1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Департамент аналітичної роботи,
управління ризиками та аудиту
Л И С Т
11.02.2010 N 18/1-10/318-ЕП
Начальникам регіональних
митниць
Начальникам митниць
( Лист відкликано на підставі Листа Державної митної служби N 17/1-8/3986-ЕП від 23.12.2010 )
Щодо застосування профілю ризику "Порушники митних правил"
На виконання пункту 3 протокольного рішення N 29 наради у Голови Служби 15.12.09 Департаментом аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту (далі - Департамент) проведено аналіз ефективності роботи профілю ризику "Порушники митних правил".
За результатами аналізу було внесено ряд змін до цього профілю ризику, які передбачають суттєве зменшення кількості митних оглядів, що ініціюються автоматизованою системою аналізу та управління ризиками (далі - АСАУР) при його спрацюванні. При цьому інформаційне повідомлення щодо наявності протоколів про порушення митних правил (за певними статтями Митного кодексу України) , у яких фігурують чи виступають порушниками суб'єкти ЗЕД за ВМД, формується на постійній основі. Така інформація видається АСАУР для того, щоб посадова особа митного органу могла враховувати наявність попередніх порушень, пов'язаних із суб'єктами ЗЕД, під час прийняття рішення про необхідність посилення митного контролю. Проте, це не означає обов'язкову необхідність проведення додаткових заходів контролю, оскільки при прийнятті рішення про посилення митного контролю можуть враховуватись й інші фактори, що свідчать про низький чи, навпаки, підвищений ризик порушення митних правил.
Разом із цим, за результатами аналізу застосування профілю ризику "Порушники митних правил", Департаментом виявлено ряд факторів, що негативно впливають на ефективність його застосування. Вони пов'язані з тим, що робота профілю ризику базується на використанні відповідної бази даних ЄАІС Держмитслужби.
По-перше, важливими є оперативність та повнота даних про порушення, які вносяться до бази даних ЄАІС Держмитслужби "Порушники митних правил". Наприклад, несвоєчасне внесення інформації про закриття справи може спричинити до неефективного формування АСАУР додаткових форм контролю.

................
Перейти до повного тексту