- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження форми Звіту про стан організації та здійснення внутрішнього контролю у розрізі елементів внутрішнього контролю
Відповідно до пункту 10 Основних засад здійснення внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 року
№ 1062 , з метою встановлення єдиної форми до заповнення Звіту про стан організації та здійснення внутрішнього контролю у розрізі елементів внутрішнього контролю головними розпорядниками коштів державного бюджету, центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму Звіту про стан організації та здійснення внутрішнього контролю у розрізі елементів внутрішнього контролю (далі - форма Звіту), що додається.
2. Департаменту гармонізації державного внутрішнього фінансового контролю:
забезпечити доведення цього наказу до головних розпорядників коштів державного бюджету, центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - державні органи), надавати роз'яснення щодо заповнення форми Звіту;
формувати та забезпечити доведення щороку до 1 вересня до державних органів переліку питань, що описують стан організації та здійснення внутрішнього контролю у розрізі елементів внутрішнього контролю.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
19.04.2019 № 160
ЗВІТ
про стан організації та здійснення внутрішнього контролю у розрізі елементів внутрішнього контролю
в ________________________________________________
(найменування державного органу)
за ____ рік
№ з/п |
Питання |
Фактичний стан урегулювання (функціонування) відповідного питання |
Примітки |
1 |
2 |
3 |
4 |
I. Внутрішнє середовище |
1.1. |
Встановлення мети (місії) та стратегічних цілей діяльності установи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. |
Визначення організаційної структури, повноважень, відповідальності та підзвітності керівництва і працівників установи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. |
Відповідальність і контроль керівництва за дотриманням законодавства, бюджетної дисципліни та внутрішніх порядків і процедур установи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. |
Встановлення переліку завдань та функцій, їх розподіл і закріплення за виконавцями (співвиконавцями) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. |
Планування діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. |
Забезпечення додержання працівниками вимог законодавства у сфері запобігання і виявлення корупції, правил етичної поведінки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.7. |
Складення та подання звітності про результати діяльності (порядки запровадження управлінської відповідальності та підзвітності, включаючи показники, досягнуті під час виконання поставлених завдань і заходів, рівні, форми та строки звітування) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Управління ризиками |
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Здійснення заходів контролю |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Здійснення інформаційного та комунікаційного обміну |
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Здійснення моніторингу |
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту