1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНИЙ МИТНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 11/18-4212 від 05.10.95
м.Київ
Начальникам територіальних
митних управлінь
Начальникам митниць
( Лист відкликано на підставі Листа Державної митної служби N 25/1-15-38/3247-ЕП від 31.03.2005 )
Про порядок митного оформлення вантажів, що знаходяться на митних ліцензійних складах понад договірні терміни або за якими не звернувся чи від яких відмовився власник
За повідомленням Асоціації митних брокерів, а також митниць України в ряді випадків на митних ліцензійних складах накопичуються і тривалий час знаходяться вантажі, які не можуть бити випущені у вільне використання з різних причин, у тому числі:
- із-за невитребування вантажів вантажовласником (вантажоотримувачем);
- із-за відмови вантажовласника (вантажоотримувача) розпорядитись вантажем;
- із-за відмови або неспроможності вантажовласника (вантажоотримувача) оформити в митному відношенні вантаж або сплатити належні платежі за зберігання.
З метою звільнення митних ліцензійних складів від вантажів, що знаходяться тривалий час, понад установлені договірні терміни встановлюється такий порядок митного оформлення:
В разі, якщо під час зберігання вантажу на митному ліцензійному складі право власності на вантаж згідно з умовами договору про зберігання перейшло від вантажовласника до власника складу, декларування вантажу з метою випуску у вільне використання згідно зі ст.93 Митного кодексу здійснює власник складу.
Підставою для митного оформлення вантажу є:
- заява власника митного ліцензійного складу в митний орган;
- копія договору на зберігання вантажу;
- копія письмового повідомлення власника вантажу з пропозицією розпорядитись вантажем у зв'язку із закінченням договірного терміну зберігання;
- виписка з реєстру надходження вантажів на митний ліцензійний склад.
Митниця перевіряє дані, звіряє з даними обліку, що ведеться безпосередньо на даному ліцензійному складі і на підставі цих даних приймає рішення про митне оформлення і випуск вантажу.
Цей порядок не поширюється на транзитні вантажі, вантажі, що швидко псуються, та спеціальні вантажі.
Заступник Голови Комітету Ю.Соловков
"Митний брокер", спеціальний випуск N 1, 1998 р.
Перейти до повного тексту