду - камера спереду та позаду ТЗ та одних ваг - камера спереду та позаду ТЗ; інакше кількість відеокамер визначається з урахування фактичної кількості перелічених характеристик - в'їздів, виїздів та ваг);
- розподільна здатність цифрового перетворення сигналів аналогових відеокамер - 704 х 576 пікселів;
- розподільна здатність IP-відеокамер - оптимально 800 х 600 пікселів, але не гірше ніж 702х576 (стандартне відео зображення);
- час зберігання оперативної відеоінформації - 90 діб;
- час зберігання фотоінформації і бази номерних знаків - 1 рік;
- швидкість запису відеоінформації - 3 кадр / сек по кожному каналу;
- швидкість відображення відеоінформації - до 25 кадр / сек по кожному каналу;
- кількість робочих місць оператора - не менше 2;
- умови експлуатації активного обладнання запису, обробки та зберігання відеоінформації (в приміщенні): - температура від +10 град.С до +40 град.С, вологість до 95% без конденсації;
- умови експлуатації теле - та відеокамер (просто неба): - температура від -30 град.С до +40 град.С, вологість до 100% без конденсації;
- ступінь захисту теле - та відеокамер: IP66.
3.2. Вимоги до загальносистемного (базового) програмного забезпечення СЗНЗ
Базове програмне забезпечення повинно виконувати:
- одночасний вивід на Монітор відеоспостереження зображень, що надходять від декількох відеокамер (розміщення ТЗ на вагах, передній номер, задній номер, показання ваг) на одному дисплеї комп'ютера;
- пріоритетне виведення відеозображень від тривожних або активних відеокамер;
- зміна кількості вікон відеоспостереження та їх розкладки на Моніторі відеоспостереження;
- виведення збільшеного відеозображення, що надходить від обраної відеокамери (Вікна відеоспостереження), що пріоритетно відображається на моніторі відеоспостереження, використання перегортання Вікон відеоспостереження в режимі обраної відеокамери;
- виведення відеозображень і звуку на всі робочі місця з можливістю локального та віддаленого запису до відеоархіву;
- запис відеозображень в таких режимах:
- режим тривалого (постійного) відеозапису;
- режим запису в реальному часі по заданих подіях (наприклад, під'їзд ТЗ до полоси "Стоп" тощо, які визначаються безпосередньо власником системи - суб'єктом ЗЕД, на території якого установлена така система);
- запис по тривозі або за запитом оператора з передісторією (повернення на попередню подію);
- відеозапис передісторії події;
- відображення стоп-кадру по команді Оператора без зупинки запису;

................
Перейти до повного тексту