- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Л И С Т
28.02.2003 N 041-407-98/23-406/11-1962
Щодо службових відряджень
Міністерство фінансів <...> повідомляє.
Кодексом законів про працю (стаття 3) зазначено, що законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.
Згідно зі статтею 121 зазначеного
Кодексу працівники мають право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв'язку із службовими відрядженнями. При цьому зазначені витрати та компенсації виплачуються в порядку і розмірах, встановлюваних законодавством.
Крім того, згідно зі статтею
9 Закону України
"Про підприємництво" укладання з громадянином трудового договору на використання його праці зобов'язує підприємця забезпечувати умови та охорону праці, її оплату, а також інші соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства.
Ураховуючи зазначене, при направленні працівників у службові відрядження суб'єкти підприємницької діяльності повинні дотримуватися норм чинного законодавства з питань службових відряджень, зокрема Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів від 10.06.99 р.
N 146.
................Перейти до повного тексту