- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
17.04.2008 N 11/1-29/4383-ЕП |
Начальникам регіональних
митниць,
начальникам митниць
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної
митної служби
N 11/2-10.16/2769-ЕП від 21.02.2011 )
Про класифікацію кузовів автомобілів згідно з УКТЗЕД ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14, 2371г-14 )
З метою недопущення неправильної класифікації кузовів для легкових автомобілів (крім кузовів для промислового складання) та забезпечення сплати митних платежів у повному обсязі, повідомляємо про наступне.
Легкові автомобілі складаються з трьох основних складових частин: двигуна, шасі, кузова.
Шасі автомобіля включає всі механізми, які забезпечують рух та керування автомобілем та конструктивно складається із трансмісії, ходової частини та механізмів керування.
Кузов автомобіля - частина автомобіля, призначена для розташування двигуна, вантажу (багажу), водія та пасажирів.
Згідно з ДСТУ 2518-94 (Несівні системи автомобілів. Терміни та визначення) до несівної системи автомобіля відноситься частина конструкції автомобіля, до якої прикріпляються агрегати автомобіля і яка сприймає зусилля, що діють на неї.
До несівних систем автомобілів відносяться рами різних типів (лонжеронна, периферійна, хребтова); несівний кузов; кузов з несівною основою.
У автомобілів з несівною системою типу рами застосовують кабіни або рамні кузови, кузови-фургони, які встановлюються на вантажну платформу.
Рамний кузов - кузов, у якого статичне навантаження та реакція ресор сприймаються переважно рамою, еластично зв'язаною з кузовом.
Несівний кузов - кузов, який виконує функцію несівної системи, тобто статичне навантаження сприймається корпусом кузова.
Кузов з несівною основою - це кузов, у якого статичне навантаження та реакції опор сприймаються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом. Внутрішні або зовнішні панелі, приєднані до стрижньової системи замкнутих тонкостінних профілів, не несуть навантаження.
На кузові з несівною основою або несівному кузові монтуються всі агрегати і механізми машини та він сам є опорою для двигуна і мостів. Деякі елементи шасі складають одне ціле з кузовом.
До основних складових частин кузова відносяться: корпус кузова, двері, капот, крила, електроарматура.
Сучасні кузови легкових автомобілів мають біля 400 деталей, які можуть бути штампованими і з'єднані зварюванням, клепанням або складатися за допомогою простих кріпильних виробів (гвинтів, гайок, болтів та ін.).
Для прикладу на малюнку 1 наведена схема кузовних деталей до кузова автомобіля ВАЗ.
Кузови автомобілів товарної позиції
8707 можуть бути неукомплектовані, повністю укомплектовані або частково укомплектовані.
Кузов автомобіля неукомплектований - це власне сам металевий корпус кузова в зборі, бондеризований або ні, загрунтований або ні (чорний кузов), пофарбований або нефарбований, із встановленими на ньому дверима і капотами або без них, без елементів та приладів внутрішнього та зовнішнього обладнання.
Повністю укомплектований кузов - це власне кузов автомобіля в зборі, на якому встановлено: приладові щитки, багажні полиці, сидіння і подушки, скло лобове, скло у дверях та у багажному відділенні, сонцезахисні елементи, замки із ручками, фіксатори замків, ручки для підіймання скла, склоочисник лобового скла, шумоізоляція, внутрішнє облицювання та електроарматура, елементи освітлення кузова (за винятком фар та задніх габаритних фонарів) та кузовні елементи (дзеркала, крючки, крюки для кріплення вантажу у вантажному відділенні, килимки). При цьому, деякі з перелічених елементів можуть бути відсутніми, наприклад, скло, дзеркала, ручки, сидіння без подушок.
Частково укомплектований кузов - це металевий корпус в зборі, пофарбований, із встановленими на ньому дверима і капотами, з присутніми такими елементами та приладами внутрішнього та зовнішнього обладнання: приладові щитки, багажні полиці, скло лобове, скло у дверях та у багажному відділенні, шумоізоляція, внутрішнє облицювання та електроарматура. При цьому, деякі з перелічених елементів можуть бути відсутніми, наприклад, скло.
................Перейти до повного тексту