1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Департамент боротьби з контрабандою,
аналізу ризиків та протидії корупції
Л И С Т
11.04.2011 N 20/1-13/0956
Начальникам митних органів,
начальникам підрозділів
кадрового забезпечення
та з питань запобігання
корупції регіональних
митниць, митниць
Щодо результатів роботи телефону довіри Держмитслужби України
Для врахування в роботі направляю аналітичну довідку про роботу телефону довіри Держмитслужби України за I квартал 2011 р. (додається).
Прошу врахувати наведену інформацію при подальшій організації роботи митних органів з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби України.
Директор Департаменту
боротьби з контрабандою,
аналізу ризиків
та протидії корупції



В.М.Лисий
Додаток
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про результати роботи телефону довіри Держмитслужби в I кварталі 2011 року
Протягом першого кварталу 2011 року до Департаменту кадрового забезпечення та з питань запобігання корупції за телефоном довіри Держмитслужби (247-27-19) надійшло 278 повідомлень від фізичних та юридичних осіб.
Отримані повідомлення містили інформацію про:
- затримки митного оформлення - 218;
- контрабанду та порушення митних правил - 5
- можливі ознаки правопорушень у сфері службової діяльності - 39
- пропозиції/зауваження до роботи митних органів - 5;
- черги - 11.
Серед питань, що найчастіше порушувалися у зверненнях за телефоном довіри протягом звітного періоду, можна виділити наступні:
- затримки митного оформлення вантажів, спричинені додатковими перевірками (корегуванням) митної вартості товарів та їх класифікації згідно УКТ ЗЕД, здійсненням митних оглядів товарів, у тому числі за орієнтуваннями правоохоронних органів, довготривалим проведенням митних процедур (направлення в лабораторії на проведення експертних досліджень).
- пересилання громадянами товарів та інших предметів у поштових та експрес-відправленнях на територію України;
- оскарження дій, направлених на документування фактів порушень митних правил.
За звітний період більшість повідомлень-скарг стосувалось роботи Південної (71) (повідомлення містили інформацію про неправомірну затримку в прийнятті документів на візування нарядів та відправлення контейнерів з товаром до митниць призначення (не здійснення митних процедур триває понад 5 діб)), Київської РМ (30) (затримка в оформленні МПВ), Львівської (29) та Чопської (24) митниць (тривалістю здійснення митних процедур по визначенню МВ, класифікації товару тощо).
За інформацією, наданою митними органами, знайшли своє підтвердження 83,5 % повідомлень, проте підтвердження інформації, отриманої від абонентів за телефоном довіри, не завжди означає наявність порушень у діях посадових осіб митних органів. З 39 повідомлень про можливі правопорушення у сфері службової діяльності практично при перевірці свого підтвердження не знаходить. Проте, в деяких випадках частково підтверджуються порушення вимог законодавства посадовими особами митних органів при здійсненні митних процедур, відповідно до винних були застосовані заходи дисциплінарного впливу.

................
Перейти до повного тексту