- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про організацію бухгалтерського обліку та облікової політики в митній службі України у 2008 році
На виконання вимог Закону України
"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з метою забезпечення принципу послідовності ведення бухгалтерського обліку в митних органах, спеціалізованих митних установах та організаціях й складання фінансової звітності у 2008 році, відповідно до вимог законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Покласти ведення бухгалтерського обліку в митних органах, спеціалізованих митних установах та організаціях на служби фінансів, бухгалтерського обліку та звітності на чолі з начальником служби - головним бухгалтером.
Завдання, функції, права, відповідальність посадових осіб служби фінансів, бухгалтерського обліку та звітності визначаються їх посадовими інструкціями, затвердженими в установленому порядку.
2. Здійснювати ведення бухгалтерського обліку в митних органах, спеціалізованих митних установах та організаціях відповідно до законодавчих і інших нормативно-правових актів з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, вимог Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Головного управління Державного казначейства України від 10.12.99
N 114 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.12.99 за N 890/4183.
3. Забезпечити відображення операцій у бухгалтерському обліку методом суцільного і безперервного документування, достовірну оцінку активів та зобов'язань, застосовуючи меморіально-ордерну форму обліку відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядку їх складання, затвердженої наказом Державного казначейства України від 27.07.2000
N 68 і зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 31.08.2000 за N 570/4791, з використанням автоматизованої системи бухгалтерського обліку.
4. Начальникам митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій:
4.1. Затвердити наказами:
- списки посадових осіб, які мають право підпису, затвердження фінансових документів й документів про розпорядження матеріальними цінностями;
- графік документообігу;
- список посадових осіб, які мають право на отримання довіреностей на одержання цінностей і готівкових коштів на господарчі потреби згідно із заявкою;
- перелік осіб, які мають право отримувати, використовувати бланки суворої звітності та документи суворого обліку й інші матеріальні цінності;
- режим роботи каси митних органів для приймання-видачі готівкових коштів, грошових документів;
- склад комісії (комісій) з прийняття необоротних активів, інвентаризації, зі списання необоротних активів, запасів, бланків суворої звітності й документів суворого обліку та інших матеріальних цінностей, та графік проведення інвентаризацій.
4.2. Забезпечити виконання посадовими особами митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій, які оформлюють первинні документи, вимог начальника служби - головного бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення первинних документів і строків подання їх до обліку.
................Перейти до повного тексту