- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
19.12.2005 N 11/2-11/16257-ЕП |
Начальникам регіональних
митниць, митниць,
керівникам спеціалізованих
митних установ і організацій
З метою поліпшення інформування Держмитслужби України про роботу із зверненнями громадян, виявлення причин, що породжують звернення і скарги громадян до митних органів надсилається "Перелік основних питань та даних для висвітлення в аналітичній щоквартальній та річній довідці про роботу зі зверненнями громадян митного органу".
ПЕРЕЛІК
основних питань та даних для висвітлення в аналітичній щоквартальній та річній довідці про роботу зі зверненнями громадян митного органу
1. Статистичні дані за звітний квартал та рік (форма УС-4, що затверджена наказом Держмитслужби України від 17.01.05
N 21 - далі форма УС-4) щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою у порівнянні з показниками за попередній квартал та рік за формою УС-4 (у тому числі навести дані щодо кількості звернень, що надійшли до митного органу):
- від Держмитслужби України;
- від інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств;
- безпосередньо від громадян.
Кількість та питома вага колективних звернень.
Кількість та питома вага повторних звернень. Основні причини їх надходжень.
2. Дані щодо змісту основних питань, що порушують громадяни. Характерні приклади звернень.
3. Дані щодо структури звернень за їх видами (пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги, інформаційні запити).
4. Кількість і питома вага звернень героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни. Які основні питання ними порушуються. Як здійснювався розгляд та вирішення порушених ними питань. Навести приклади.
5. Кількість і питома вага звернень ветеранів війни праці, інвалідів, непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали від аварії на ЧАЄС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Які основні питання ними порушуються. Як здійснювався розгляд та вирішення порушених ними питань. Навести приклади.
6. Вжиті заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень. Навести приклади.
7. Дані щодо особистого прийому громадян керівниками, посадовими особами митного органу (форма УС-4), наявність графіку прийому громадян; проведення прийому поза робочим часом та за місцем проживання громадян; дотримання графіку; наявність приміщень для прийому громадян та їх належного обладнання.
................Перейти до повного тексту