1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Л И С Т
24.03.2008 N 11/5-9/3310-ЕП
N ЦЗМ-12/704
Начальникам регіональних
митниць, митниць
Начальникам залізниць,
дирекцій залізничних
перевезень
Про зважування вагонів під час руху поїзда
Відповідно до Керівництва з експлуатації ваг вагонних тензометричних для зважування рухомих об'єктів: "Весы предназначены для поосевого взвешивания вагонов в движении без расцепки состава, в том числе цистерн с жидкими грузами, заполненных не менее, чем на 85%; счета числа вагонов; регистрации массы каждого вагона и массы состава; определения процентного распределения нагрузки по осям вагона и поперечной неравномерности загрузки вагона".
Гранично допустимі похибки вказаних ваг в експлуатації складають:
для вагона загальною вагою від 16 до 70 тонн включно при швидкості руху від 2 до 10 км/год - 1% (у відсотках від 70 тонн), а при швидкості руху від 10 до 20 км/год - 2% (у відсотках від 70 тонн);
для вагона загальною вагою більше 70 тонн при швидкості руху від 2 до 10 км/год - 1% (у відсотках від ваги, що вимірюється), а при швидкості руху від 10 до 20 км/год - 2% (у відсотках від ваги, що вимірюється).
У той же час частиною третьою пункту 27 Правил видачі вантажів (далі - Правила), затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 N 644 і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за N 862/5083, визначено, що надлишок вантажу порівняно з вагою, вказаною в накладній, вважається таким, що не перевищує норму, якщо він не виходить за межу граничного розходження визначення ваги нетто, яке становить 0,2%.

................
Перейти до повного тексту