1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
11.08.2009 N 14/1128-ЕП
Начальнику Харківської
митниці
Вечеру В.Г.
В Департаменті митно-тарифного регулювання розглянуто лист <...> стосовно вирішення складного питання класифікації товарів, задекларованих як: "Платформенний причіп для перевезення важковісних вантажів, шестивісний SCHEUERLE тип Inter Combi S0PE6M, VIN W09949XX99PS17431...."; "Платформенний причіп двовісний SCHEUERLE тип Inter Combi S0PE2M, VIN W09943XX79PS17831...."; "Частина причіпа, зчіпний пристрій в розібраному стані SCHEUERLE, типу Гусак Inter Combi S0HUE 1350 2750, VIN W09943XX38PS17811...".
Згідно наданої документації (Технічна специфікація до індивідуального допуску причепу платформенного типу), зазначені транспортні засоби являють собою платформи з двома та шістьма вісями, які розташовані симетрично до центру ваги причепа, призначені для перевезення багатотоннажних вантажів та відносяться до категорії "О4", маса транспортних засобів як в укомплектованому, не укомплектованому та завантаженому стані рівномірно розподіляється на вісі, статичне вертикальне навантаження на точку зчеплення не передається.
Україна є договірною стороною Женевської угоди 1958 року, (Закон України від 10.02.2000 N 1448-III) , якою встановлена європейська технічна класифікація транспортних засобів (ТЗ).
Згідно із додатком до цієї Угоди (Сводная резолюция о конструкции транспортых средств) до категорії "О4" відносяться причепи та напівпричепи з повною масою більше 10 тонн, та наведено такі визначення:
- напівпричіп - транспортний засіб що буксирується, вісь (вісі) якого розташовані позаду центру ваги транспортного засобу (при рівномірному навантаженні), і який обладнаний з'єднувальним пристроєм, що дозволяє передавати горизонтальне та вертикальне навантаження на тягач.

................
Перейти до повного тексту